9.5/10
9.5/10

anonymous

Meerdere keren pennen en vullingen gekocht.

Frank

Niet de eerste keer dat ik hier bestel. Prima, snelle service. Mooie kerstverpakking voor de feestdagen als verrassing! Jammer dat mijn vulpen (Kaweco AL Sport Petrol) zonder een enkele vulling... Niet de eerste keer dat ik hier bestel. Prima, snelle service. Mooie kerstverpakking voor de feestdagen als verrassing! Jammer dat mijn vulpen (Kaweco AL Sport Petrol) zonder een enkele vulling kwam. Niet zeker of dat aan Kaweco of aan LCDD ligt.

anonymous

Na 2 maanden nog steeds geen pen ontvangen.

Hendrik

Mijn vaste leverancier!

mevrouw Anneke Rijlaarsdam

Mijn speciale wensen bij een bestelling bij La Couronne du Comte zijn met veel zorg uitgevoerd. Heel veel dank daarvoor!

mevr.

Er is van tevoren geen leverinformatie te zien en achteraf krijg je dan te horen dat het product er misschien over een maand is. Na anderhalve maand toch maar eens teruggebeld, en het bleek vast te... Er is van tevoren geen leverinformatie te zien en achteraf krijg je dan te horen dat het product er misschien over een maand is. Na anderhalve maand toch maar eens teruggebeld, en het bleek vast te staan bij de douane. Fijn dat ze me hierna geholpen hebben, maar bizar dat ik daarvoor het initiatief moet nemen. De service op de website is werkelijk sneu.

Teuwen Nicole

Fijn assortiment, snelle levering, buitengewoon verzorgd, een aanrader.

David Dirkx

Een verrassend goede ervaring: een prachtig assortiment aan correcte prijzen, een snelle en excellente service. Uit het zorgvuldig verpakken van mijn eerder bescheiden bestelling, spreekt een liefde... Een verrassend goede ervaring: een prachtig assortiment aan correcte prijzen, een snelle en excellente service. Uit het zorgvuldig verpakken van mijn eerder bescheiden bestelling, spreekt een liefde en zorg voor het product, die zijn gelijke niet kent. Geeft een goed gevoel!

Landmeter Terry Dufour

Deze winkel levert wat je vraagt.

Peggy Hermans

Bestelling van meerdere artikelen geplaatst. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de bestelling.