Loes Lamers

We hebben een fantastisch mooi schilderij aan de muur hangen, dank zij kunstvoorjou!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

De kwaliteit van het gekochte schilderij is boven verwachting goed. We vonden het wel spannend om via internet een kunstwerk te kopen. Dit bleek achteraf helemaal niet nodig. We hadden ons oog laten vallen op een 2 luik, op ons verzoek is er één schilderij van gemaakt. De kunstenaar heeft het echt goed uitgevoerd! We zijn dik tevreden!

Beste Loes,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en compliment. Ik zal het zeker doorgeven aan de kunstenaar!
Groet,
Léon Mahieu

Ehsani

Leuke website, mooie schilderijen wel prijzig.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goeie service, zeer snelle levering alleen de prijzen zijn net iets te duur.

Rieneke Vukkink

Prima, ben heel blij met het schilderij.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Het is een beetje onbekende site, vond het om die reden wel spannend om iets te bestellen.
Een minpunt is dat je niet goed kunt aangeven wanneer het schilderij geleverd wordt.
Website is mooi, overzichtelijk. Veel producten/keus. Service was prima, duidelijk. Vooral de brief die je krijgt om het eventueel te retourneren is prettig, want het kan natuurlijk best een beetje tegenvallen.

M. van Dun

Goed,

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Zeer tevreden over het schilderij, dat wat ik hoopte te ontvangen heb ik gekregen. . Duidelijke website goed onderverdeeld waardoor je direct naar een schilderij van keuze kunt zoeken. Service top, schilderij goed verpakt en aan de deur bezorgt.

Henk Linssen

Mooie overzichtelijke website. Prachtig schilderij. Goede service.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie overzichtelijke website. Prachtig schilderij. Goede service.
Communicatie met DPD over de bezorging iets minder. Tracking code was pas actief op de dag van de bezorging zelf.

Huyge-Anderson

Eind resultaat mag gezien worden top top.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Gevraagde service over schilderij is aan te raden,als ook de website is duidelijk met de nodige stappen die je moet ondernemen om te bestellen,knap werk.

M. Biemans

Mooi handgemaakt schilderij voor prima prijs.

Elisabeth Maes

Met plezier kijken we er dagelijks naar. Veel complimenten krijgen we!

Fam. R. Wemmenhove

Wij zijn heel blij met ons schilderij "Endless See", het hangt mooi boven de bank, we zijn super
tevreden!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

We zijn tevreden over de website, veel keuze uit schilderijen, goede kwaliteit, goede service.

Alleen bij het bezorgen ging er wat mis, het traject bezorging was niet te volgen via DPD.

Zaterdagvond kwam de buurman het pakket bezorgen dit hadden ze vrijdagmorgen bij hen afgeleverd, terwijl wij vrijdagmorgen gewoon thuis waren, nu kan het zijn dat wij de bel niet gehoord hebben, maar de bezorger heeft bij ons geen briefje achter gelaten dat het pakket bij de buren was bezorgt.
Misschien een puntje om in de gaten te houden!

Verder hebben wij geen klachten.

Vriendelijke groet,

Fam. Roelof Wemmenhove

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik zal jullie ervaringen met DPD bij hen ter sprake brengen, dat is niet zoals het hoort.

Bram

Mooi schilderij. Ben er erg tevreden mee.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Bezorging vond eerder plaats dan afgesproken. Kreeg enkele uren voor de bezorging een sms en ik was toen al op werk. Gelukkig was een buurvrouw thuis die het schilderij in ontvangst kon nemen.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je reactie Bram. Ik zal je ervaring met de bezorging door DPD met hen bespreken, dat is niet zoals het hoort.