bvba osteo-kine Lippens Eddy

Onze keuze is echt meegevallen in het bureel

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

voor elk doel en ieders smaak geschikt

Driesen ria

Vandaag besteld ,twee dagen later was het schilderij er al. Alles vlot afgehandeld wat wil een mens nog meer????

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Schilderij gekocht van ines,het hangt op onze slaapkamer,elke morgen kijk ik er naar en ja,dan sta je met een goed humeur op..

Loes Lamers

We hebben een fantastisch mooi schilderij aan de muur hangen, dank zij kunstvoorjou!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

De kwaliteit van het gekochte schilderij is boven verwachting goed. We vonden het wel spannend om via internet een kunstwerk te kopen. Dit bleek achteraf helemaal niet nodig. We hadden ons oog laten vallen op een 2 luik, op ons verzoek is er één schilderij van gemaakt. De kunstenaar heeft het echt goed uitgevoerd! We zijn dik tevreden!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Beste Loes,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en compliment. Ik zal het zeker doorgeven aan de kunstenaar!
Groet,
Léon Mahieu

Ehsani

Leuke website, mooie schilderijen wel prijzig.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goeie service, zeer snelle levering alleen de prijzen zijn net iets te duur.

Rieneke Vukkink

Prima, ben heel blij met het schilderij.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Het is een beetje onbekende site, vond het om die reden wel spannend om iets te bestellen.
Een minpunt is dat je niet goed kunt aangeven wanneer het schilderij geleverd wordt.
Website is mooi, overzichtelijk. Veel producten/keus. Service was prima, duidelijk. Vooral de brief die je krijgt om het eventueel te retourneren is prettig, want het kan natuurlijk best een beetje tegenvallen.

M. van Dun

Goed,

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Zeer tevreden over het schilderij, dat wat ik hoopte te ontvangen heb ik gekregen. . Duidelijke website goed onderverdeeld waardoor je direct naar een schilderij van keuze kunt zoeken. Service top, schilderij goed verpakt en aan de deur bezorgt.

Henk Linssen

Mooie overzichtelijke website. Prachtig schilderij. Goede service.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie overzichtelijke website. Prachtig schilderij. Goede service.
Communicatie met DPD over de bezorging iets minder. Tracking code was pas actief op de dag van de bezorging zelf.

Huyge-Anderson

Eind resultaat mag gezien worden top top.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Gevraagde service over schilderij is aan te raden,als ook de website is duidelijk met de nodige stappen die je moet ondernemen om te bestellen,knap werk.

M. Biemans

Mooi handgemaakt schilderij voor prima prijs.

Elisabeth Maes

Met plezier kijken we er dagelijks naar. Veel complimenten krijgen we!