Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Pieter Claassen

Afgelopen week voor de derde keer een vloer gekocht bij Laminaat Outlet. Fijne winkel, veel keuze, goede service en scherpe prijzen!

Kan ik nu niet bedenken

We wonen er in de buurt

Magda van Emden

Perfecte service en vriendelijk personeel. Snelle bezorging. ze krijgen van mij een 10. Laminaat werd voor onbepaalde tijd bij hun in het magazijn neer gelegd, Ik wist niet wanneer ik de sleutel van... Perfecte service en vriendelijk personeel. Snelle bezorging. ze krijgen van mij een 10. Laminaat werd voor onbepaalde tijd bij hun in het magazijn neer gelegd, Ik wist niet wanneer ik de sleutel van mijn huis kreeg, toen ik die had hebben we gelijk opgebeld en het werd gelijk geregeld om het te komen bezorgen. Perfect zoals ik al schreef. Ben heel tevreden met Laminaat Outlet. Volgende keer bestel ik hier weer.

Via een vriend en Google

Damian Meijer

Ontzettend goeie zaak! Net personeel en goeie service. Krijgt van mij zeker een 10, ik had na een kwartier al mijn ideale vloer!

Heb ik niet.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Eerder goeie ervaringen met het bedrijf!

Meekel

Top geregeld, snelle en vriendelijke service

Verbeterpunten of tips winkel

Fijn als jullie iedere zaterdag open zouden zijn

Via een vriend

Ricardo

Superzaak !!! fijn personeel,
Mooie producten, goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader

Niks op aan te merken

Google

Charlotte van der loos

Goede kwaliteit vloeren en geweldige service

Niet

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We hebben nu voor de tweede keer onze vloer besteld bij Laminaatoutlet. We zouden er zeker weer voor de derde keer onze vloer bestellen. De kwaliteit en diversiteit van de vloeren is top. Naast... We hebben nu voor de tweede keer onze vloer besteld bij Laminaatoutlet. We zouden er zeker weer voor de derde keer onze vloer bestellen. De kwaliteit en diversiteit van de vloeren is top. Naast mooie vloeren, heeft laminaatoutlet ook een zeer goede service. Je wordt ontvangen met een koffie, je krijgt deskundig advies en aan het eind helpen ze met je auto volladen. Laminaatoutlet raden wij dan ook aan onze kennissen en vrienden aan. Laminaatoutlet enorm bedankt weer!

Jasja

Goede service, aardige mensen en vooral een hele mooie vloer

Google

Arjen

Heel positief, Denken mee. Zijn duidelijk en hebben snel voor mij een afspraak kunnen inplannen voor het bekleden van mijn trap. Top Bezig!!

Goed zichtbaar dus binnengelopen

J.H. Raateland

Geweldig geholpen en een super goede service! Had maar 3 laminaat delen nodig voor een klein project, ik wilde deze afrekenen maar dat was niet mogelijk.
Ik kreeg ze gratis mee, echt...
Ik kreeg ze gratis mee, echt geweldig.

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, gewoon zo doorgaan met klanten blij maken

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Heb daar al eerder een vloer gekocht

Jairo rafael sadhala rodriguez

Muy bueno

Verbeterpunten of tips winkel

No son las mejores persona

Buscando