Danny Jansen

Mooie frisse kleuren.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Overzichtelijke website met veel keuze.

G. Mahieu

Prima schilderij, felle kleuren die de naam eer aan doen. Brengt de hele woonkamer tot leven.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Vlot, gemakkelijk te kiezen en te bestellen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review, daar zijn we erg blij mee! Veel kijkplezier met je schilderij.

Hilde Lories

Luisteren en volgen je wensen.

Van alles wat.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, we voelen ons trots! Veel genoegen met uw schilderij.

BERX ERIK

Ik ben tevreden

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Leuke site...producten zijn conform de omschrijvingen

Marga

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Bestelde schilderij is prachtig en conform website. Wel enige vertraging in levering met onduidelijkheid over verzending, maar uiteindelijk toch nog snel ontvangen. Vriendelijke klantenservice.

kiara

Zeer handig en voordelig

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

zeer mooie schilderijen, de website is snel beschikbaar

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Kiara!

Natuurlijk in Evenwicht

Het maatwerk schilderij is geheel uitgevoerd naar mijn wens, de opdracht is goed vertaald naar de schilderes.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Leuke schilderijen en perfecte snelle service.

Angela Clemens

Prima service. Mooi schilderij.

Uitstekend.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hatelijk dank voor jullie prachtige beoordeling! Veel plezier met jullie schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Jan Lutje Spelberg

Teleurstellend raffelwerk.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website oké, geleverde werk niet conform aan de getoonde werken.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Jammer dat u niet tevreden bent. De kunstenares heeft het schilderij op uw verzoek aangepast aan uw wensen en dacht dat het helemaal naar uw zin zou zijn. Kunt u ons een foto sturen van het... Jammer dat u niet tevreden bent. De kunstenares heeft het schilderij op uw verzoek aangepast aan uw wensen en dacht dat het helemaal naar uw zin zou zijn. Kunt u ons een foto sturen van het schilderij en aangeven waar u precies niet tevreden bent (info@kunstvoorjou.nl)? Dan kunnen we dit met de kunstenares bespreken. Ook zijn we elke dag telefonisch bereikbaar voor vragen en opmerkingen.

Kirsten Groeneveld

Super blij met het schilderij!

Hele goede service.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Kirsten, daar zijn we erg trots op! Veel kijkplezier met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.