Patrick Petit

Top. Maatwerk mogelijk is ideaal.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Heldere website, mooie schilderijen en zelfs maatwerk mogelijk.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review, daar zijn we erg blij mee. We wensen jullie veel plezier met jullie schilderij en hopelijk tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...

Andre Demolder

Van het linkerdeel zijn we tevreden , maar het rechterdeel komt niet overeen , zie bijlagen !

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

prachtig , zie vorig antwoord ! het schilderij komt niet volledig overeen !

Hans vd Perre

Is me ontzettend goed bevallen

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website is heel goed,heel veel keus en de service was fantastisch heeft me in positieve zin verrast.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, daar wij we erg blij mee. Veel plezier met jullie maatwerk schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...

Heer Hein van der Schaft

Mooie schilderijen.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website is goed ingericht. Service is uitstekend. Mail wordt altijd zeer adequaat afgehandeld.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met uw schilderij!

lien goossens

Ik ben absoluut tevreden over mijn keuze
niet evident om via een website een schilderij te kiezen maar het hangt prachtig in mijn woning Dus zeer tevreden!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

overzichtelijke site , prima service , de levering heel precies met goede vermelding dat het gaat om breekbaar materiaal
Het aanbod is heel uiteen lopend ,prima kwaliteit met een...
Het aanbod is heel uiteen lopend ,prima kwaliteit met een handgeschreven boodschap van de kunstenaar op de achterkant van de frame

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen voor een uitgebreide reactie. Veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende... Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen voor een uitgebreide reactie. Veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Gerard van der Loo

Schilderij zojuist opgehangen. We vinden het heel mooi en het voldoet helemaal aan onze verwachting.
Zat overigens keurig verpakt.

Wij zijn zeer tevreden.

Mevrouw Hilde Mulder

Mooi kunstwerk, zoals op de foto. Netjes verpakt, sneller bezorgd dan verwacht

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Adequate communicatie, niet teveel, niet te weinig

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we trots op! Veel kijkplezier met het schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Heer A.P.M. Riesewijk

Verwachting ver overtroffen, zeer tevreden.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Duidelijke website, goede service.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Ook de kunstenaar is blij dat u zo tevreden bent met het resultaat. Geniet van uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met...
Met kunstzinnige groet

Heer Guy Weyts

Goede opvolging, levering volgens afspraak maar vooral mooie schilderij(en)

Terecht een 5 op 5. Ik kan jullie alleen maar aanbevelen

Mevrouw Connie Barra

In eerste instantie was ik niet helemaal tevreden met het resultaat, maar na contact met de webshop is het schilderij aangepast en nu ben ik superblij met het schilderij!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website, service zijn heel goed! Schilderij uiteindelijk ook geheel naar wens. Mijn ‘klacht’ is direct serieus genomen en opgelost.
Ik zal de webshop zeker nog eens bezoeken.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank Connie en tot een volgende gelegenheid!