8.1/10
8.1/10
7.2/10

Tineke

Heel fijn , prettig bedrijf.

Prettig bedrijf dat de afspraken nakomt.
Prijs/ kwaliteitsverhouding is prima!

Desiree

De bestelde struikjes waren niet meer voorradig, ondanks dat het nog wel te bestellen was via de website. De kleinere versie zou 20 cm zijn, maar was 10cm tot hooguit 15 cm. Alles is afgeleverd via...

Afleveren wat overeengekomen is op de afgesproken tijd en op een zorgvuldigere manier dan p een hoopje in een doos.

luna franceschina

Onlangs plantgoed besteld en kwaliteit is naar mijn oordeel zeer matig. klacht wordt niet correct afgehandeld.

Niet dat ik weet

Correct afhandelen klacht van klanten

Na vlotte levering niets dan teleurstelling

Vlotte levering

Vorig jaar maart 100 beukenplanten 12-150cm geplant. Planten hadden onwaarschijnlijk weinig wortel. een groot deel sloeg niet aan (43 stuks) Aan het einde van de zomer nog slechts 25 plantjes in leven ondanks zeer regelmatig water geven. Op onze mail hierover werd nooit gereageerd. Wij zijn zwaar teleurgesteld en hebben afgelopen winter een nieuwe haag gezet, deze zijn op 2 stuks na allemaal aangeslagen.

Plantjes goed geleverd. Goed en snel gerageerd op mijn vragen.

ron van Empel

Goed.
eerste grotere order werd keurig gebracht door eigen vervoer.

Ik heb weinig ervaring met planten bestellen online, dus ik kan het nergens mee vergelijken.

eerste grotere order werd keurig gebracht door eigen vervoer.
Mijn tweede kleinere order ging per post. Was verbaasd over hoe ze verpakt waren, liggend in bananendozen, met de takken naar elkaar. Veel knoppen waren uiteraard afgebroken. De planten zullen vast wel overleven.
Ik zou toch denken aan een betere manier van verzenden per post, waarbij de planten iets beter beschermd zijn....de pot fixeren en de plant zelf 'vrij' houden.

Renate

Dit bedrijf is telefonisch onbereikbaar en er wordt niet gereageerd op emails of op het contactformulier van de website.

Helaas niet kunnen ervaren omdat we niet in contact kunnen komen met het bedrijf.

Eenmaal per dag de contactformulieren en emails van (potentiële) klanten bekijken. Gemiste oproepen terugbellen.

We hebben ligusters besteld en deze werden al na een paar dagen thuis bezorgd.

Goedkoop en snelle levertijd.

Besteld, op tijd keurig geleverd. Schitterende planten!

Snelle, keurige aflevering van kwaliteit planten!,

Geen.