8.5/10
8.5/10

sonja@arendbon.nl

Ik ben zeer tevreden

snel, accuraat Het is gewoon in orde!!

Door kleine proefjes ben ik op het merk Aveda gekomen. Die kapper is voor mij te ver uit de richting, dus het is voor mij handiger om dat op deze manier te doen.
Maar misschien een idee?

Marianne Veenman

Ik bestel regelmatig shampoo of dag/nachtcreme

De gratis producten zijn leuk

Ik had het verkeerde product gekregen. Omruilen ging goed; ik moest het pakje naar postkantoor brengen en kreeg verzendkosten vergoed. Maar al met al ging er wel wat tijd in zitten (verpakkingsmateriaal etc) Ik kreeg het goed artikel alsnog maar had wel een een of ander monster verwacht voor de moeite.

van lit

Hele slechte ervaring met dit bedrijf. De shampoo fles kwam met allemaal haren onder de rommelig afgeplakte dop. De mascara was niet gesealed en stuur ik terug. Een ander flesje shampoo had 10 ml...

Alrich

Prima! Webshop werkt goed, snelle levering, altijd tevreden.

Website soms erg traag

Paul

Altijd prima levering gehad en ik kom er vanwege de scherpe prijzen.

Beste prijs voor Aveda producten op het Internet.

1 - Vervelend dat als je een nieuwe webpagina opent in een nieuw tabblad (Chrome), de bestellingen die je op beide tabbladen doet niet in dezelfde winkelwagen komen. Labanne is een van de weinige websites die dit niet voor elkaar hebben. Groot verbeterpunt voor Labanne.
2 - Levering zou iets sneller kunnen.

e luijerink

Prettige ervaring

ik mis een wat uitgebreidere informatie over de producten, hoe en wanneer toepassen

Iris de Boer

Mijn ervaring is heel goed

alles is goed

nee

DavR

Efficiënte en probleemloze internationale orde. goed verpakt en snel geleverd.

Caroline

Snelle service en top producten!