Mieke Sniekers

Tevreden

Nico Oltmans

Prima geregeld

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website, duidelijk en overzichtelijk

Beekman

Goede service, leuk schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

In eerste instantie erg teleurgesteld toen het schilderij Illusion geleverd werd. De kleuren waren heel anders dan op de site en dit lag zeker niet aan het beeldscherm.
Uitgepakt op de plek...
Uitgepakt op de plek gezet waar het moest komen te hangen zodat ik er aan kon wennen en alsnog besloten om het te houden.
Bij een schilderij met minder verschillende kleuren had ik het zeker teruggestuurd.

Het zou beter zijn om van alle schilderijen een foto op de site te plaatsen zodat je echt de kleuren en het verloop ervan kan zien of de mogelijkheid om een schilderij eerst in het echt te zien.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Omdat het schilderij speciaal voor u geschilderd is, kunnen kleuren iets afwijken van de foto's in onze webwinkel. Dat maakt het natuurlijk ook een uniek... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Omdat het schilderij speciaal voor u geschilderd is, kunnen kleuren iets afwijken van de foto's in onze webwinkel. Dat maakt het natuurlijk ook een uniek schilderij. Wij hebben er samen met de kunstenaars voor gekozen om de schilderijen alleen online aan te bieden, daarmee kunnen we de prijs ook zo laag mogelijk houden. Het openen van een winkel of galerie brengt zoals u zult begrijpen veel kosten met zich mee, waardoor de schilderijen flink duurder zouden moeten worden. Ik wens u veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Maria De Louw

Het schilderij doet aan mijn verwachtingen en de service is goed.

Deze is zeer goed.

Heer Franci Delanghe

Mooie website, heel duidelijk met de nodige uitleg over de kunstenaars. Duidelijke uitleg wie achter de website zit en waarom ze deze hebben opgericht. Van thuis uit een mooi schilderij kiezen,... Mooie website, heel duidelijk met de nodige uitleg over de kunstenaars. Duidelijke uitleg wie achter de website zit en waarom ze deze hebben opgericht. Van thuis uit een mooi schilderij kiezen, beter kan niet.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Uitmuntende service, schilderij prachtig en goed verpakt.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen voor deze prachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Ik heb het compliment ook doorgegeven aan de kunstenares. Veel kijkplezier met uw... Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen voor deze prachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Ik heb het compliment ook doorgegeven aan de kunstenares. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Miriam Ramakers

Prachtig schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Alles tot in puntjes verzorgd!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review Miriam, dat maakt ons blij. We wensen je veel kijkplezier met je nieuwe schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...

Els Oppelaar

Uniek schilderij. Een feest boven de bank.

Mooi.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Els, we voelen ons trots en zullen de complimenten doorgeven aan de kunstenares!

A Zwakhals

Mooi schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Duidelijke website, mooi aanbod, prima service en een prachtig schilderij

Mevrouw Hanneke Nusselder

Prachtig schilderij, wij zijn er heel gelukkig mee

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

De kleuren van het schilderij zijn precies zoals op de website weergegeven. Het schilderij was prima verpakt. De informatie op de website is duidelijk en overzichtelijk

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, daar zijn we erg blij mee! Natuurlijk geven we de complimenten ook door aan de kunstenaar. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende... Hartelijk dank voor uw prachtige review, daar zijn we erg blij mee! Natuurlijk geven we de complimenten ook door aan de kunstenaar. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Sofie Geypens

Prachtige schilderijen van een geweldige artieste. Voldoet compleet aan de verwachting ?

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goeie, correcte en snelle service

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de geweldig mooie beoordeling, we geven uw compliment ook door aan de kunstenares. Veel kijkplezier met uw schilderijen!