fernand simpelaere

Top, is zoals ik had verwacht, staat heel mooi in ons nieuw huis.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website, veel keuze.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Geniet van uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid!

Heer John Vogel

Mooi initiatief

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Duidelijke website, mooie en betaalbare collectie

Evelien

Zeer mooi schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Schilderij was goed verpakt voor levering, snelle levering ondanks drukke tijden

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review, ik zal de complimenten doorgeven aan kunstenares Sacha. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende gelegenheid!
Leon...

Jolanda De Zoeten

Goede snelle levering, zelfs in deze drukke periode !

Goede website, prima service, blij verrast met de 2 ! schilderijen

Heer Jos Walraven

Leuke mooie schilderijen

Zeer goed

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, dat maakt onze kerst extra mooi. Heel veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Leon...

Heer Geert Linski

Zeer tevreden van alles, product zoals omschreven, snelle service en mooi verpakt ontvangen.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website en zeer mooie schilderijen.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, we voelen ons trots. We wensen u veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Zijp

Heel tevreden over Kunst voor jou

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Het schilderij Atlantis Gold is op maat gemaakt. Mooi schilderij en goed verpakt. We zijn erg tevreden over het mailcontact over de levering. Ondanks drukke decembertijd toch best snel geleverd.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review, uiteraard hebben we de complimenten ook doorgegeven aan de kunstenaar. Veel kijkplezier met jullie schilderij en wellicht tot een volgende... Hartelijk dank voor de prachtige review, uiteraard hebben we de complimenten ook doorgegeven aan de kunstenaar. Veel kijkplezier met jullie schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Mevrouw Miranda de Jong

Mooie spullen!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met je schilderij en hopelijk tot een volgende gelegenheid.

Jan

Top bedrijf! Schilderij precies zoals besteld. Op tijd geleverd en goed verpakt.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Heldere website. Goede contact mogelijkheden.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review Jan, we voelen ons trots! We wensen je veel plezier met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

CJ.. Leijten

Dik tevreden

dik tevreden

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie review, dat maakt ons blij! Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.