S.T. van Weerden

Prachtig schilderij. Het voldoet perfect aan mijn verwachtingen

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website. Deze website maakt waar wat er staat. Top.

Sonja Miezenbeek

Helemaal blij van geworden

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Doek is prachtig geschilderd, overtreft onze verwachtingen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Natuurlijk hebben we je compliment doorgegeven aan de kunstenares, ze gloeide van trots. Geniet van het schilderij en wellicht tot een volgende... Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Natuurlijk hebben we je compliment doorgegeven aan de kunstenares, ze gloeide van trots. Geniet van het schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

C. van den Biggelaar

Uitstekend.

Uitstekend

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling, ook namens de kunstenaar. We wensen u veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid!
Het team...
Het team van Kunstvoorjou.nl

Carolien van Wijnen

Mooi schilderij voor een leuke prijs.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

website is duidelijk en overzichtelijk. Besteld en binnen tien dagen geleverd.

John Groenewegen

?

?

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Helaas accepteert de site van Feedback Company geen 'duimpjes', die zijn helaas veranderd in vraagtekens. Maar wij begrijpen je compliment, dank je... Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Helaas accepteert de site van Feedback Company geen 'duimpjes', die zijn helaas veranderd in vraagtekens. Maar wij begrijpen je compliment, dank je wel!
Team Kunstvoorjou.nl

Sonja de Ridder

Schitterend!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooi schilderij! Nette levering!

Prachtige schilderijen!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Snelle levering, prima geregeld.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, ook namens de kunstenares. Geniet van uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

TANIA WALSCHAERTS

Snelle en duidelijke antwoorden bij vragen,correcte levering

Aanrader!

Heer Ernst van Loosen

Erg tevreden met de aankoop, goede service

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie collectie, snelle reactie per mail na een vraag, meedenkend en goede service

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review! Ik wens u veel kijkplezier met uw schilderij van kunstenaar Buttner en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Leon...
Leon Mahieu

a.m van den Barg

We zijn erg blij met het schilderij Friends, staat ontzettend mooi boven onze nieuwe Palone stoel van Leolux, in de kleur okergeel en donkergrijs.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Prima service en veel keuze