marcel kuijpers

Perfecte service

mooie overzichtelijke website

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review Marcel, dat stellen wij ontzettend op prijs. Veel plezier met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Leon Mahieu
Kunstvoorjou.nl

Miriam de Groot

Mooi schilderij voor een prima prijs, echt heel tevreden!

Prima, goede service

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Dank je wel voor de prachtige review Miriam, daar zijn we ontzettend blij mee. We wensen je heel veel plezier met je schilderij en hopelijk tot een volgende gelegenheid!

Pernell Huijer

Erg mooi

Geweldig!

Pauwel Lindemans

Mooi, kwalitatief werk

Professioneel

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Dank voor de prachtige beoordeling, ook namens de kunstenaar. We wensen u veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

CM

Maatwerk wordt goed geleverd, schilderij zoals op de site staat

Veel diverse schilderijen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Ook namens de kunstenaar, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We gloeien van trots! We wensen u veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Team...

Mark Hendrickx

Het schilderij voldoet aan de verwachtingen.
Het ophangsysteem is minder goed, het zou op twee punten moeten opgehangen worden

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

voldoende keuze op de website, goed ordening

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, fijn om te horen dat het schilderij naar tevredenheid is. Omdat u liever twee ophangbeugels zou willen gebruiken, zal ik u morgen een extra beugel met... Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, fijn om te horen dat het schilderij naar tevredenheid is. Omdat u liever twee ophangbeugels zou willen gebruiken, zal ik u morgen een extra beugel met de post toesturen.
Met kunstzinnige groet,
Leon Mahieu
Kunstvoorjou.nl

Jack Beverloo

Prachtig schilderij, snelle levering.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website is prima. De kleuren matchen met de echte schilderijen.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, ik zal uw reactie ook doorsturen naar de kunstenaar. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...
Met kunstzinnige groet,

R. Lagendijk

Gisteren het schilderij wat we hadden gekocht opgehangen. Een echte aanwinst in de huiskamer!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

De website is goed opgezet. Ruime keuze aan mooie schilderijen. Het schilderij was bij levering zorgvuldig verpakt.

Anne Schroot

In één woord top !!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Met de fantastische hulp van Léon, het schilderij wat niet meer op de website stond, toch kunnen bemachtigen, omdat de schilderes Inez bereid was om het nog een keer te maken.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review Anne, daar zijn wij uiteraard erg blij mee. We wensen je veel kijkplezier met je unieke schilderij van Ines en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Team...

Ludo Capiau

Mooi schilderij, voldoet aan de verwachting

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goede service, goede opvolging van de levering en snelle antwoorden op vragen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, we voelen ons trots. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.