j van camp

Heel handig om staaltjes te bestellen zodat je thuis een keuze kunt maken. De bestelling en bezorging verliepen snel en correct.

Tony Wientjes

Perfect afgehanderd

Beste Tony,

Bedankt voor deze leuke feedback. Veel plezier met uw bestelling!

Met vriendelijke groeten,

cogghe curd

Correcte en snelle levering, jammer dat de transporteur alles beschadigd had

Beste Curd,

Bedankt voor de feedback. Helaas gebeurd het soms dat zendingen beschadigd raken. Dit proberen we natuurlijk altijd zo goed en snel mogelijk op te lossen, zodat u als klant er zo weinig mogelijk hinder van ondervindt. Veel plezier met uw bestelling gewenst!

Klantenservice Kornuko

Prima site en snelle levering

Goed materiaal en snelle service.

piet geerts

Helaas veel panelen met schade aan de kopse kant, bij de kartonnen las die moet worden ingeschoven.
Nog overwogen om zending terug te sturen, maar ivm tijdsdruk toch maar verwerkt.

Dag Piet,

Hé wat jammer dat de panelen niet schadevrij zijn toegekomen bij u. Normaal worden ze goed ingepakt, zeker de kopse kanten. We vinden het daarom vreemd dat dit in uw geval niet zo was. Het kan soms zijn dat de transporteur de goederen opnieuw verpakt, wellicht dat in dit geval de oorzaak daar ligt. We kijken het in ieder geval na!

Jammer dat u ons ook niet ingelicht heeft mbt de beschadigingen, dan hadden we deze panelen kunnen vervangen. Nu kunnen we helaas niet meer heel veel doen, maar misschien kunnen we u toch blij maken met een kortingscode die u bij een volgende bestelling kan gebruiken? Neem daarvoor even contact op met de klantenservice op info@kornuko.nl, dan sturen we u een code toe.

Prettige dag verder.

LT

Toppie

Reactie Laminaat.nl:

Fijn te horen! Veel plezier met uw PVC panelen.

Sander de Bakker

Goede service en afhandeling.
Bezorging met grote 12m oplegger geeft problemen in woonwijk.

HH Wenker

Goede service en komen gemaakte afspraken na

Levering was volgens afspraak, kwaliteit van levering was minder. Er waren te weinig profielen meegeleverd en hierop werd niet voldoende geanticipeerd.