Bestelling netjes geleverd. Bezorgdienst zou wel mogelijkheid moeten hebben voor de 2e levering het levertijdstip te bepalen. Kan pas na 1e levering

Reactie Laminaat.nl:

Bedankt voor je review! We leveren altijd zo snel mogelijk. Meestal is dit 2 werkdagen na de bestelling. U krijgt altijd een mailtje met de verzendinfo. Indien dat aangegeven uur niet uitkomt mag u... Bedankt voor je review! We leveren altijd zo snel mogelijk. Meestal is dit 2 werkdagen na de bestelling. U krijgt altijd een mailtje met de verzendinfo. Indien dat aangegeven uur niet uitkomt mag u ons altijd contacteren om het dag van levering te verplaatsen.
Klantenservice Kornuko B.V.

Ano Niem

Goede producten, en prima beschrijving ervan op de website.
Goede producten, en prima beschrijving ervan op de website.
Let wel op dat levering van lange producten gebeurt met een grote vrachtwagen zonder mogelijkheden om de producten een stuk te verplaatsen.
Zorg er dus voor dat de vrachtwagen voor de deur kan komen of neem contact op om verzending details te bespreken.

Goed , afgezien van transporteur die afspraken niet na komt

Alleen maar positief!!

Bedankt voor uw review!

vingheroets

2x besteld en bestelling was tip top in orde

Reactie Laminaat.nl:

Leuk om te horen! Bedankt voor uw mening!
mvg,

j van camp

Heel handig om staaltjes te bestellen zodat je thuis een keuze kunt maken. De bestelling en bezorging verliepen snel en correct.

Tony Wientjes

Perfect afgehanderd

Beste Tony,
Bedankt voor deze leuke feedback. Veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groeten,

cogghe curd

Correcte en snelle levering, jammer dat de transporteur alles beschadigd had

Beste Curd,
Beste Curd,
Bedankt voor de feedback. Helaas gebeurd het soms dat zendingen beschadigd raken. Dit proberen we natuurlijk altijd zo goed en snel mogelijk op te lossen, zodat u als klant er zo weinig mogelijk hinder van ondervindt. Veel plezier met uw bestelling gewenst!
Klantenservice Kornuko

Prima site en snelle levering

Goed materiaal en snelle service.