Arnold van den berg

Goede ervaring
Komen afspraken na
Keurige levering .

Voor de eerste keer kussens besteld. Bedrijf heeft zeer goede indruk achtergelaten.

Duidelijke site, snelle service, goede kwaliteit producten.

Fam. Koops

Perfecte kussens gekregen, geleverd binnen de afgesproken tijd

Mooi afgewerkt, goede stevige vulling

Bea

Helemaal tevreden!!!!

Super snelle levering! Heel goed advies gekregen. We zijn heel erg blij met onze kussens!!!

Annette

Top geregeld, en duidelijk op site.
Zelf heb ik goed ingemeten, dd kussen zijn PERFECT!

Sterk punt... kussens besteld, bedrag overgemaakt, daags erna, kreeg ik een bedrag retour gestort als korting.. super bedankt....

Snelle levering en prima kussen met exact de opgegeven maten.

Goede kwaliteit.

Cornelis

Heel goed

De aandacht, meedenken en contact

Het duurde even voordat we de kussens in huis hadden, maar we hebben goed telefonisch contact gehad. De kussens passen perfect op onze loungebank, hier zijn we erg tevreden over!

patrick

Opvolging op zogenaamd "verloren zending " (wordt naar postnl gewezen) ver onder de maat. Ze waren op een gegeven moment zelfs mijn ondergegevens kwijt en we werd pas na het verzoek tot restitutie... Opvolging op zogenaamd "verloren zending " (wordt naar postnl gewezen) ver onder de maat. Ze waren op een gegeven moment zelfs mijn ondergegevens kwijt en we werd pas na het verzoek tot restitutie verdere actie genomen. Heeft uiteindelijk bijna 40dagen geduurd qua levering. Paste uiteindelijk wel keurig en zag er netjes uit.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Beste relatie, u bent inderdaad het slachtoffer geweest van enorme nalatigheid van postNL, zoals bekend ca. 3-5 % gaat verkeerd. MIjn excuses hiervoor. Wij hebben alles in het werk gezet om het te... Beste relatie, u bent inderdaad het slachtoffer geweest van enorme nalatigheid van postNL, zoals bekend ca. 3-5 % gaat verkeerd. MIjn excuses hiervoor. Wij hebben alles in het werk gezet om het te bespoedigen want normaal gezien heeft u binnen 2-3 dagen de goederen in huis. Ik ben in ieder geval blij dat u tevreden bent met de kussen.