8.3/10
8.3/10
7.3/10

Na vlotte levering niets dan teleurstelling

Vlotte levering

Vorig jaar maart 100 beukenplanten 12-150cm geplant. Planten hadden onwaarschijnlijk weinig wortel. een groot deel sloeg niet aan (43 stuks) Aan het einde van de zomer nog slechts 25 plantjes in leven ondanks zeer regelmatig water geven. Op onze mail hierover werd nooit gereageerd. Wij zijn zwaar teleurgesteld en hebben afgelopen winter een nieuwe haag gezet, deze zijn op 2 stuks na allemaal aangeslagen.

Plantjes goed geleverd. Goed en snel gerageerd op mijn vragen.

ron van Empel

Goed.
eerste grotere order werd keurig gebracht door eigen vervoer.

Ik heb weinig ervaring met planten bestellen online, dus ik kan het nergens mee vergelijken.

eerste grotere order werd keurig gebracht door eigen vervoer.
Mijn tweede kleinere order ging per post. Was verbaasd over hoe ze verpakt waren, liggend in bananendozen, met de takken naar elkaar. Veel knoppen waren uiteraard afgebroken. De planten zullen vast wel overleven.
Ik zou toch denken aan een betere manier van verzenden per post, waarbij de planten iets beter beschermd zijn....de pot fixeren en de plant zelf 'vrij' houden.

Renate

Dit bedrijf is telefonisch onbereikbaar en er wordt niet gereageerd op emails of op het contactformulier van de website.

Helaas niet kunnen ervaren omdat we niet in contact kunnen komen met het bedrijf.

Eenmaal per dag de contactformulieren en emails van (potentiële) klanten bekijken. Gemiste oproepen terugbellen.

We hebben ligusters besteld en deze werden al na een paar dagen thuis bezorgd.

Goedkoop en snelle levertijd.

Besteld, op tijd keurig geleverd. Schitterende planten!

Snelle, keurige aflevering van kwaliteit planten!,

Geen.

Prima kwaliteit en aflevering

Duidelijke website

Ton

De eerste grote bestelling van 7 verschillende struiken ging goed.De tweede grote bestelling van 175 groene beuk 100/125 ging ook goed behalve dat er 83 dood en verrot waren. Ik ben vanaf september...

Ja stoep garantie

Hij moet veel beter met garantie om gaan en niet een ander afschepen met niet reageren

Reactie Kwekerijonline:

Prima,

Kwaliteit planten
Goed verpakt

Levering sneller en informatie daarover