Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Jan Willem

Vakkundig advies. Er wordt goed meegedacht.

Ga zo door

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik rij er iedere dag langs naar mijn werk

Stephanie

Meerdere keren rustig kunnen kijken in de winkel, behulpzame medewerkers, geen pushy verkoop. Vloer gelegd zoals afgesproken, helemaal naar ons zin.

we rijden er vaak langs

Professioneel en vriendelijke vakmensen waar wij een prachtige donkere visgraat lamelparket hebben gekocht. Zeer tevreden?

Ga zo door!!

Via bekenden

Yvanca Kuijper

Top zaak!! Met super behulpzame medewerkers! Ik kom hier iedere keer weer terug!

Geen!!

Via aanbeveling

M.H.

Wij hebben zaterdags nieuwe vloerbedekking gekocht en wilden, zo snel als het mogelijk was, dit ook laten leggen. ‘S maandags al opmeten en binnen een paar uur al de offerte gekregen en onze... Wij hebben zaterdags nieuwe vloerbedekking gekocht en wilden, zo snel als het mogelijk was, dit ook laten leggen. ‘S maandags al opmeten en binnen een paar uur al de offerte gekregen en onze goedkeuring hiervoor gegeven. Precies een week later kon het al gelegd worden! Geweldig resultaat en blij met de snelle en correcte uitvoering!

Verbeterpunten of tips winkel

Blijf doorgaan met deze klantvriendelijkheid

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al meerdere keren hier laminaat en vloerbedekking gekocht voor andere kamers in ons huis

de Jongh

Vandaag laminaat laten leggen. Duidelijk vakmensen. Meedenkers met prachtig resultaat tot gevolg. Heel erg blij mee.

Zo doorgaan.

Advies van vrienden

Nicole

Zeer tevreden over het advies en het laten leggen van mijn nieuwe vloer

Verbeterpunten of tips winkel

ik kreeg de tijd om zelf te kijken en daarna goed advies

via internet gevonden

Iedere keer weer goed advies in de zaak en service, mogelijkheid om thuis rustig te kijken met verschillende stalen.

Verbeterpunten of tips winkel

Er wordt nog hard gewerkt in en aan de zaak, maar wanneer je hulp of advies nodig hebt dan krijg je die.

langs gereden

Toine van der Wijst

Perfecte service van Devlet, een fantastisch betrouwbaar bedrijf! Ik kan dit iedereen aanraden

Geen verbeterpunten

Google

Marion

Prettig geholpen door Devlot; goed advies, niet te opdringerig; kortom: zeer tevreden!😊

Geen verbeterpunten

Facebook