Erg positief. Goed telefonisch advies en mooie producten.

Nathalie van Inner Sparkle

Goede service, correcte en snelle levering.
Handschoenen hebben mooie pasvorm. De kwaliteit is helemaal zoals ik het gehoopt had.

Feedback vragen over een artikel dat nooit geleverd is?

Reactie Laimböck Handschoenen:

Wij kunnen uit uw reactie helaas niet opmaken of er sprake is van annulering van uw kant of dat er sprake is van een ander issue.
Wij vrezen dat de bestelling uiteindelijk niet tot stand is...
Wij vrezen dat de bestelling uiteindelijk niet tot stand is gekomen wegens uitblijven van betaling. Onbetaalde bestellingen blijven in ons systeem staan, zodat de klant eventueel op een later moment alsnog de betaling kan voldoen. En zodoende de bestelling niet opnieuw hoeft te plaatsen.

Ian

De handschoenen zijn zeer goed gemaakt en het gebruikte leer is van hoge kwaliteit. De voering is lekker ademend maar houdt toch je handen warm zonder te zweten. De handschoen past goed in mijn... De handschoenen zijn zeer goed gemaakt en het gebruikte leer is van hoge kwaliteit. De voering is lekker ademend maar houdt toch je handen warm zonder te zweten. De handschoen past goed in mijn hand, maar zit los om de pols. Helaas zorgt dit ervoor dat de handschoenen een beetje bewegen, omdat ze voor mij niet strak genoeg om de pols zitten. Voor mijn eigen handen zou ik er baat bij hebben als de handschoenen wat elastiek in het polsgebied hadden of als ze meer naar de pols taps toelopen.

Goede kwaliteit, goede pasvorm mooi design en snelle levering

Fijn bedrijf, mooie handschoenen, veel keus, snel geleverd.

Snel geleverd, perfecte kwaliteit