Dhr. Boessen

Kussens passen perfect, goed materiaal.

Marianne

De bestelling was super mooi en de levering ook prima

Communicatie zeer goed

Netjes, correct, op tijd

Ziet er super netjes uit!

Alex Link

Goed geholpen, met deskundig advies

Klantgerichtheid staat erg op de voorgrond

Desiree Martens

Al twee keer een mooi zitkussen op maat besteld voor een zelfgemaakte bank bij de eettafel en een bankje in de hal. We zijn zeer tevreden over de producten en de service! Bedankt kussensopmaat.nl!!

- Fijne gebruiksvriendelijke website,
- heel veel keuze,
- snelle en prettige communicatie,
- snelle levering,
- goede kwaliteit,
- fijn dat je gratis proefstalen...
- Fijne gebruiksvriendelijke website,
- heel veel keuze,
- snelle en prettige communicatie,
- snelle levering,
- goede kwaliteit,
- fijn dat je gratis proefstalen kunt aanvragen.

Hele goede ervaring. snellere levering dan verwacht en de kussens zien er goed uit en liggen perfect.

snelle levering

Mooie kussens, prima service

Duidelijke meetinstructies op de website, mooie kussens, telefonisch goed bereikbaar

Marian Nijsse

Prima, alles snel afgehandeld.

mettina

Prima website makkelijk de juiste maten opgeven, keuzes uit verschillende stoffen en dikten
Snelle levering, goede ervaring met dit bedrijf

duidelijke website met juiste informatie

Henny

Zonder ook maar iets te hebben gezien hebben wij de kussens besteld, wel nog even een tekening van onze bank erbij gedaan. We kregen een mail terug dat we een paar dingen over het hoofd hadden... Zonder ook maar iets te hebben gezien hebben wij de kussens besteld, wel nog even een tekening van onze bank erbij gedaan. We kregen een mail terug dat we een paar dingen over het hoofd hadden gezien met twee offertes. De één was euro goedkoper de andere kwam wel iets bij. Deze hebben we dan ook gekozen vanwege het onderbouwende advies. snelle levering en het resultaat mag er zijn. Wij zijn zeer tevreden met deze mooie netjes afgewerkte kussens. Post.nl bracht een dag later dan hun planning de kussens en ook nog bij nummer 13 in plaats van 3, even naar de opticien want het adres was goed.

Ik vond het fijn dat ze zelf ook nog even mee dachten en niet zomaar de bestelde kussen gingen maken.