dj van welie

Deskundig advies en snelle levering.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goede bereikbaarheid; Goede website; Goede info.

Erik

Beste medewerker,

Nadat we vol lof de bestelling ontvangen konden we eindelijk aan de slag, echter de speciale Staba Clips C3 om het laminaat te bevestigen zaten er niet bij (...

Reactie Laminaat.nl:

Beste Erik,

Jammer dat het voor u niet duidelijk was dat de clips niet inbegrepen zijn in de prijs van de panelen. In de productomschrijving van de Avanti panelen kan u terugvinden welke clips we adviseren voor de montage (CLE3 in dit geval). Ik stuur u even een mailtje om te kijken of we u hier nog in kunnen assisteren.

Fijn dat de producten en levering wel aan uw verwachting voldoen.

Met vriendelijke groeten,
Kristof
Klantenservice Laminaat.nl

Joz

Prima service. Wat besteld werd is correct geleverd

L Wouters

Tot 2 maal toe laminaat geleverd met fabrieksfout, terug gestuurd maar krijg mijn verzendkosten niet terug.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Ja ze spreken niet de waarheid

Reactie Laminaat.nl:

Beste L Wouters,

We betreuren het dat u onze service als dusdanig ervaart. De PVC tegels die door u besteld werden en volgens u niet conform waren, zijn zowel voor de herlevering als na uw terugzending nagekeken door een productspecialist bij onze leverancier. Hier is uit gebleken dat het product in orde was. Helaas kunnen we uw mening van een fabricagefout daarin dus ook niet volgen en is uw zending vervolgens als een retourzending behandeld.

Met vriendelijke groeten,
Kristof

Klantenservice laminaat.nl

Een duidelijke website en bestelmogelijkheden en snelle en keurige levering.

rudi J.

Groot assortiment, goede prijs-kwaliteit verhouding, fijne service

Service was uitstekend.

Jolanda

Kings

Prima, snel en behulpzaam.

Vriendelijk.

Zeilschool Pean

Snelle levering. Ook aan de telefoon werd ik goed geholpen.