9.7/10
9.8/10
9.5/10

Bert Brouwers

Ik sta er steeds versteld van hoe snel je antwoord op je vraag. En de manier waarmee je bestelling wordt ingepakt! TOP

Snelle feedback.

Bert Brouwers

Reeds meerdere bestellingen gedaan. Uitstekende service en communicatie. Perfecte levering en producten die 100% aan al mijn verwachtingen voldoen. Chapeau!!!

Communicatie en verzending

Zou echt niet weten wat er beter kan.

G.K.

Zeer goede ervaring gehad met de bestelling van een vulpen, inkt en notitieboeken.

Snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie via email
Nette verpakking
Groot aanbod qua vulpennen en inkt

Voorraad-indicatie van artikel op website

Wim Ammerdorffer

Goed, wijze van verzending melden kan beter. Ik zou pas verzenden melden als bestelde ook daadwerkelijk bij post.nl is. Ik heb nu telkens gekeken wat de status was om te zorgen dat ik thuis zou...

Verpakking

Verzending

Bert Brouwers

Zeer tevreden over dit bedrijf.

De zorgvuldigheid waarmee je bestelling wordt afgehandeld.

Brigitte CORTEN

Zeer positief, nog helemaal niet teleurgesteld, noch in producten, noch in service!

Snel antwoord bij vraag naar bijkomende info,.
Medewerkers zijn zeer vriendelijk.
Uitgebreide keuze aan producten.

E. Bosma

Alleen maar positieve ervaringen, de service is geweldig. Ik was langere tijd op zoek naar een goede vulpen, maar zag door de bomen het bos niet meer. Echter door goed advies, en vele vragen van...

vakkundig, informatief en goede opvolging van bestelling. Goede respons op alle vragen en opmerkingen, zelfs op zondag werden mijn vele vragen beantwoord.

oei. lastige vraag. Ik ben enkel tevreden.

Loncke Frankie

Top Service !!!

Marianne

Zeer tevreden over La Couronne du Comte.
Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

De uitgebreide omschrijving van de artikelen.

Snelle reactie op emails.

Aangeven of een artikel op voorraad is, maar ik heb begrepen dat daar aan gewerkt wordt.
Op het moment is het beter om vooraf even te informeren of het gewenste artikel op voorraad is.

Rudi G.

Ik ben geen reguliere klant en heb tot nu toe nog maar 2 kleine bestellingen gedaan. Mijn eerste bestelling is vlekkeloos verlopen. Bij de tweede bestelling was er een kleine beschadiging aan een...

Feedback.

Misschien iets meer aandacht besteden aan productcontrole bij het inpakken om ervoor te zorgen dat er geen beschadigde producten worden opgestuurd.