Anita van den Wijngaard

Online bestelling zeer netjes verwerkt. Een artikel bleek niet op voorraad en werd later in prachtig geschenkpapier nageleverd, daar werd ik blij van!

Stephaniek Putman

Goedkoopste turqoise waterman inkt op het net, gratis geleverd en ook nog als kadootje ingepakt. Geldt ook voor Retro rollerpen navulling. Goede logische website ook.

Bert Brouwers

Ik sta er steeds versteld van hoe snel je antwoord op je vraag. En de manier waarmee je bestelling wordt ingepakt! TOP

Bert Brouwers

Reeds meerdere bestellingen gedaan. Uitstekende service en communicatie. Perfecte levering en producten die 100% aan al mijn verwachtingen voldoen. Chapeau!!!

G.K.

Zeer goede ervaring gehad met de bestelling van een vulpen, inkt en notitieboeken.

Wim Ammerdorffer

Goed, wijze van verzending melden kan beter. Ik zou pas verzenden melden als bestelde ook daadwerkelijk bij post.nl is. Ik heb nu telkens gekeken wat de status was om te zorgen dat ik thuis zou... Goed, wijze van verzending melden kan beter. Ik zou pas verzenden melden als bestelde ook daadwerkelijk bij post.nl is. Ik heb nu telkens gekeken wat de status was om te zorgen dat ik thuis zou zijn. Vrijdag besteld en vanavond pas bezorgd. terwijl ik kort na de bestelling eigenlijk al een melding en trackingnummer kreeg. Lof voor verpakking, zowel omdoos als artikel leuk ingepakt.

Bert Brouwers

Zeer tevreden over dit bedrijf.

Brigitte CORTEN

Zeer positief, nog helemaal niet teleurgesteld, noch in producten, noch in service!

E. Bosma

Alleen maar positieve ervaringen, de service is geweldig. Ik was langere tijd op zoek naar een goede vulpen, maar zag door de bomen het bos niet meer. Echter door goed advies, en vele vragen van... Alleen maar positieve ervaringen, de service is geweldig. Ik was langere tijd op zoek naar een goede vulpen, maar zag door de bomen het bos niet meer. Echter door goed advies, en vele vragen van mijn kant die geduldig en vakkundig beantwoord werden kon ik overgaan tot aankoop, en ook nog eens instapmodellen (als advies) alvorens een grote uitgave te doen.

Loncke Frankie

Top Service !!!