8.5/10

Lianne

Uitgebreid assortiment!

Punten sparen voor gratis producten is leuk, alleen het inwisselen minder, waardoor ik mijn bestelde extra product niet heb ontvangen, en er ook geen alternatief product is toegevoegd!

Het is niet handig om ook de producten die meer punten zijn, toe te voegen aan het bestelproces, terwijl deze niet beschikbaar blijken te zijn. Een order van € 90,00 leek daardoor afgerond 2 punten waard, maar helaas...

Bettina

Duidelijke website, goede prijs en snelle bezorging

Gratis producten bij aankoop van bepaalde bedragen

Iet Soeterboek

Prima, concurrerende prijzen en snelle levering

Ramon

Bestel al jaren producten via Labanne; altijd op voorraad en altijd snelle levering.

Goede prijs

Evelyn Vanhee

Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen omdat ik enorm tevreden ben over de producten van Aveda. Ik vind deze super en bij Labanne-webshop zijn deze sterk geprijsd.

De sterke punten zijn de sterk geprijsde artikelen alsook de waardepunten die je kan sparen bij aankoop van producten. Hiervoor krijg je in ruil gratis producten.

Faria Asgarali

Eerder via Labanne besteld en de bestelling was snel binnen. Geen persoonlijk contact oid gehad.

Duidelijk en helder

Op dit moment niks te bedenken

S

Overal op de website staat, nu een gratis punt ter kennismaking. Dus omdat ik voor eur 70 bestel, kies ik 2 gratis producten van ieder 1 punt, maar krijg er maar 1 geleverd. En vermeld expliciet of de leverbon dat ik maar recht heb op 1 punt. Dat begrijp ik niet. Dus men wil niet kennismaken met mij als nieuwe klant, jammer, ik zal hier niet meer opnieuw bestellen. Hun systeem laat je overigens onbeperkt gratis producten toevoegen.

SB

Netjes afgehandeld

Snel geleverd en ondanks dat een gratis product mistte, is dit keurig opgelost. We kregen zelfs nog een goedmakertje!

Zorg dat de informatie op de website duidelijk en actueel is.

VofwAlletzijl@ hetnet. Nl

Goed. Maar er hadden wel wat. Monstertjes bij mogen zitten??

Wat samples .

Ruud

Zoals eerder, 'gewoon' positief. Levering is snel en volledig. Deze keer ontbraken de pompjes voor de 1-ltr. flacons. Dag erna gelijk opgestuurd. Prima.

Levering is snel en betrouwbaar.