Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Tessa Disseldorp

Klantvriendelijk personeel! Ze weten waar ze over praten en geven goed advies. Wij hebben al diverse keren hier laminaat gekocht en dik tevreden

Via mijn vader

Myrthe Peek

Heel vriendelijk en kundig personeel, dat ons super heeft geadviseerd. Er is goed meegedacht met onze situatie om de meest geschikte ondervloer te kiezen en dit toepasbaar te maken voor het aantal... Heel vriendelijk en kundig personeel, dat ons super heeft geadviseerd. Er is goed meegedacht met onze situatie om de meest geschikte ondervloer te kiezen en dit toepasbaar te maken voor het aantal vierkante meter dat wij nodig hadden.

Verbeterpunten of tips winkel

Op aankomst thuis bleek één van de ondervloer rollen gescheurd. Verder niet heel erg, met een stukje tape is het opgelost maar hadden we even kunnen controleren op vertrek!

Op aanraden van vrienden

Marco Verhoeven

Een mooie zaak, fijne vriendelijke mensen met kennis van zaken.
Ze denken met je mee en geven uitgebreid advies.
Mooi assortiment aan vloeren.

Fijne en snelle service.

Niks aan te merken.

Via een kennis.

Eline Vink

Onwijs vriendelijk personeel die de tijd nemen om je te helpen. Goed geadviseerd en heel prettig dat we gehele planken mee mochten nemen naar huis om daar te bepalen welke keus we maakten.

Geen.

Via een vriendin.

Mats

Ik vond het fijn toen ik binnenkwam dat er een koffie werd aangebodenen, maar niet de hele tijd om me heen Hingen om te vragen wat ik wil en mij rustig de tijd gaven, ik mocht een stuk mee naar huis... Ik vond het fijn toen ik binnenkwam dat er een koffie werd aangebodenen, maar niet de hele tijd om me heen Hingen om te vragen wat ik wil en mij rustig de tijd gaven, ik mocht een stuk mee naar huis om te kijken hoe het staat, wat heel fijn was. Er werd niks aangepraat en werd met de expertise goed geholpen

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, ik voelde me fijn en gehoord

Google

Jan Puts

Erg behulpzaam, vriendelijk en terzake kundig. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Niets

Via een kennid

Jeroen Christiaans

Wij hebben bij LaminaatOutlet een prachtige vloer uitgekozen. We werden goed geholpen en voorzien van uitstekend advies.

Geen.

Internet

Karin Schuring

In eerste instantie kwamen wij via een conculega voor een PVC vloer. Een mooie vloer gevonden maar zo dachten wij, niet genoeg op de stapel liggend voor ons. Een medewerker gaf aan dat hij dit ging... In eerste instantie kwamen wij via een conculega voor een PVC vloer. Een mooie vloer gevonden maar zo dachten wij, niet genoeg op de stapel liggend voor ons. Een medewerker gaf aan dat hij dit ging checken in hun magazijn. Intussen kregen we een heerlijk kop koffie aangeboden en legde hij zonder poespas, alle vorens en tegens van PVC en laminaat uit. Wij hebben daardoor zonder enig “verkooppraatje” onze keuze kunnen maken. Gewoon eerlijk, direct en recht door zee. Prijs is prima, service goed! Na het ophalen van de vloerdelen, ontvingen wij een strook vilt voor onder de poten van stoelen en tafels en een fles schoonmaakmiddel gratis.

Ook telefonische contact verliep zeer prettig, vriendelijk en snel.

Wij komen zeker weer terug voor oa hoge plinten tegen de muur en plinten onder de keuken.

Verbeterpunten of tips winkel

Uhmm… daar moet ik toch vaker voor langs gaan komen hahah! Die heb ik nu nog niet kunnen bedenken ;)

Woonachtig in de omgeving

Cynthia Borg

Erg vriendelijk personeel, met verstand van zaken. Goed meegedacht door de medewerker, waardoor we met een goed gevoel onze bestelling konden plaatsen

Verbeterpunten of tips winkel

eigenlijk prima zoals het is

Via google

Carmel Ben Ami

We had a great experience with LaminaatOutlet. The service was professional, quick and above all the people were so nice! We highly recommended

geen:-)

via vrienden