Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Laminaatoutlet

Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Denken mee en pushen niet om te kopen.

Verbeterpunten of tips winkel

Boven was het erg warm, als iets van verkoeling mogelijk is zou dat prettig zijn!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik kom uit de buurt, kende de winkel al

Shirley Parsoe

Vanmiddag laminaat en pvc vloer gekocht. Wat een top service zeg. Je start lekker met koffie en thee . En dan oriënteren en op verzoek krijg je top service. Heren dan jullie wel. Tot gauw weer . Grt... Vanmiddag laminaat en pvc vloer gekocht. Wat een top service zeg. Je start lekker met koffie en thee . En dan oriënteren en op verzoek krijg je top service. Heren dan jullie wel. Tot gauw weer . Grt Shirley . Gaan jullie lekker zo door klantvriendelijkheid 10/ service vriendelijkheid 10/ kennis 10 / Top Een heel erg tevreden klant 🙏🏽👍

Lekker zo doorgaan

Via vriendin

Ellen Veselka - Hooreman

Een zeer vriendelijke en kundige ervaring. Vijf jaar geleden heb ik hier ook mijn laminaat uitgezocht en toen was mijn ervaring ook al goed. Om die reden ben ik teruggekomen. Bijzonder verrast toen... Een zeer vriendelijke en kundige ervaring. Vijf jaar geleden heb ik hier ook mijn laminaat uitgezocht en toen was mijn ervaring ook al goed. Om die reden ben ik teruggekomen. Bijzonder verrast toen een van de personeelsleden mij nog herkende! De winkel heeft een divers aanbod, voor elke portemonnee wat wils. Mooie kwaliteit laminaat. Wat ik vooral service vind is dat er verschillende planken mee naar huis genomen mogen worden om thuis te bekijken wat het beste past. Op deze manier kom je als klant zeker terug. Het geeft geen gevoel van verplichting tot kopen. De klantvriendelijkheid is groot. Je wordt gezien zodra je binnenkomt, maar ook de rust gegund om rustig rond te kijken. Kortom, een fijne ervaring en voor mij een aanrader.

Eerlijk, geen.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Puur door het langsrijden.

Hanny Hilbers

Fijne ruime zaak. We werden heel vriendelijk geholpen, en kregen rustig de tijd om rond te kijken. Ruim assortiment, en we zijn geslaagd.

Zo blijven!!!!

Internet

Anouk

Vriendelijk en bekwaam

Regelmatig langs gereden.

Sonja de Graaff

Vriendelijk personeel. Had niet echt advies nodig, omdat ik precies wist welke ik moest hebben.

Niet echt

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Wij hebben een aantal jaar geleden ook laminaat bij "laminaat outlet" gekocht en zijn daar nog steeds tevreden over.

Van der Putte

Hele aardige en vriendelijke mensen in de winkel. Ze helpen je goed op weg, denken mee en hebben veel kennis van zaken. De kwaliteit van de producten is goed en divers. We hebben al eerder een vloer... Hele aardige en vriendelijke mensen in de winkel. Ze helpen je goed op weg, denken mee en hebben veel kennis van zaken. De kwaliteit van de producten is goed en divers. We hebben al eerder een vloer bij hen gekocht en heel ons netwerk koopt inmiddels bij laminaat outlet vanwege de goede service. Aanrader!

Geen verbeterpunten.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via vrienden die enthousiast waren

Wyckelsma ae !

Zeer duidelijke afspraken keurige offerte en werken heel netjes en ruimen alles netjes op 👍

Verbeterpunten of tips winkel

Nee hoor alles zeer goed te zien ruime en mooie zaak !

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Reden er langs met de fiets en zochten vloer bedekking en zijn toen binnen terecht gekomen en hebben afspraken gemaakt en zijn zeer tevreden over het resultaat !

Ad Janssens

Bijzonder goed.

Reeds lang bekend

Nawras Rachid

Goed 😊

Verbeterpunten of tips winkel

Alles klopt het wat een top zaak

Langs gereden