Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Inge van Velzen

Bij de Laminaat Outlet heb je zoveel ( teveel ) keus. Gelukkig wordt je vriendelijk geholpen om de beste keuze te maken.
Heel blij met mijn aanschaf.

neen

Via familie en vrienden

Ton treffers

Top winkel met veel keuze en goede prijs
Het personeel is ook vriendelijk en neemt de tijd om je te helpen

Van het langsrijden

Remco Niesten

Ruim assortiment, voor ieder wat wils in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en kundig genoeg om op diverse zaken advies te geven. Ik beveel deze zaak zéker aan... Ruim assortiment, voor ieder wat wils in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en kundig genoeg om op diverse zaken advies te geven. Ik beveel deze zaak zéker aan bij bekenden.

Verbeterpunten of tips winkel

Het licht in de showroom kan verbeterd worden om een betere indruk te geven van de producten.

Via Google.

Andrea

Vriendelijk, meedenkend en goed naar de klant luisterend personeel! Veel keus en er wordt niet moeilijk gedaan wanneer je een “klacht” hebt of iets retour wilt brengen .

Via een kennis

Berend

Positief, vriendelijk personeel. Geven eerlijk advies. Mooi laminaat en ideaal dat je voorbeeldplanken mee kan nemen om thuis te bekijken. Lekkere koffie. Fijne plek om ook met kleine kinderen rond... Positief, vriendelijk personeel. Geven eerlijk advies. Mooi laminaat en ideaal dat je voorbeeldplanken mee kan nemen om thuis te bekijken. Lekkere koffie. Fijne plek om ook met kleine kinderen rond te kijken

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Door eerdere ervaringen met het bedrijf op m’n werk en via kennissen

fam Blansjee

Vriendelijk personeel, mooie sortering aan laminaat, voldoende keuze en mooie prijzenverhouding.

Gewoon binnengestapt

Arjen postema Edelsmid

Vriendelijk en kennis van zaken

Gaat goed zo

Zit al heel lang in Haarlem. Alom bekend

Ronald Sanberg

Snelle, vriendelijke en goede service en advies

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Jaren geleden al laminaat gekocht voor de woonkamer, de gangen en een slaapkamer.

William Lagerberg

We zijn er twee keer geweest, een keertje om eens te kijken wat het was, en de tweede keer om verder te gaan. Hebben inderdaad voor een leuk prijsje een 50 vierkante meter laminaat gekocht voor op... We zijn er twee keer geweest, een keertje om eens te kijken wat het was, en de tweede keer om verder te gaan. Hebben inderdaad voor een leuk prijsje een 50 vierkante meter laminaat gekocht voor op zolder. Het advies omtrent de ondervloer was uitstekend, zelf zo goed dat ze me adviseerden er nog even

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via internet en zoeken naar in de buurt...

Sander

Super winkel! Medewerkers met kennis van zaken, groot aanbod en uitstekende service!

Via een kennis