Rob Kulbs

Service heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen

Jack Schonfeld

Perfecte handschoen, perfecte service, kortom, naar mijn mening, perfect bedrijf.

G.Wijnands

Mooi product, fraai afgewerkte handschoenen. Snelle levering.

Mieke Veldman

Zeer betrouwbaar, goede kwaliteit en snelle levering

Fijne handschoenen, mooie kwaliteit. Heel netjes verpakt en snel verzonden. Met verzorgingspullen om de handschoenen te onderhouden en een verhaal over de geschiedenisvan de handschoen. Het voelde... Fijne handschoenen, mooie kwaliteit. Heel netjes verpakt en snel verzonden. Met verzorgingspullen om de handschoenen te onderhouden en een verhaal over de geschiedenisvan de handschoen. Het voelde als een luxe kadotje.

Uitstekende afwerking van de bestelling. Ik heb weer heerlijke leren handschoenen.

C.G.Florissen.

Besteld en snel geleverd, fijne handschoenen, kreeg al op mijn 21e lammy's van mijn moeder, en ze zijn nog goed, heb inmiddels hier meerdere handschoenen gekocht en ze zien er allemaal prachtig uit... Besteld en snel geleverd, fijne handschoenen, kreeg al op mijn 21e lammy's van mijn moeder, en ze zijn nog goed, heb inmiddels hier meerdere handschoenen gekocht en ze zien er allemaal prachtig uit en dragen prettig, mijn complimenten voor de verpakking .

Ron

Zeer positief met mooie producten