Jef Bernaerts

Perfecte service

I de Groot

Mooi maar 1 kleur mist in geheel

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Ik heb het schilderij Flower Meadow, gekocht. Helaas mist de kleur paars volledig, waardoor voor mijn gevoel de balans wat uit t schilderij is (nu is het veel blauw). Jammer dat het verschil met de... Ik heb het schilderij Flower Meadow, gekocht. Helaas mist de kleur paars volledig, waardoor voor mijn gevoel de balans wat uit t schilderij is (nu is het veel blauw). Jammer dat het verschil met de oorspronkelijke afbeelding zo groot is.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Bedankt voor je reactie Ilse. De kunstenares is zich er niet van bewust dat ze de paarse bloemetjes in dit bonte bloemenveld vergeten is. Maar natuurlijk gaan we dat meteen voor je oplossen.

Prachtig

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

duidelijke website, goede service, mooie schilderijen

Monique Hurks

Uit de kunst

Uit de kunst

Els Van Haute

Lang getwijfeld om online een schilderij te bestellen... daar heb ik nu spijt van, want het is prachtig!

Overzichtelijke website.
Mails worden heel snel beantwoord.
Schilderij is top!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Els, we wensen je heel veel kijkplezier met je mooie schilderij!

Carla Blokland

Zijn zeer tevreden over kunst voorjou, zijn goed geholpen.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website, goede service, goed bereikbaar, groot aanbod.

prive

Prima service en snelle levering.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

mooie collectie en goede tools om en schilderij te bekijken ook in de eigen omgeving. hulp via telefoon of mail ook zeer adequaat

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, we gloeien van trots!

Mooie schilderijen, goede service. aanrader.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

alles duidelijk, snel en naar wens.

Groeneveld

Mooie schilderijen

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Na bestellen geen mail ook niet wanneer het bezorgd werd.duurde te lang voor ik het schilderij kreeg

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Beste Paul, bedankt voor je beoordeling. We willen reageren op je opmerkingen. Na je bestelling heb je van ons 2 emails ontvangen, een met de orderbevestiging en een met de factuur. Zeven dagen na... Beste Paul, bedankt voor je beoordeling. We willen reageren op je opmerkingen. Na je bestelling heb je van ons 2 emails ontvangen, een met de orderbevestiging en een met de factuur. Zeven dagen na je bestelling heb je van ons een email ontvangen dat het schilderij verzonden was. Daarna heb je ook een email ontvangen van DPD dat het schilderij naar je onderweg was. Na negen dagen is het bij je aangekomen. Dat is een dag minder dan de gemiddelde levertijd van 10 dagen die wij aangeven bij bestelling. We weten niet precies wat er mis is gegaan met je email adres maar mogelijk zitten alle emails in je spam-filter? Hopelijk wil je op basis van deze informatie je review herzien. Alvast dank namens het Kunstvoorjou.nl-team en de kunstenares.

WdK

Geheel naar wens

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Overzichtelijke website, service is goed, (ga zo door) het schilderij helemaal top.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, ook namens kunstenares Aleksandra!