Filip Vynckier

Goed overzicht en duidelijke voorbeelden

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Een duidelijke site, correcte service en mooie overzichtelijke schilderijen

Vector Consulting

Uitstekende producten en dienstverlening

heel goed!

Hans Veeke

Waardeloos! Pas op met cadeaubonnen bij deze zaak. Je kunt ze nooit teruggeven en als je hem terugvindt na een zeer recente aanschaf kan hij ook niet gebruikt worden. Echt hele slechte service.

Service een dikke nul

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Beste Hans, jammer dat je zo boos bent. Cadeaubonnen kunnen altijd terug worden gegeven binnen de 14 dagen bedenktijd na aanschaf, geen enkel probleem. Mocht je de cadeaubon kwijt zijn geraakt dan... Beste Hans, jammer dat je zo boos bent. Cadeaubonnen kunnen altijd terug worden gegeven binnen de 14 dagen bedenktijd na aanschaf, geen enkel probleem. Mocht je de cadeaubon kwijt zijn geraakt dan kunnen we altijd samen de juiste code opzoeken en kun je de cadeaubon-code gewoon gebruiken bij je bestelling. De cadeaubon is 3 jaar geldig dus je hebt alle tijd om de bon te gebruiken. Wij proberen altijd de best mogelijke oplossing te vinden als er een probleem ontstaat. Ik hoop dat je nog eens wilt nadenken over je reactie en je tevredenheid over het geleverde schilderij kunt laten terugkomen in je review.
Leon Mahieu
Kunstvoorjou.nl

Florianne Bonhof

Uitstekende service en prachtig schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Helaas ging er wat mis met de bezorging. Gelukkig kwam er meteen actie en heb ik een heel nieuw schilderij gekregen. Echt hele fijne en betrouwbare service!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Dank je wel voor de prachtige review Florianne, daar zijn we heel blij mee! We wensen je veel kijkgenot met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid!
Team Kunstvoorjou.nl

Sabine Huybrecht

Mooie reeks schilderijen met goed gedoseerde kleuren

duidelijke afbeeldingen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, ook namens de kunstenaar. Wij wensen u veel kijkgenot met uw vierluik schilderij van Buttner en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...
Kunstvoorjou.nl

Nelly de Bruijn

Mooi schilderij op maat laken maken. Alleen jammer dat het schilderij niet exact nagemaakt wordt. Je kiest immer voor het schilderij wat je ziet op de site. Er werden een paar aanpassingen gedaan... Mooi schilderij op maat laken maken. Alleen jammer dat het schilderij niet exact nagemaakt wordt. Je kiest immer voor het schilderij wat je ziet op de site. Er werden een paar aanpassingen gedaan meer hebben geen mail meer ontvangen hoe het schilderij geworden was.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website en de service is goed. Zeer gevarieerd aanbod.

Houblon

Erg mooi! Een aanwinst!

Veel keuze!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, we hebben uw compliment doorgegeven aan de kunstenares. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...
Het team van Kunstvoorjou.nl

Tony Kuypers

Gemakkelijk kunst in huis te halen.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie overzichtelijke site , zeer goede service. Verzorgende schilderijen.

Coby Stork-Vuijk

Ben tevreden hoe de bestelling is gedaan

is goed

Beste mevrouw Coby Stork-Vuijk,
Beste mevrouw Coby Stork-Vuijk,
Hartelijk dank voor uw review. Omdat wij natuurlijk altijd streven naar een beoordeling met 5 sterren willen wij u vragen welke tips u voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren. We sturen u ook een link om uw review eventueel aan te passen of aan te vullen.
Het team van Kunstvoorjou.nl

Irene Van Dobbenburgh

Superleuk bedrijf en snelle klantenservice

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

prachtige kunst, snel thuis en goed verpakt

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review, daar zijn we enorm blij mee. Veel kijkplezier met het schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid!