piet geerts

Nog overwogen om zending terug te sturen, maar ivm tijdsdruk toch maar verwerkt. Helaas veel panelen met schade aan de kopse kant, bij de kartonnen las die moet worden ingeschoven.
Waarom worden de panelen maar aan 1 kopse kant extra beveiligd met karton.???

Dag Piet,
Dag Piet,
Hé wat jammer dat de panelen niet schadevrij zijn toegekomen bij u. Normaal worden ze goed ingepakt, zeker de kopse kanten. We vinden het daarom vreemd dat dit in uw geval niet zo was. Het kan soms zijn dat de transporteur de goederen opnieuw verpakt, wellicht dat in dit geval de oorzaak daar ligt. We kijken het in ieder geval na!
Jammer dat u ons ook niet ingelicht heeft mbt de beschadigingen, dan hadden we deze panelen kunnen vervangen. Nu kunnen we helaas niet meer heel veel doen, maar misschien kunnen we u toch blij maken met een kortingscode die u bij een volgende bestelling kan gebruiken? Neem daarvoor even contact op met de klantenservice op info@kornuko.nl, dan sturen we u een code toe.
Prettige dag verder.
Mvg,
Klantenservice Kornuko

LT

Toppie

Reactie Laminaat.nl:

Fijn te horen! Veel plezier met uw PVC panelen.
Mvg,
Klantenservice Kornuko

Sander de Bakker

Goede service en afhandeling.
Bezorging met grote 12m oplegger geeft problemen in woonwijk.

HH Wenker

Goede service en komen gemaakte afspraken na

Levering was volgens afspraak, kwaliteit van levering was minder. Er waren te weinig profielen meegeleverd en hierop werd niet voldoende geanticipeerd.

Fam. Monde

Plafondplaten gekocht, misschien zou er iets meer aandacht besteed kunnen worden aan het verpakkingsmateriaal, om de hoeken meer te beschermen. Er zat karton omheen, maar dit was niet genoeg om de... Plafondplaten gekocht, misschien zou er iets meer aandacht besteed kunnen worden aan het verpakkingsmateriaal, om de hoeken meer te beschermen. Er zat karton omheen, maar dit was niet genoeg om de beschadigingen te voorkomen.
Gelukkig konden wij het oplossen door de beschadigde hoeken niet te gebruiken.

M. Kouwenhoven

Prima ervaring.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Ik ben vriendelijk te woord gestaan en heb 2x een staal opgevraagd die ook snel verzonden is. Het enige wat niet nodig is, is de datum en de tijd aan de klant doorgeven waarop de transporteur de... Ik ben vriendelijk te woord gestaan en heb 2x een staal opgevraagd die ook snel verzonden is. Het enige wat niet nodig is, is de datum en de tijd aan de klant doorgeven waarop de transporteur de bestelling bij het magazijn ophaalt. Dit werd door mij per abuis aangezien als de levertijd en datum. De bezorg tijd en datum is voor de klant voldoende en scheelt verwarring. Maar er is een prima product geleverd.

dj van welie

Deskundig advies en snelle levering.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goede bereikbaarheid; Goede website; Goede info.

Erik

Beste medewerker,

Beste medewerker,

Nadat we vol lof de bestelling ontvangen konden we eindelijk aan de slag, echter de speciale Staba Clips C3 om het laminaat te bevestigen zaten er niet bij ( verpakking doet vermoeden dat ze erbij zitten). De internetsite geeft ook niet aan dat we ze nodig hebben en we gaan er toch vanuit dat een pakket met de 13 clips is. Dus op Zondag maar niet klussen. Voor frustratie te voorkomen van nieuwe klanten (doe het zelf ) gaarne duidelijk aangeven dat ze er niet bij zitten en dit eventueel op site veranderen. Groetjes Erik.

Beste Erik,
Beste Erik,
Jammer dat het voor u niet duidelijk was dat de clips niet inbegrepen zijn in de prijs van de panelen. In de productomschrijving van de Avanti panelen kan u terugvinden welke clips we adviseren voor de montage (CLE3 in dit geval). Ik stuur u even een mailtje om te kijken of we u hier nog in kunnen assisteren.
Fijn dat de producten en levering wel aan uw verwachting voldoen.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Laminaat.nl

Joz

Prima service. Wat besteld werd is correct geleverd