Bram

Mooi schilderij. Ben er erg tevreden mee.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Bezorging vond eerder plaats dan afgesproken. Kreeg enkele uren voor de bezorging een sms en ik was toen al op werk. Gelukkig was een buurvrouw thuis die het schilderij in ontvangst kon nemen.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je reactie Bram. Ik zal je ervaring met de bezorging door DPD met hen bespreken, dat is niet zoals het hoort.

Wilko

Prima!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Overzichtelijke site en genoeg keuze. Snel en goed verpakt geleverd.

Borsboom

Mooie schilderijen

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

prima service. goed product. beetje te klein. Ophanginstructie en/of hulpmiddelen onvoldoende

Dick Theunisse

Mooi schilderij, kleuren konden worden aangepast aan ons interieur. Top!

Goede en snelle service.

Ger van Wijk

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Van het moment dat we op de site Kunstvoorjou HET schilderij hebben gevonden is de communicatie en de levering zonder problemen verlopen. We zijn er gelukkig met het schilderij. de levering van het schilderij in een kartonnen verpakking is wat mager meer heeft geen problemen opgeleverd. Tot de volgende keer.

Ger van Wijk

Schilderij is gelijkend als op de website. Mooi schilderij met uitgesproeken kleuren.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

De website en service heb ik als klantvriendelijk en behulpzaam ervaren. Mooie en overzichtelijke site en duidelijke beschrijving.

slokkers

alles

Remko

Super service en een prachtig schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Voor de 2e keer een schilderij besteld. Na een week kreeg ik spijt van de gekozen afmeting en heb ik een mail gestuurd.
Er werd snel met de kunstenaar geschakeld en zonder problemen hetzelfde schilderij op een ander afmeting doek gemaakt.

We zijn heel blij met het eindresultaat.

Michel Jansen

Voor iets moois aan de wand, de beste van het land! Kunstvoorjou.nl

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Een ruime collectie, mooie sortering, overzichtelijke website. Artikelen zijn goed verpakt.

van bommel

Goede service, snelle levering

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Een duidelijke website met veel mogelijkheden goede service en alles top geregeld!