Reviews

9.3 / 10
216 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.6/10
Info over verloop order
9.2/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.4/10
Klantvriendelijkheid
9.6/10
Informatie op de website
9/10
After sales
9.2/10

216 Reviews

Nicole Adriaensen

7/10

De bestelling wordt mooi verpakt verstuurd. Helaas hebben ze niet alles op voorraad en de nalevering kan lang duren tot zelfs meer dan 6 weken. Het is wel duidelijk te zien wat er geleverd is en wat... De bestelling wordt mooi verpakt verstuurd. Helaas hebben ze niet alles op voorraad en de nalevering kan lang duren tot zelfs meer dan 6 weken. Het is wel duidelijk te zien wat er geleverd is en wat nog gelverd moet worden.

Reactie La Couronne du Comte:

Hartelijk dank voor uw feedback.
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een nieuwe website, waarbij het mogelijk zal zijn om de voorraad te kunnen zien.
Helaas zijn we soms ook afhankelijk...
Hartelijk dank voor uw feedback.
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een nieuwe website, waarbij het mogelijk zal zijn om de voorraad te kunnen zien.
Helaas zijn we soms ook afhankelijk van de voorraad en leveringen van de leveranciers: onze specialistische producten blijken soms ook niet bij de leverancier/fabrikant op voorraad, wat de levertijd kan doen oplopen. Uiteraard proberen we het altijd zo kort mogelijk te houden en zijn we altijd bereid mee te denken met eventuele passende alternatieven of deelleveringen.
Vriendelijke groeten,
Dennis van de Graaf
La Couronne du Comte


Sandy van Casteren

8/10

Uitstekend


D van Dijk

10/10

Uitstekende verpakking, mooie producten, goed advies en behulpzaam personeel ... al jaren trouwe klant


G. Terlouw

1/10

They have almost no inventory. Everything has to be ordered. They promise you they will deliver in two weeks and six weeks later you still do not have your products. When you ask you get excuses... They have almost no inventory. Everything has to be ordered. They promise you they will deliver in two weeks and six weeks later you still do not have your products. When you ask you get excuses blaming suppliers but still no relevant information. No inventory information on the website. Very unprofessional service. Avoid.

Reactie La Couronne du Comte:

Dear Sir,
Thank you for your feedback.
We have explained to you by phone what caused the delay in providing the items you have bought. The items you have bought were handmade items, created...
Dear Sir,
Thank you for your feedback.
We have explained to you by phone what caused the delay in providing the items you have bought. The items you have bought were handmade items, created by a very small company that has been overwhelmed by the demand for their products, causing an unexpected increase in production time and therefore also in the delivery.
A highly specialized webstore like ours, working with many specialized and very small companies, has to depend on the estimates given by our suppliers and in your case, due to circumstances we were sadly not able to influence, it took longer than we had initially been told.
We are currently working on a new website that is able to show stock information; our current website is sadly not able to show this information, but we are working on it, as I tried explaining to you by phone.
We are always happy to work with our customers and help in any way we can. I am sorry that you found our service not helpful.
Best regards,
Dennis van de Graaf
La Couronne du Comte


Ivan

10/10

Bought several stationery items which (not easy to find elsewhere).


P B Ramanujam

10/10

Extremely customer friendly., walks the extra mile to always keep the customer happy. I wish I had a seller like this in my country!


Hanny

9/10

Klantgericht, vriendelijk en goede service!


Wolf

5/10

Fijn bedrijf, goed contact bij vragen en geweldige verpakkingen.


Hugh Geeraerts

2/10

VERSCHRIKKELIJK ...bedrijf dat etaleert met véél "poeha" maar dat geenszins eerlijk is met leveringstermijnen !! zeer klijne voorraad ...beloftes die geenszins worden nageleefd ...erg erg erg !!!

Reactie La Couronne du Comte:

Beste Heer,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent. We hebben u aangegeven dat uw pen met de hand wordt gemaakt, wat kan zorgen voor een vertraagde levering, en dat deze van buiten de Europese...
Beste Heer,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent. We hebben u aangegeven dat uw pen met de hand wordt gemaakt, wat kan zorgen voor een vertraagde levering, en dat deze van buiten de Europese Unie moet komen, waardoor ook de douane voor vertraging kan zorgen. Wij hebben steeds aangegeven alleen een indicatie van de levertijd op te kunnen geven en geen harde belofte van een exacte leverdatum te kunnen doen. Wij doen er alles aan om zo spoedig mogelijk te leveren.
Met vriendelijke groeten,
Dennis van de Graaf
La Couronne du Comte


F. Brandsma-Ensing

10/10

Het bestellen is erg eenvoudig. Bij vragen ontvang je snel antwoord.
Denken goed mee met de klant. Heel tevreden over de service.