Karin jansen

Prima!

Uw ervaring

Eindelijk een kussen die mijn nekklachten doet verdwijnen! Ik ben er zo gelukkig mee.
Ik heb ook de reisversie, dus waar ik ook heen ga, mijn kussen gaat met me mee :-)

H. Bakker

De laatste jaren heb ik al diverse kussen geprobeerd, maar geen één daarvan beviel me echt goed.
Iemand tipte mij om eens een kussen van Kussen op Maat te proberen. Na lang aarzelen toch...

Uw ervaring

Een sterk punt vind ik dat je het bestelde kussen 14 dagen mag proberen zonder vooraf eerst te moeten betalen.
Vind je het niks dan mag je het kussen gewoon terugsturen.
Door op deze manier te werken geef je als bedrijf aan volledig achter je product te staan. Erg sterk!

Kussen snel geleverd.
Bedrijf hele dag telefonisch niet bereikbaar.

Uw ervaring

Kussen is veel te dun, en veel te zacht. Ik ga er geen eens op proef slapen......gaat morgen terug. Helaas wat een desilusie

Reactie KussenOpMaat.nl:

Geachte Mevrouw Hoving,

we zijn de afgelopen twee weken telefonisch niet bereikbaar geweest ivm onze jaarlijkse vakantie. Dit zijn de enige twee weken in het jaar dat we niet bereikbaar zijn, waarvoor onze excuses. Wel reageren we binnen 24 uur op mail die binnenkomt.
Jammer dat u het kussen niet gaat proberen. Omdat het een maatwerk product betreft, is er veel aandacht en moeite gestoken in de productie. Het kan natuurlijk zijn dat het kussen lager is dan u nu gewend bent. Maar ook dit hoort bij onze service. U kunt het kussen retour sturen naar het retouradres wat achterop de factuur staat!
Thijs van der Hilst
Fysiotherapeut

Marieke Kroon

Prima. Goede klantenservice. Ze doen wat ze zeggen.

Uw ervaring

Product besteld. Werd geleverd. Paste niet goed. Klantenservice gebeld. Stond me vriendelijk en duidelijk te woord en zegde toe een code toe te sturen over de mail met uitleg over hoe te retourneren. Ging allemaal prima. Geld inmiddels terug gehad.

MdR Sportmassage

SNelle levering

duidelijke site

Tini

Goed overzichtelijk en een heleboel artikelen

Uw ervaring

snelle levering, fijn dat de prijs zo laag was, omdat ik deze artikelen aan een vriendin wil geven.Maar helaas. kloppen de maten niet , jammer

W. Wakker

Goede service, betrouwbaar en vriendelijk.

Antoon Van Schil

Zeer goed, uw shop bied vele zaken aan, die anders moeilijk of niet te vinden zijn.

Uw ervaring

Goed, simpel, correct en snel

Melita Spoelstra

Goede snelle, service

frans

Conform afspraak geleverd.

Uw ervaring

Alles was op voorraad, snel geleverd.