KussenOpMaat.nl

KussenOpMaat.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop KussenOpMaat.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1123
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen KussenOpMaat.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 1123 ervaringen.

Karin jansen
Uitstekend (10/10)
Karin jansen

Uw ervaring

Eindelijk een kussen die mijn nekklachten doet verdwijnen! Ik ben er zo gelukkig mee.
Ik heb ook de reisversie, dus waar ik ook heen ga, mijn kussen gaat met me mee :-)

Score voor KussenOpMaat.nl:5/5

Prima!.

H. Bakker
Uitstekend (10/10)
H. Bakker

Uw ervaring

Een sterk punt vind ik dat je het bestelde kussen 14 dagen mag proberen zonder vooraf eerst te moeten betalen.
Vind je het niks dan mag je het kussen gewoon terugsturen.
Door op deze manier te werken geef je als bedrijf aan volledig achter je product te staan. Erg sterk!

Score voor KussenOpMaat.nl:5/5
Beveelt u dit product aanJa

De laatste jaren heb ik al diverse kussen geprobeerd, maar geen één daarvan beviel me echt goed. .
iemand tipte mij om eens een kussen van kussen op maat te proberen. na lang aarzelen toch maar een kussen besteld..
mijn proefperiode van 14 dagen zit er inmiddels op! de eerste paar nachten moest ik wennen, maar daarvoor werd in de bijgeleverde gebruiksaanwijzing al gewaarschuwd. inmiddels ben ik helemaal gewend en slaap er heerlijk op! .
dit kussen is een blijvertje!.

Uw ervaring

Kussen is veel te dun, en veel te zacht. Ik ga er geen eens op proef slapen......gaat morgen terug. Helaas wat een desilusie

Reactie KussenOpMaat.nl:

Geachte Mevrouw Hoving,

we zijn de afgelopen twee weken telefonisch niet bereikbaar geweest ivm onze jaarlijkse vakantie. Dit zijn de enige twee weken in het jaar dat we niet bereikbaar zijn, waarvoor onze excuses. Wel reageren we binnen 24 uur op mail die binnenkomt.
Jammer dat u het kussen niet gaat proberen. Omdat het een maatwerk product betreft, is er veel aandacht en moeite gestoken in de productie. Het kan natuurlijk zijn dat het kussen lager is dan u nu gewend bent. Maar ook dit hoort bij onze service. U kunt het kussen retour sturen naar het retouradres wat achterop de factuur staat!
Thijs van der Hilst
Fysiotherapeut

Score voor KussenOpMaat.nl:1.00/5
Beveelt u dit product aanNee

Kussen snel geleverd..
bedrijf hele dag telefonisch niet bereikbaar.

Marieke Kroon
Marieke Kroon

Uw ervaring

Product besteld. Werd geleverd. Paste niet goed. Klantenservice gebeld. Stond me vriendelijk en duidelijk te woord en zegde toe een code toe te sturen over de mail met uitleg over hoe te retourneren. Ging allemaal prima. Geld inmiddels terug gehad.

Beveelt u dit product aanJa

Prima. goede klantenservice. ze doen wat ze zeggen.

MdR Sportmassage
MdR Sportmassage

duidelijke site

Snelle levering.

W. Wakker
W. Wakker
Beveelt u dit product aanJa

Goede service, betrouwbaar en vriendelijk.

Tini
Tini

Uw ervaring

snelle levering, fijn dat de prijs zo laag was, omdat ik deze artikelen aan een vriendin wil geven.Maar helaas. kloppen de maten niet , jammer

Score voor KussenOpMaat.nl:2.00/5
Beveelt u dit product aanNee

Goed overzichtelijk en een heleboel artikelen.

frans
frans

Uw ervaring

Alles was op voorraad, snel geleverd.

Score voor KussenOpMaat.nl:5.00/5

Prima.

Antoon Van Schil
Antoon Van Schil

Uw ervaring

Goed, simpel, correct en snel

Score voor KussenOpMaat.nl:5.00/5
Beveelt u dit product aanJa

Zeer goed, uw shop bied vele zaken aan, die anders moeilijk of niet te vinden zijn.

Bedrijfsinformatie

Het KussenOpMaat wordt vaak gebruikt icm een behandeling bij een fysiotherapeut, maar ook voor mensen zonder klachten is het uitermate geschikt!
Adres
Postbus 798