Filip Piens bv

TOP Service - fijne communicatie en stipte opvolging ...

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Vandaag twee werken ontvangen - Degelijk verpakt - Zeer tevreden !

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review Filip, we voelen ons trots. Wellicht tot een volgende gelegenheid!

Cindy Roelofsen

Geweldige service, mooie kunst!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Top service , snelle communicatie en levering , ruime keuze .

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review Cindy, we voelen ons trots! Veel kijkplezier met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Leon...
Leon Mahieu
Kunstvoorjou.nl

Vera Lannoo

Toch niet helemaal zoals verwacht

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goeie website, prima service ( met een simpel mailtje werd het moment van versturen aangepast). Het schilderij zelf (rainforest) voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Het witte onderste deel... Goeie website, prima service ( met een simpel mailtje werd het moment van versturen aangepast). Het schilderij zelf (rainforest) voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Het witte onderste deel van het schilderij is behoorlijk groter dan op het beeld op de website. Het lijkt een beetje alsof de schilder zonder verf zat...

C. de Groot

Prima!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Kwaliteit van het schilderij is prima. Website is ook prima zeker ook omdat je kunt kijken, voordat je bestelt, hoe het schilderij aan de muur staat.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, de kunstenares en wij danken je hartelijk! Wellicht tot een volgende gelegenheid.
Het team van Kunstvoorjou.nl

Heer Erwin Schoup

Mooi geslaagde combinatie

heel correcte klantenservice

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review en de mooie foto's die we ontvangen hebben. Veel plezier met uw vierluik schilderij van Sacha en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Leon...
Leon Mahieu
Kunstvoorjou.nl

Ricky Petterson

Prima , alles verlopen zoals beloofd op de site. Vooral fijn dat je een retour en After Pay mogelijkheid hebt. Dan is de drempel voor bestellen veel lager.

Duidelijk en overzichtelijk

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling! Veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Inge Guinee

Prachtig schilderij?

Perfecte service?

Manouk

Goede service!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Persoonlijk contact bij vertraging en goed schilderij.

Isebel

Snelle service alles correct verlopen

Duidelijke website
Leuk om ook iets over de kunstenaar te kunnen lezen

Carine Van Heyste

Handig , mooi

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Duidelijk , goede service mooie schilderijen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.