Thoonen

Er was een discussie over de prijs maar dit hebben heel netjes opgelost

aert

Goed bedrijf levert snel en goed

Martijn

Mooie laminaat en plinten besteld. Tegenwoordig ben je zo verwend dat alles binnen een dag geleverd wordt, dat twee werkdagen wachten heel lang aanvoelt.

Komt afspraak prima na.

Bert Sterenborg

We hebben plafondplaten besteld deze zijn geleverd maar tijdens transport allemaal beschadigd. Na overleg zijn alle platen opnieuw geleverd. Super service. Maar hiervan ook weer 9 platen beschadigd....

harrie Cranenbroek

Ben van Oene

Beste Ben,

Bedankt voor uw reactie!

Klantenservice Kornuko BV.

Goede service. Indien nodig goed te bereiken.

Beste mevr. Pijnen,

Bedankt voor uw bericht. We zijn blij dat u tevreden bent. Indien we verder nog iets voor u kunnen doen mag u ons altijd contacteren via info@kornuko.nl of via 040/8080325.

Klantenservice Kornuko BV.

Eigenlijk hebben wij heel lang op onze bestelling moeten wachten om later te horen dat de fabriek opnieuw was opgestart en de levering nog langer kon duren, dat is een beetje jammer. We hebben toen...

Beste mr Van Prooijen,

Bedankt voor uw review. Ik snap dat u bovenstaande schrijft. De levertijden werden namelijk almaar opgeschoven door de fabrikant die, vanwege een verhuizing, zijn productie niet op punt kreeg. Dit is natuurlijk erg vervelend. Temeer omdat wij ook niet meer informatie hadden en pas op de dag dat de nieuwe levering binnen moest komen op de hoogte werden gebracht dat de levering weer uitgesteld werd. Uiteindelijk hebben we toen samen een alternatief uitgezocht.

Uiteindelijk is het wel mooi dat de levering van de alternatieve producten naar uw wens was. Daarnaast proberen we om iedere creditnota zo snel mogelijk te behandelen zodat u niet te lang hoeft te wachten op een terugstorting.

Ik hoop dat u al bij al toch tevreden bent en ik wens u dan ook veel plezier met uw nieuwe, en ongetwijfeld prachtige, badkamerwand!

Klantendienst Kornuko BV

Pascal Hermes

Slechte ervaring.
Gekozen omdat er voorraad zou zijn, maar na betaling toch geen voorraad. Daarna een anderehalve week wacht tijd.
Order geannuleerd!

Beste mr Hermes,

We vinden het jammer dat u zo'n slechte ervaring bij ons had. Zoals via WhatsApp gecommuniceerd lag de fout in deze bij onze leverancier. Zij hadden foutief panelen van hetzelfde type als door u besteld opgestuurd naar een andere klant. Doordat de foute panelen verstuurd waren was het voorraadsysteem niet aangepast.

Aangezien het om een uitlopend product ging waren er nog maar een klein aantal pakken op voorraad. De foutief geleverde goederen moesten dus eerst terug retour komen naar het magazijn en gecontroleerd worden voordat we ze naar u konden versturen.

Aangezien het hier ook nog ging om lange en zware panelen dienden we deze met Addink transport te versturen. Deze transporteur levert bij u in de regio op vrijdag. Al deze factoren samen verklaren de langere levertijd.

Dit werd, van zodra we dit zelf wisten, duidelijk naar u gecommuniceerd. Helaas konden we dit proces niet versnellen of u een alternatief aanbieden, aangezien we daar geen opties voor in ons assortiment hadden.

U heeft daarop gekozen om het order te annuleren. Dit vonden we natuurlijk jammer, maar gezien de omstandigheden konden we dit volledig begrijpen. We hebben vervolgens uw creditnota dan ook onmiddellijk in orde gebracht.

Ik hoop dan ook dat u uw review wil herzien, want 1/10 is, gezien deze omstandigheden, toch wel héél erg streng :).

Klantenservice Kornuko BV