Pieter van rossum

Prachtig schilderij. Geeft de kamer meer leven en krijg er gelijk een zomers gevoel van.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Overzichtelijke website, schilderij is optijd bezorgd en was keurig netjes verpakt.

Ineke Bijnens

Tevreden met ons schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Gebruiksvriendelijke website, kwaliteit schilderij is in orde, levering duurt vrij lang.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Ineke, dat maakt ons blij! Geniet van je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid ;-)

berlinda canoot

Prachtig hangt heel mooi boven dressoir

heel veel keuze

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Heel veel plezier met jullie schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Heer Paul Emiel Brack

Leuk werk: Het hangt vol trots op de juiste plaats in de woonkamer.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Niets op aan te merken. De website is mooi overzichtelijk, de service is buitengewoon goed. Met het schilderij heb ik het wat moeilijk, ik denk dat het in China gemaakt is.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik wil u twijfel over de herkomst van het schilderij graag wegnemen. Al onze kunstenaars zijn werkzaam in Europa, geen enkel schilderij in onze webwinkel is... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik wil u twijfel over de herkomst van het schilderij graag wegnemen. Al onze kunstenaars zijn werkzaam in Europa, geen enkel schilderij in onze webwinkel is afkomstig uit China. U kunt informatie over, en interviews met, onze kunstenaars terugvinden in onze webwinkel.
Leon Mahieu

Mevrouw Ingrid Schiebergen

Leuk schilderij, snel geleverd

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Duidelijke website, service prima! Schilderij was iets anders qua kleuren, maar evengoed mooi.

WGL Polman

Prachtig schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Prima website en snelle en goede service

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Veel kijkplezier met uw schilderij van kunstenares Ines en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Sonja Johnstone

Leuk schilderij, vriendelijk geholpen.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Erg tevreden , de bezorging was keurig op tijd en zeer beleefd.

Heer Ronald Kempen

Mooi schilderij, netjes afgeleverd

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

website is informatief en duidelijk.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Geniet van uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Mevrouw Hanneke van Velthooven

De service was duidelijk. De bezorging naar dpd en uitlevering werd duidelijk aangegeven.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

De schilderijen zijn nog mooier dan op de website was aangegeven

Marelva Mercelina

Mooi schilderij, goede service en snelle levering.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooi schilderij, goede service en snelle levering.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! We wensen u veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...