8.3/10

Jaap klok

3 weken geleden laminaat via de webshop gekocht en betaald. Na twee dagen een belletje dat het laminaat niet meer leverbaar was. Geld zou teruggestort worden. Na eenmaal telefonisch en een keer...

Website actueel houden

Gert-jan

Mooie showroom, goed advies zelf na 18:00 goed te bereiken. En hele scherpe prijs.

Ga zo door zou ik zeggen.

Iets snellere website.

Lukas Loots

Voortreffelijk communicatie en snelle levering!

Overzichtelijk website.

Geen minpunten

n.v.t.

Levering prima. Echter retourneren niet mogelijk! Dit was bij aankoop wel gevraagd, en ook bevestigd, dat ik wat over was kon teruggeven. De verkoper was niet bereid de pakken laminaat die over...

Geef aan op de website dat het gaat om restpartijen en dat men geen laminaat retour neemt!

Reactie Laminaatwarenhuis.nl:

Goedemiddag,

U heeft 2 keer besteld bij ons en de laatste keer 8 pakken en heb 1 pak extra gegeven wegens gebrek aan 1 pak gratis omgeruild. U had het met spoed nodig heb alles aangedaan voor u om het op tijd binnen te krijgen de 8 pakken. Was u super blij mee. maar na 9 weken later had u het niet nodig omdat de timmerman van u verkeerd berekend heeft. ik kan niet na 9 weken retour nemen omdat de partij uit lopend is hij staat ook bij opruiming dus u wist het van te voren. Ben niet de moeilijkste om te retouren maar na 9 weken is het wel erg laat. en de partij is bijna op.
En kans op kleur verschil is te groot voor ons als het uit een andere batch komt.

Edth Taale

Super! Gewoon doen!

Goede communicatie per mail
Snelle levertijd
Bedrijf wat alles in het werk stelt aan je wensen te voldoen (ik heb mijn laminaat bij de groothandel opgehaald. Dit scheelde mij in de levertijd een aantal dagen EN transportkosten werden me bespaard)

Gewoon zo doorgaan!

Lennert Meulstee

Prima ervaring. Communicatie verloopt snel en laminaat wordt keurig gelegd.

Lennert Meulstee

Prima. Snelle communicatie en laminaat wordt perfect gelegd.

In tegenstelling tot de concurrent had laminaatwarenhuis het product op voorraad.

Rob Wanders

Na lang zoeken eindelijk het laminaat gevonden wat wij hebben wilde. Gebeld, besteld en een dag later opgehaald. Super !!

Super service !! Bellen en de andere dag geleverd.

Prima, goed advies en juiste levering