Helaas werden de kussens veel te dik en met verkeerde vulling geleverd. Dit werd keurig opgelost na contact hierover opgenomen te hebben, met een week hadden we uiteindelijk nieuwe (passende)... Helaas werden de kussens veel te dik en met verkeerde vulling geleverd. Dit werd keurig opgelost na contact hierover opgenomen te hebben, met een week hadden we uiteindelijk nieuwe (passende) binnenkussens. Hopelijk worden de verkeerde kussens snel opgehaald.

De bereikbaarheid is heel goed en er wordt steeds zeer snel gereageerd.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Naar mijn mening hebben wij uw terechte klacht snel weer opgelost, maar u wilde de door u opgegeven maten daarna nog eens door ons laten wijzigen op onze kosten en dat gaan wij natuurlijk niet doen.... Naar mijn mening hebben wij uw terechte klacht snel weer opgelost, maar u wilde de door u opgegeven maten daarna nog eens door ons laten wijzigen op onze kosten en dat gaan wij natuurlijk niet doen. Bij u waren de binnenkussens te dik afgeleverd maar de maten van uw hoezen waren correct. Was beter geweest op voorhand contact met ons te zoeken en dan had u waarschijnlijk datgene gehad wat u uiteindelijk had willen hebben.

Myke Jansen

Geen probleem met het bestellen, ben op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en het was ook mooi op tijd binnen. Kussens waren helemaal volgens verwachting. Mooie kwaliteit.

Correcte levering volgens afspraak

heeft alles naar wens gemaakt

Bankkussen op maat besteld.
Goede keus uit materialen en vormgeving
Snelle en accurate aflevering

Frans Hermsen

Supergoede kwaliteitskussen die echt jaren meegaan. Heel handige configuratie om zelf je kussens samen te stellen. Vorige keer kussens voor loungebank laten maken maar nu palletkussens laten... Supergoede kwaliteitskussen die echt jaren meegaan. Heel handige configuratie om zelf je kussens samen te stellen. Vorige keer kussens voor loungebank laten maken maar nu palletkussens laten maken. We hoeven niet bang te zijn dat de kussens met een regenbuitje kapot gaan want als je de goeie stof kiest laat je ze zorgeloos buiten als je even de deur uit moet. Het zitcomfort kan je ook zelf samenstellen en dit is echt super goed ook als je uren op wil zitten. Zelfs de hond krijgt er geen hapers in. Het kost wat maar dan heb je qel kwaliteit.

Goede website met duidelijke info met professionele materialen voor elk kussen. Goede info omtrent levering en snelle reactie via mail als je vragen heb.

Wilma

Super!

Kussens zien er geweldig uit!

M.J.Kersten

Goede service en perfecte kwaliteit geleverd. De kussens waren sneller klaar dan de opgave vooraf. Echt heel tevreden.

De gratis materiaal cq kleurstalen hebben me enorm geholpen met het beslissen. Ben uitermate tevreden met het geleverde werk

Duidelijke bestelwijze en een goede levering

Sylvia

Tuinkussens besteld. Waren afwijkende maat

De manier van bestellen is heel fijn. Je loopt stap voor stap je aanvraag door. Is duidelijk zodat je geen fouten kan maken of iets vergeten.