W Modderkolk

Kwaliteit goed en gratis staaltjes, prima service. Telefonisch kontakt gehad vriendelijke mensen. Panelen nog niet geplaatst maar de zending is snel geleverd en goed verpakt.

Steenkamp

Super geregeld

It's life Radio

Produkten top zoals het hoor. wanneer je voor het eerst even een plafond gaat plaatsen heb je toch graag alles in een overzicht toch?.
gelukkig de klantenservice even bellen tja dan kom ik niet...
gelukkig de klantenservice even bellen tja dan kom ik niet uit nummer niet bereikbaar, ach dan maar facebook dat heeft eenieder en ja even wachten en klaar alles bekend in bestellen. verder snelle levering ik mag het wel.

Steenkamp

Prima levering, alleen jammer dat er diverse panelen zodanig beschadigd waren zodat ik deze niet kon gebruiken, nu kon ik
Helaas niet de inbouw kast voor zien van deze panelen.

Dat...
Helaas niet de inbouw kast voor zien van deze panelen.

Dat is dan wel heel erg jammer, hier baal ik dan ik flink van, kom nu net 1 pak tekort. Heb dus 6 panelen uit diversen pakken er uit moeten laten.

Groet Willy

Reactie Laminaat.nl:

Dag Willy,
Dat is jammer om te lezen! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je beschadigde panelen ontvangt. In geval van schade sturen wij steeds een nieuw pak op.
Stuur even een mail...
Dag Willy,
Stuur even een mail naar info@laminaat.nl met je ordernummer en enkele foto's van het beschadigde materiaal en wij nemen dit verder met je op!
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
laminaat.nl

Kees W

Geen enkel beschadigd artikel! Goed verpakt door leverancier, van de pallet heben we een plantenmuur gemaakt?

Remans

Snelle levering, goed verpakt, mooi materiaal.

Piet

Zeer tevreden over de platondplaten prachtig produkt, goed te verwerken, goed advies

Ab Vendrig

Wij zijn zeer tevreden,want vanaf dat we belde of het product op voorraad was tot aflevering bestelling en nog de nalevering van één pak i.v.m beschadiging van één pak zijn wij keurig net netjes... Wij zijn zeer tevreden,want vanaf dat we belde of het product op voorraad was tot aflevering bestelling en nog de nalevering van één pak i.v.m beschadiging van één pak zijn wij keurig net netjes geholpen en te woord gestaan

Rob flohr

Zeer goede service
Voortgang van bestelling word via mail
Goed geupdate

Steven Van de Putte

Super persoonlijke service!
Ik heb enkele stalen aan gevraagd, deze waren binnen de kortste keren bij ons thuis geleverd!
Prima mooie en degelijke kwaliteit volgens verwachting, wat ook...
Super persoonlijke service!
Prima mooie en degelijke kwaliteit volgens verwachting, wat ook ook niet deed aarzelen om onze bestelling te plaatsen. Hier hadden we nog enkele vragen over maar deze zijn zeer snel en persoonlijk afgehandeld.
Zeer snelle levering!