Heel goede en persoonlijke service!

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Ik vond de persoonlijke begeleiding echt heel fijn en goed; dit verwacht je niet bij een internetshop met dit product.
Wel zou een makkelijker en goedkoper retourproces mogelijk moeten zijn denk ik. Maar dat is misschien nog iets voor de toekomst.

steenhoven

Het Laminaat ieper van beautifloor biedt u aan voor €19.95 als zijnde een aanbieding maar dit is de normalen verkoopprijs ! Zo wordt je dus als comcument voor de gek gehouden

Vos

Zeer slecht .geen reactie op onze mail ,nemen de telefoon niet op.
En we hebben wel betaald .

Fam de leeuw

Helaas is mijn laminaat vloer niet te leveren.
Ik bel iedere dag maar er neemt niemand op.
Willen jullie zsm contact opnemen???
Ook op mail geen contact!
Erg teleurstellend....

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Reageren op mail en neem de telefoon op

P. Huls

Zeer slecht. Besteld en betaald op 1 feb. 2019 en op 4 februari de bevestiging gehad. Sindsdien niks meer gehoord en ze zijn niet bereikbaar op welke wijze ook. Zijn gewoon oplichters!

Dagmar

Op 18 april besteld, zou week extra duren voor plinten, begrijpelijk, sindsdien ontelbare keren gebeld gemaild nooit reactie.... is dit bedrijf in faling? Ik had graag asap mijn laminaat.

M. Berns

Goede duidelijke en snelle service!!

Tot dusverre geen

P van Leeuwen

Uitstekende werklui,zeer goed werk geleverd

Vakkundigheid, scherpe prijsstelling

Jurriën van Rooy

Super service! Het laminaat werd persoonlijk afgeleverd op zaterdag. Onwijs blij mee!

Super service!

Willem

Het laminaat met plinten en geluiddempende ondervloer werd keurig op tijd en volgens afspraak geleverd.
Het materiaal kwam rechtstreeks vanaf de fabriek, snel en tegen een heel concurrerende...

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Goed advies, correcte levering en concurrerende prijs.