Aleksandar

Geweldige service. We hebben al 4 schilderijen, erg blij mee!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Geweldige service. We hebben al 4 schilderijen, erg blij mee!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige reactie, we gloeien van trots! Veel kijkplezier met alle schilderijen.

Annemie Smet

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Zeer tevreden met de aankoop

Met een snelle service een mooi schilderij in huis

veel keus makkelijk bestellen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en veel kijkplezier gewenst met uw schilderij!

Mooie schilderijen die goed overeenkomen met de afbeelding op de site. Keurig geleverd en goede communicatie.

Pima in orde.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling!

Mooi en goede sevice

goed en overzichtelijk

Mien Adriaenssens

Levering perfect. Schilderij prachtig. Helemaal zoals het beschreven werd.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Alles erg overzichtelijk. Service perfect. Mijn schilderij maakt me blij ! Ik heb jullie al aanbevolen bij vrienden, die ook enthousiast zijn over mijn schilderij.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Daar worden wij dan weer heel blij van! Dank voor uw aanbevelingen en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Ik vind een goed idee dat kunst op deze manier onder de aandacht wordt gebracht.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goed, redelijk, voldoen helemaal aan de verwacht.

Anita

Heel tevreden.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goed verpakt, maar verkeerd bezorgd.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Bedankt voor je mooie beoordeling Anita. Jammer om te horen dat het schilderij in eerste instantie verkeerd bezorgd is. Helaas zijn wij daarbij afhankelijk van pakketbezorger DPD, we zullen dit... Bedankt voor je mooie beoordeling Anita. Jammer om te horen dat het schilderij in eerste instantie verkeerd bezorgd is. Helaas zijn wij daarbij afhankelijk van pakketbezorger DPD, we zullen dit zeker met ze opnemen.
Groet,
Kunstvoorjou.nl

Ingrid

Betrouwbare site en er hangt nu een mooi schilderij in mijn woonkamer.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Overzichtelijke website. Vriendelijke man aan de telefoon die uitleg gaf over hun werkwijze. Het ontvangen schilderij is erg mooi (Carnival). De gebruikte kleuren zijn wat lichter dan wat op de site... Overzichtelijke website. Vriendelijke man aan de telefoon die uitleg gaf over hun werkwijze. Het ontvangen schilderij is erg mooi (Carnival). De gebruikte kleuren zijn wat lichter dan wat op de site staat. Ik ben heel erg blij met mijn aankoop en het hangt mooi in de woonkamer.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Ingrid! Veel kijk-plezier met je mooie schilderij van kunstenares Ines en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Mooi schilderij. Alleen de kleur is in werkelijkheid iets harder blauw dan op de website.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website en service prima!