van bommel

Goede service, snelle levering

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Een duidelijke website met veel mogelijkheden goede service en alles top geregeld!

Nelly Buers

Er is veel schilderkunst te koop op internet, maar Kunstvoorjou.nl was een goede keuze.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goede website, veel keuze mooie schilderijen en een zeer goede service.

Martin de Beer

Mooi schilderij. We zullen vast en zeker nog een keer U site bezoeken voor een eventuele opdracht.

Nicole

Prima!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Prima service, mooi schilderij en snel bezorgd. Helemaal goed!

Marijke

Ons gekozen schilderij is helemaal naar wens! Het is net wat we zochten om ons interieur af te maken, wij zijn zeer tevreden.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

overzichtelijke website, veel keuze. Vlotte levering, enige minpuntje : De leverancier had het pakket achter gelaten tussen raam en vliegen hor toen we niet thuis waren. Dit heb ik reeds met deze leverancier zelf besproken bij een andere levering, en hij zal het een volgende keer anders regelen bij afwezigheid.

Ans Smit

Prachtig schilderij. Kleuren precies als verwacht. Levering super!

Uitstekend

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goede service. Erg blij met schilderij.

Hembrecht Patrick

Wij zochten een origineel schilderij, en vonden dit zeker bij jullie. Een ruim aanbod zeer duidelijk weergegeven. Ook alles volgens afspraak geleverd, en op voorhand verwittigd dat levering zal...

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Zoals je de details ziet op de website is het ook, alles duidelijk weergegeven zoals prijs, afmetingen, categorie,.... Geen bedrog.
Wat je ziet krijg je ook.
de kwaliteit is prima.

Willy van Splunter

Snelle perfecte levering en mooie kwalitatieve schilderijen. We zijn er erg blij mee.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Schilderijen zijn precies zoals de website laat zien en van een mooie kwaliteit.

Angelique

Mooie betaalbare schilderijen!