Maarten Brouwer

Sinds 2015 klant bij dit bijzonder bedrijf. Zeer professionele en persoonlijke sevice. Goede prijzen, fijne aanbiedingen, prima webshop. Aanrader dus.

J. Greup

Keurige levering, heel netjes verpakt. Een grote keus aan artikelen en fijne online winkelervaring. De bestelling is binnen twee dagen bezorgd.

ParadoX Design

Goede ervaring. Veel kennis van zaken. Mooie collectie.

Dirk Lens

Fijne hulp en mooie winkel. Mensen zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken.

guus

Wel geld beuren, maar niets versturen en niet bereikbaar. BESTEL HIER NIETS!

Reactie La Couronne du Comte:

Beste Heer,
Helaas lezen wij uw bericht: uw bewering klopt echter niet. U bestelde op 9 februari om 23.43 uur en wij hebben op 10 februari uw bestelling direct verzonden. Dit hebben wij per mail ook bevestigd, maar vaak zien wij dat hij Hotmail en Gmail accounts de bevestigingen vaak in de spambox terecht komen.
Naar aanleiding van uw review hebben wij u per mail, maar ook telefonisch proberen te bereiken. Ook uw voicemail hebben wij ingesproken, maar tot op heden hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen.
Uiteraard vernemen wij graag of de bestelling in goede orde is aangekomen en nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,
La Couronne du Comte

Bram van Griensven

Ik wacht nu 7 weken op een bestelling, van 11 december. Ik krijg weining gehoor over de voortgamg. OOk moeilijk te bereiken. Na een mail gekregen te hebben dat de pen binnen is, wacht ik inmiddels... Ik wacht nu 7 weken op een bestelling, van 11 december. Ik krijg weining gehoor over de voortgamg. OOk moeilijk te bereiken. Na een mail gekregen te hebben dat de pen binnen is, wacht ik inmiddels ook alweer een week.

Reactie La Couronne du Comte:

Beste Heer,
Het spijt ons dat u zo lang heeft moeten wachten. De productieproblemen bij de leverancier in combinatie met de eindejaarsdrukte zijn helaas debet geweest aan de enorme vertraging. Inmiddels heeft u uw pen ontvangen en hopen wij dat u er blij mee bent.
Met vriendelijke groeten,
La Couronne du Comte

Jim

Excellent experience. I needed some help and got great advice from kind and friendly staff. Speedy shipment and wonderfully gift wrapped.

Jeanine de Rijk

Mooi verpakt