CJR VAN DER KAAIJ

Veel producten niet op voorraad, wat niet vermeld staat op de website. En al helemaal niet hoe lang het kan gaan duren. Dan heb je al betaald en zeggen ze dat het maximaal 6 weken gaat duren.... Veel producten niet op voorraad, wat niet vermeld staat op de website. En al helemaal niet hoe lang het kan gaan duren. Dan heb je al betaald en zeggen ze dat het maximaal 6 weken gaat duren. Vervolgens 2,5 maand wachten later, zelf iedere keer moeten vragen hoe het ermee staat en dan te horen krijgen dat ze het nog steeds niet hebben en ook niet weten hoe lang het kan gaan duren. Ik vraag me af wat ze wél in huis hebben. Wel makkelijk verkopen zo!
Waardeloze service! Nou nog afwachten hoe lang het duurt voordat ik m'n geld terugkrijg.

Reactie La Couronne du Comte:

Beste Heer,
Dank voor uw feedback.
Beste Heer,
Dank voor uw feedback.
U heeft bij ons een speciale inkt besteld: deze inkt wordt door een eenmanszaak met de hand gemaakt en daarmee is het spijtig genoeg mogelijk dat deze zowel bij ons als bij de maker niet op voorraad is, waardoor een wachttijd van toepassing is. Door de kleinschalige productie is het helaas ook voor de producent niet altijd mogelijk een exacte leverdatum af te geven en moeten wij het dan ook doen met de afgegeven indicatie.
Het spijt me dat we uw inkt niet binnen de afgegeven indicatie konden leveren.
De andere inkt die u bestelde van dit merk was er wel en hebben wij uiteraard ook aan u afgestuurd.
U annuleerde het tweede potje op 8 oktober en ook op die dag hebben wij het geld aan u teruggestort.
Tot mijn spijt kan onze huidige site geen voorraadinformatie tonen, dat is technisch niet mogelijk, maar we werken hard aan onze nieuwe site. Voor voorraadvragen zijn wij altijd vooraf van harte bereid om u te informeren, hetzij per telefoon, hetzij per mail.
Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Dennis van de Graaf
La Couronne du Comte

Lisetta Grutters

Vandaag mijn bestelling pennibs en inkten binnengekregen. 2 dingen waren nu niet op voorraad, daar werd ik gisteren over gebeld of ik een alternatief wilde of er op wachten. Ze hebben me duidelijk... Vandaag mijn bestelling pennibs en inkten binnengekregen. 2 dingen waren nu niet op voorraad, daar werd ik gisteren over gebeld of ik een alternatief wilde of er op wachten. Ze hebben me duidelijk geholpen en vandaag mijn bestelling al in huis!
Hele goede service en goed contact. Alles goed en mooi ingepakt! Ik bestel er vaker!!

Femke

Prima service en fijn contact

Wim Ammerdorffer

Heel goed.

Frederik-Jan Vink

Er zijn vele redenen dat ik hier al jaren terug blijf komen. Vriendelijke mensen, behulpzaam en een mooi assortiment zijn daar slechts enkele van.

Wim Ammerdorffer

Bestelde was niet op voorraad, tijdig bericht hiervan. Gisteren melding dat het op de post was gegaan en nu al binnen. Perfect gegaan.

W. Rooken

Excellente service, goede en eerlijke informatie ook over problemen met de levering van een deel van de bestelde artikelen. Aangezien de levering van de niet in voorraad zijnde artikelen erg lang... Excellente service, goede en eerlijke informatie ook over problemen met de levering van een deel van de bestelde artikelen. Aangezien de levering van de niet in voorraad zijnde artikelen erg lang op zich liet wachten door allerlei complicaties buiten de schuld van La Couronne du Comte hebben we dat alsnog geannuleerd. En keurige restitutie van het reeds betaalde bedrag!

Ik blijf zeker wel bestellen in de toekomst, zeker omdat er zo veel kennis van alle producten aanwezig is.

Mike Kockelkoren

Ik schrijf niet gauw een recensie.... Voor La Couronne du Comte maak ik graag een uitzondering. Sterke punten zijn de combinatie van een fysieke winkel en een webshop, het gemak waarmee je kunt... Ik schrijf niet gauw een recensie.... Voor La Couronne du Comte maak ik graag een uitzondering. Sterke punten zijn de combinatie van een fysieke winkel en een webshop, het gemak waarmee je kunt bestellen, de grote keuze en vooral de onovertroffen service. Dat laatste merk je aan de liefdevolle verpakking van je bestelling, maar ook uit de snelle en coulante manier waarmee gereageerd wordt op vragen en klachten. Een pen die niet aan mijn verwachtingen voldeed, werd binnen twee dagen omgeruild voor een perfect nieuw exemplaar. La Couronne du Comte verdient een tien met een griffel!

Vandersteen PR

Bijzonder klantvriendelijk, snel waar mogelijk en een bestelling wordt altijd 'feestelijk' verpakt.

wim

Ben al jaren klant en ervaar nog steeds dezelfde passie en klantvriendelijkheid. Goede informatie vooraf, deskundigheid en uitstekende after sales service. Bij een reparatie krijg je altijd vooraf... Ben al jaren klant en ervaar nog steeds dezelfde passie en klantvriendelijkheid. Goede informatie vooraf, deskundigheid en uitstekende after sales service. Bij een reparatie krijg je altijd vooraf een indicatie. In geval van onvolkomenheden zoekt men naar een passende oplossing voor beide partijen. De klant staat voorop