Mevrouw Hanneke Nusselder

Prachtig schilderij, wij zijn er heel gelukkig mee

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

De kleuren van het schilderij zijn precies zoals op de website weergegeven. Het schilderij was prima verpakt. De informatie op de website is duidelijk en overzichtelijk

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, daar zijn we erg blij mee! Natuurlijk geven we de complimenten ook door aan de kunstenaar. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende... Hartelijk dank voor uw prachtige review, daar zijn we erg blij mee! Natuurlijk geven we de complimenten ook door aan de kunstenaar. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Sofie Geypens

Prachtige schilderijen van een geweldige artieste. Voldoet compleet aan de verwachting ?

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goeie, correcte en snelle service

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de geweldig mooie beoordeling, we geven uw compliment ook door aan de kunstenares. Veel kijkplezier met uw schilderijen!

Pieter van rossum

Prachtig schilderij. Geeft de kamer meer leven en krijg er gelijk een zomers gevoel van.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Overzichtelijke website, schilderij is optijd bezorgd en was keurig netjes verpakt.

Ineke Bijnens

Tevreden met ons schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Gebruiksvriendelijke website, kwaliteit schilderij is in orde, levering duurt vrij lang.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Ineke, dat maakt ons blij! Geniet van je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid ;-)

berlinda canoot

Prachtig hangt heel mooi boven dressoir

heel veel keuze

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Heel veel plezier met jullie schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Heer Paul Emiel Brack

Leuk werk: Het hangt vol trots op de juiste plaats in de woonkamer.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Niets op aan te merken. De website is mooi overzichtelijk, de service is buitengewoon goed. Met het schilderij heb ik het wat moeilijk, ik denk dat het in China gemaakt is.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik wil u twijfel over de herkomst van het schilderij graag wegnemen. Al onze kunstenaars zijn werkzaam in Europa, geen enkel schilderij in onze webwinkel is... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik wil u twijfel over de herkomst van het schilderij graag wegnemen. Al onze kunstenaars zijn werkzaam in Europa, geen enkel schilderij in onze webwinkel is afkomstig uit China. U kunt informatie over, en interviews met, onze kunstenaars terugvinden in onze webwinkel.
Leon Mahieu

Mevrouw Ingrid Schiebergen

Leuk schilderij, snel geleverd

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Duidelijke website, service prima! Schilderij was iets anders qua kleuren, maar evengoed mooi.

WGL Polman

Prachtig schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Prima website en snelle en goede service

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Veel kijkplezier met uw schilderij van kunstenares Ines en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Sonja Johnstone

Leuk schilderij, vriendelijk geholpen.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Erg tevreden , de bezorging was keurig op tijd en zeer beleefd.

Heer Ronald Kempen

Mooi schilderij, netjes afgeleverd

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

website is informatief en duidelijk.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Geniet van uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.