Heer Erwin Schoup

Mooi geslaagde combinatie

heel correcte klantenservice

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review en de mooie foto's die we ontvangen hebben. Veel plezier met uw vierluik schilderij van Sacha en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Ricky Petterson

Prima , alles verlopen zoals beloofd op de site. Vooral fijn dat je een retour en After Pay mogelijkheid hebt. Dan is de drempel voor bestellen veel lager.

Duidelijk en overzichtelijk

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling! Veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Team Kunstvoorjou.nl

Inge Guinee

Prachtig schilderij?

Perfecte service?

Manouk

Goede service!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Persoonlijk contact bij vertraging en goed schilderij.

Isebel

Snelle service alles correct verlopen

Duidelijke website
Leuk om ook iets over de kunstenaar te kunnen lezen

Carine Van Heyste

Handig , mooi

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Duidelijk , goede service mooie schilderijen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Team Kunstvoorjou.nl

Mevrouw Francis Brouwer

Fantastisch!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Schilderij zoals aangegeven op de site.
Gebruiksvriendelijke site.
Goede en snelle service.
Kortom ; zeer tevreden!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling, dat maakt ons blij! Veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

AHM Völker

Prima webshop

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooi schilderij. Volgens afspraak keurig bezorgd; goed verpakt.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling, we voelen ons trots! Veel kijkplezier met het schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

anita ploum

Alles super

Geweldig !!!!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review, dat maakt ons heel blij. Veel kijkplezier met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Gerard Klanderman

Schilderij valt behoorlijk tegen!

redelijk

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Jammer dat het schilderij niet helemaal beviel. Dat kan natuurlijk voorkomen. Gelukkig heeft u het schilderij altijd 14 dagen op zicht en kunt u het probleemloos retour sturen. Dat is inmiddels al... Jammer dat het schilderij niet helemaal beviel. Dat kan natuurlijk voorkomen. Gelukkig heeft u het schilderij altijd 14 dagen op zicht en kunt u het probleemloos retour sturen. Dat is inmiddels al gebeurd en u heeft van ons direct het volledige aankoopbedrag retour gekregen. Bedankt voor uw bericht en wellicht tot een volgende keer.
Het team van Kunstvoorjou.nl