Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Adrie

Lekker om hier te kijken en te kopen!
Personeel is zeer kundig en altijd vriendelijk.
Wij hebben hier meerdere vloeren gekocht. TOP

Willy

Kundig en zeer vriendelijk personeel. Ruime keus en niet duur!

Verbeterpunten of tips winkel

Wat netter maken van de winkel.

google

I.Slierings

Totaal niet klantvriendelijk, onbeschoft praten.
niet luisteren naar wat de klant zegt, het niet houden aan afspraken, dwars door de klant heen schreeuwen etc
vele fabrieks fouten in...
Totaal niet klantvriendelijk, onbeschoft praten.
vele fabrieks fouten in het laminaat.

nvt

Rocco en Martine

We zochten naar een nieuwe laminaatvloer en via internet vonden we Laminaat Outlet. We zijn er heen gegaan in eerste instantie om ons te orienteren, maar we zagen gelijk de vloer die we zochten. We... We zochten naar een nieuwe laminaatvloer en via internet vonden we Laminaat Outlet. We zijn er heen gegaan in eerste instantie om ons te orienteren, maar we zagen gelijk de vloer die we zochten. We werden zeer vriendelijk ontvangen, keurig geholpen en prima geinformeerd. Een winkel om zeker nog een keer terug te komen!

Via internet

S. Zijlstra

Ruime keuze en kennis van de verschillende mogelijkheden; wij waren oorspronkelijk op zoek naar PVC laminaat. De vriendelijke hulp en snelle levering waren perfect geregeld: een belletje ter... Ruime keuze en kennis van de verschillende mogelijkheden; wij waren oorspronkelijk op zoek naar PVC laminaat. De vriendelijke hulp en snelle levering waren perfect geregeld: een belletje ter bevestiging was voldoende.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Woon in de buurt dus wist dat ze er zaten.

V steen

Locatie en buitenkant winkel trekken niet erg aan.
Locatie en buitenkant winkel trekken niet erg aan.
Bij binnenkomst echter gelijk een heel ander beeld. Groot assortiment, overzichtelijke ruimte en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Waar ik voor kwam heb ik kunnen kopen een zou de winkel zeker aanraden!

Via familie

Hans

Laminaat gekocht voor mijn bovenvloer en ook de nieuw tapijt gelegd op mijn trap, met projecten tapijt, inclusief leggen. Op alle fronten klantgericht, hier kan nog menig bedrijf iets van leren,... Laminaat gekocht voor mijn bovenvloer en ook de nieuw tapijt gelegd op mijn trap, met projecten tapijt, inclusief leggen. Op alle fronten klantgericht, hier kan nog menig bedrijf iets van leren, zeer tevreden.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Google en Haarlem, ook een kennis had hier gekocht

Edmar Janssens

Prima bedrijf, ze doen wat ze beloven, zitten duidelijk al lang in het vak en de producten zien er kwalitatief goed uit. Ik kwam voor tapijttegel en die heb ik ook gekregen.

Verbeterpunten of tips winkel

Meer plaatjes van hoe een bepaalde vloer er gelegd uitziet.

Internet

Mike Broxterman

Voor de woonkamer waren we op zoek naar mooie brede laminaatplanken! De keuze bij laminaatoutlet is heel groot, dus we zijn hier zeker geslaagd! Goed advies, mooie prijs en we mochten ook een... Voor de woonkamer waren we op zoek naar mooie brede laminaatplanken! De keuze bij laminaatoutlet is heel groot, dus we zijn hier zeker geslaagd! Goed advies, mooie prijs en we mochten ook een tweetal planken meenemen ok alvast te kijken in ons eigen huis. Aanrader!

Via een teamgenootje

C Langeveld

Grote keus. Vloer is prima gelegd. Ook de service is uitstekend en een probleempje wordt snel opgelost.

Fam Langeveld

Via google