pascal

Vervelend dat er nergens de juiste eenheden beschreven staan, zijn de prijzen in m2 of per pak? en als dit per pak is hoeveel zit er dan in 1 pak?

Thoonen

Er was een discussie over de prijs maar dit hebben heel netjes opgelost

aert

Goed bedrijf levert snel en goed

Martijn

Mooie laminaat en plinten besteld. Tegenwoordig ben je zo verwend dat alles binnen een dag geleverd wordt, dat twee werkdagen wachten heel lang aanvoelt.

Komt afspraak prima na.

Bert Sterenborg

We hebben plafondplaten besteld deze zijn geleverd maar tijdens transport allemaal beschadigd. Na overleg zijn alle platen opnieuw geleverd. Super service. Maar hiervan ook weer 9 platen beschadigd....

harrie Cranenbroek

Ben van Oene

Beste Ben,

Bedankt voor uw reactie!

Klantenservice Kornuko BV.

Goede service. Indien nodig goed te bereiken.

Beste mevr. Pijnen,

Bedankt voor uw bericht. We zijn blij dat u tevreden bent. Indien we verder nog iets voor u kunnen doen mag u ons altijd contacteren via info@kornuko.nl of via 040/8080325.

Klantenservice Kornuko BV.

Eigenlijk hebben wij heel lang op onze bestelling moeten wachten om later te horen dat de fabriek opnieuw was opgestart en de levering nog langer kon duren, dat is een beetje jammer. We hebben toen...

Beste mr Van Prooijen,

Bedankt voor uw review. Ik snap dat u bovenstaande schrijft. De levertijden werden namelijk almaar opgeschoven door de fabrikant die, vanwege een verhuizing, zijn productie niet op punt kreeg. Dit is natuurlijk erg vervelend. Temeer omdat wij ook niet meer informatie hadden en pas op de dag dat de nieuwe levering binnen moest komen op de hoogte werden gebracht dat de levering weer uitgesteld werd. Uiteindelijk hebben we toen samen een alternatief uitgezocht.

Uiteindelijk is het wel mooi dat de levering van de alternatieve producten naar uw wens was. Daarnaast proberen we om iedere creditnota zo snel mogelijk te behandelen zodat u niet te lang hoeft te wachten op een terugstorting.

Ik hoop dat u al bij al toch tevreden bent en ik wens u dan ook veel plezier met uw nieuwe, en ongetwijfeld prachtige, badkamerwand!

Klantendienst Kornuko BV