Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Hynes

Heel prettig! Fijne winkel met vriendelijk personeel

Nvt

Via een kennis

Whitney Bosman

Fijne winkel & fijne mensen! Goed geholpen voor een passende vloer. Helemaal tevreden mee :)

Geen!

Via familie

Menno Ouwerkerk

We wilen toch een duurdere vloerbedekking. Pvc ipv de goedkope laminaat die ze.ook verkopen. Ruilen was geen probleem.

Prima zoals het nu is.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

In het verleden ook goede ervaring en laminaat aangeschaft.

Katelijne Van Der Burght

Trap keurig bekleed en ook het laminaat heel netjes gelegd.

Kan ik niet 123 bedenken

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al eerder laminaat laten leggen

Wim

Zeer vriendelijk personeel en goed geholpen.

Kan even niets verzinnen

Via vrienden

Griekspoor

Goede ervaring!

Geen idee

Facebook

Casper rijnbende

Meer dan goed speciaal uit Frankrijk gekomen voor deskundig advies en goede kwaliteit vloeren en fijne showroom Wij wonen in een oud 17 eeuwse boerderij met scheve vloeren. In Frankrijk niet het... Meer dan goed speciaal uit Frankrijk gekomen voor deskundig advies en goede kwaliteit vloeren en fijne showroom Wij wonen in een oud 17 eeuwse boerderij met scheve vloeren. In Frankrijk niet het juiste adres en vooral kundigheid gevonden. Dan maar 1800 km rijden voor het juiste. En erg blij met de aankoop. Dank heren voor het prettig ontvangst de bbq staat klaar als ik hem win. Anders alleen de wijn.

Nvt

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Van onze eerste vloer heel lang geleden

Arie Jan

Advies en service in de winkel heel fijn, communicatie gedurende het proces heel goed en eindresultaat helemaal naar wens

Google

Jan Monnikendam

Top. Snelle service goed gelegd!

Bekend

Teleurgesteld

Wat is dit een treurige zaak geworden... 4 jaar geleden heb ik bij dit bedrijf een vloer gekocht, ik ben geholpen door een hele vriendelijke dame en een jonge man.
Het hele proces van advies...
Het hele proces van advies tot aanschaf verliepen erg fijn en vlekkeloos.
Ik ben na 4 jaar terug gekomen gezien ik ging verhuizen en ben erg geschrokken. in 1e instantie werd ik geholpen door dezelfde dame wat ik allemaal als erg fijn, vriendelijk en prettig ervaarde. Tot ineens een andere gast erbij kwam. Dit was een gast met vrij donker strak haar naar de zijkant. Het moment dat deze persoon mij kwam (helpen) was het hele gevoel van een warm welkom weg... De klantvriendelijkheid was ver te zoeken en ik had het gevoel dat deze persoon de klanten liever de deur uit heeft als dat de persoon iets wilde verkopen of nieuwe klanten wilde.

1 waar bemoeid deze persoon zich mee? Als ik wordt geholpen door iemand, wil ik het ook graag afronden met deze persoon.
2 Cursusje klantvriendelijkheid?
3 hoe durft deze persoon zich autoritair, bazig, denegerend en kleinerent te gedragen naar klanten.

Wat mij erg opviel is dat deze persoon eerst zeer vriendelijk deed zodra collega's in de buurt waren en daarna zeer neerbuigend gedroeg als ik weer alleen met hem was.

Erg jammer want heb het hiervoor als een prettige zaak ervaren, nu toch maar naar de concurent tegenover jullie gegaan en wel geslaagd en normaal geholpen.

Verbeterpunten of tips winkel

Cursus klantvriendelijkheid voor bepaalde collega's en deze beter in de gaten houden zodra deze alleen met klant zijn.

Eerdere aanschaf