Anthony

Zoals gewoonlijk niets op voorraad. Vorig jaar al beterschap beloofd over een nieuwe website met voorraadaanduiding, maar laat je niets wijsmaken; dit is absoluut geen prioriteit voor LCDC. Ik ken... Zoals gewoonlijk niets op voorraad. Vorig jaar al beterschap beloofd over een nieuwe website met voorraadaanduiding, maar laat je niets wijsmaken; dit is absoluut geen prioriteit voor LCDC. Ik ken meerdere mensen die al maanden op hun producten wachten.
Zelf na meer dan een jaar weer eens geprobeerd te bestellen. Had kunnen weten dat je nog steeds maar weer moet afwachten wanneer iets binnen komt. Twee keer aan dezelfde steen gestoten dus, en voel me als gevolg van deze shopervaring dan ook enorm stom. Wat een teleurstelling!

Beste Heer,
Beste Heer,
Dank voor uw feedback.
De website was gelijk aan toen u eerder bestelde een jaar geleden, kortom, ook nu werd nog geen voorraad getoond. Wij zijn altijd van harte bereid u voorafgaand aan een bestelling te informeren omtrent de voorraad, een mailtje of telefoontje is daarvoor voldoende.
Dat de website nog niet klaar is, heeft te maken met een aantal technische uitdagingen waar wij hard aan werken.
U wekt de suggestie dat u steeds maanden op een bestelling moet wachten, echter, van uw eerste bestelling ontving u direct na bestellen een deellevering van hetgeen op voorraad was en werd binnen twee weken het restant verzonden. Ook voor uw huidige bestelling zal de wachttijd zeker niet lang zijn, maar zijn wij ook altijd bereid om mee te denken met goed passende alternatieven. We hebben tevens aangeboden om eventueel een annulering voor u te verwerken, maar ook dat wilde u niet. Nog steeds zullen wij er alles aan doen uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

ASV Motorhomes BVBA

Super vriendelijk en snel antwoord op e-mails. Een tevreden klant!

Johan Thole

Vandaag ben ik bij de winkel in Tilburg geweest om een reparatie op te halen en een mooi Faber-Castell vulpotlood uit te zoeken. Zoals gebruikelijk bij deze winkel ben ik weer uitstekend geholpen.... Vandaag ben ik bij de winkel in Tilburg geweest om een reparatie op te halen en een mooi Faber-Castell vulpotlood uit te zoeken. Zoals gebruikelijk bij deze winkel ben ik weer uitstekend geholpen. Mooie zaak, een fraaie selectie van schrijfbenodigdheden en een uitstekende service. Aanrader dus!

D van Dijk

Gewoon goed als altijd.

Dan Jackson

What ticks the boxes for me: great advice, kind people, great after sales and service with a smile. I will return!

Wieskunde

Wees bereid om LANG te wachten. Het is niet mogelijk te zien wat er op voorraad is en wat niet, hierdoor kan La Couronne du Comte geen beloftes geven over levertijd. Inmiddels wacht ik al meer dan 5... Wees bereid om LANG te wachten. Het is niet mogelijk te zien wat er op voorraad is en wat niet, hierdoor kan La Couronne du Comte geen beloftes geven over levertijd. Inmiddels wacht ik al meer dan 5 weken op een bestelling, als je updates wilt over de bestelling moet je er achteraan mailen, dit vind ik persoonlijk jammer. Wanneer de producten bezorgd worden zijn ze tiptop in orde en netjes ingepakt. Ik begrijp dat het een technisch mankement van de website is dat voorradigheid niet kan worden aangegeven, echter vind ik dit leiden tot een teleurstellende online shopping ervaring.
'Verwachtte' levertijden komen niet overeen met de werkelijkheid. Ik vind het eeuwig zonde dat de levertijd en communicatie hierover afnemen aan wat een plezierige winkel ervaring zou kunnen zijn. Ik heb vertrouwen in dat La Couronne du Comte stappen onderneemt om deze issues te verbeteren, maar op dit moment is het echt matig.

Beste mevrouw De Ruiter,
Beste mevrouw De Ruiter,
Dank voor uw feedback.
U heeft inderdaad langer moeten wachten op een inkt: een speciale inkt die door een eenmansbedrijf wordt gemaakt en waarbij ook wij afhankelijk zijn van de beschikbaarheid en de capaciteit van de maker. Voor de overige artikelen hebben wij u een deellevering aangeboden en voor de inkt een alternatief, waar u pas op een later moment gebruik van heeft willen maken.
Wij hebben de bestelling direct na uw keuze verzonden.
Wij zijn altijd van harte bereid u te informeren omtrent een bestelling met de frequentie die u wenst: indien u dat ons laat weten, houden wij daar van harte rekening mee.

M. de Bruin

Twee keer een bestelling geplaatst. Beide keren waren de producten die ik bestelde niet op voorraad. Hier kreeg ik direct een mail over. Ook vragen worden snel beantwoord en het wijzigen van een... Twee keer een bestelling geplaatst. Beide keren waren de producten die ik bestelde niet op voorraad. Hier kreeg ik direct een mail over. Ook vragen worden snel beantwoord en het wijzigen van een bestelling ging vlot en kosteloos. Allemaal niets op aan te merken!

Krystle Bartholet-Penders

Prachtige producten en ruime keus, echter niet heel klantvriendelijk/klantgericht. De levertijd is namelijk altijd duidelijk langer (soms maanden!) dan dat wordt aangegevens. Helaas informeren zij... Prachtige producten en ruime keus, echter niet heel klantvriendelijk/klantgericht. De levertijd is namelijk altijd duidelijk langer (soms maanden!) dan dat wordt aangegevens. Helaas informeren zij je hier doorgaans niet over. En bij overschrijding van levertijd worden geen status updates gegeven, waardoor je er zelf voortdurend achteraan moet gaan. Ondanks deze feedback via de mail gegeven te hebben, wordt hier niets mee gedaan. Jammer!

Beste,
Beste,
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent. Wij zijn altijd van harte u per telefoon of mail van de gewenste informatie te hebben voorzien, zoals wij altijd hebben gedaan. In tegenstelling tot de grootwinkelbedrijven, waar veel automatisch gebeurt, is elk bericht omtrent uw bestelling bij ons als klein bedrijf altijd door een persoon gemaakt en verzonden en dit is uiteraard arbeidsintensiever.
Indien u periodiek geïnformeerd wenst te worden over uw bestelling, kunnen wij hier in de agenda altijd een registratie maken en u desgewenst informeren met de frequentie die u wilt; u hoeft dit alleen maar bij ons aan te geven en dan wordt er door ons op gelet.
Uiteraard blijven wij u van harte van dienst.
Dennis van de Graaf

frankie loncke

Een aanrader !!!!!!!!!!!! supersnel.

Patrick Taillaert / Reality Based Coaching

Ik ben reeds ruim 6 jaar vaste klant bij La Couronne du Comte. Over die jaren heen, met heel wat aankopen voor de vulpen collectie, kan ik enkel, en uitsluitend, positieve feedback geven. De... Ik ben reeds ruim 6 jaar vaste klant bij La Couronne du Comte. Over die jaren heen, met heel wat aankopen voor de vulpen collectie, kan ik enkel, en uitsluitend, positieve feedback geven. De zaakvoerder en medewerkers zijn steeds bereid om een klant te omringen met de beste zorgen. Service en klantvriendelijk zit echt in het dna van La Couronne verweven. Het gamma is uitgebreid, website overzichtelijk. Regelmatig zeer mooie speciale acties.