Stephany Van Minde

Enigszins tevreden met mijn kussen op maat. Enkel heeft het kussen wel vegen/strepen in de stof zitten. Wegens de levertijd geen behoefte om wederom op een nieuw kussen te wachten.

Ellen Bakker

Onze ervaring is positief. Er werd naar aanleiding van onze bestelling contact opgenomen om onze bestelling door te spreken en aan te passen. Levering was ook prima en volgens afspraak.

De moeite nemen om ons te wijzen op verbeterpunten en aanpassingen van de bestelling. Het leverde ons een besparing op. Het bedrag hadden we binnen no time terug op de rekening.

Niekus

Wij zijn zeer maar dan ook zeer tevreden de mensen belde ons op over de maten die wij door gegeven hadden dat dat beter was om dit anders op te lossen en ook qua vulling we kregen hierdoor geld... Wij zijn zeer maar dan ook zeer tevreden de mensen belde ons op over de maten die wij door gegeven hadden dat dat beter was om dit anders op te lossen en ook qua vulling we kregen hierdoor geld terug en stond de volgende dag gelijk op de rekening ! En het resultaat is super echt een aanrader!!

Zie hierboven

Perfecte website, snelle levering.
Helaas zijn de kussens zonder er voor te tekenen in de voortuin gezet. Hierop zou ik zeker de vervoerder aanspreken.

Website

L . M .

Zelf opgestuurde mal van het kussen is perfect gemaakt en op een fijne wijze opgestuurd , zijn zeer tevreden !!!

Aflevering was prima

Makkelijke site, goede kwaliteit

Service medewerker had gebeld ondat we een verkeerde stof/vulling combi hadden gekozen. Goed dat we hierop gewezen werden

Remco Hartland

Ken niet anders zeggen dat het top is

Zeer goede afhandeling en snelle reactie

Anna jacobs

Ik moest een kussen hebben voor op een koloniale bank. Het kussen moest heel hard zijn, omdat ik dat fijn vind en omdat ik altijd in een kleermakerszit zit. De beschrijvingen van de schuimsoorten is... Ik moest een kussen hebben voor op een koloniale bank. Het kussen moest heel hard zijn, omdat ik dat fijn vind en omdat ik altijd in een kleermakerszit zit. De beschrijvingen van de schuimsoorten is perfect.

Heel goede beschrijving soorten schuim. Makkelijk programma om de prijs te bepalen

roo

Het bestellen ..de duidelijkheid ..en kwaliteit is zeer goed

Zeer goede communicatie via mail en het gaf ons een goed gevoel.