Lares

Zeer tevreden!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website: ziet er goed service: goed schilderijen van Aleksandra prachtig!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling ook namens de kunstenares!

Mooie diverse stylen kunst, overzichtelijke site, vriendelijk personeel en uitstekende service!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Jeroen, we wensen je veel kijkplezier met je schilderij!

Heel tevreden over de totale Dienstverlening

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Een prachtig schilderij ontvangen !

Mooie aankoop alleen vielen de kleuren in het echt veel feller uit dan op de website en dat was wel jammer want de pasteltinten op de website hadden onze voorkeur. De 2-luik wel gehouden. Was... Mooie aankoop alleen vielen de kleuren in het echt veel feller uit dan op de website en dat was wel jammer want de pasteltinten op de website hadden onze voorkeur. De 2-luik wel gehouden. Was desondanks heel mooi.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

positief maar let wel op dat de kleuren anders kunnen zijn dan getoond op de website

Bulthuis

Prachtig!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Prima service, Alleen heel jammer dat er geen ophangsysteem bij geleverd word

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Beste Heleen, excuses dat de ophangbeugels niet bij het schilderij zaten. Waarschijnlijk gewoon vergeten. Als je ze nog nodig hebt dan kunnen we ze nasturen.

Jef Bernaerts

Zeer goed

Perfecte service

I de Groot

Mooi maar 1 kleur mist in geheel

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Ik heb het schilderij Flower Meadow, gekocht. Helaas mist de kleur paars volledig, waardoor voor mijn gevoel de balans wat uit t schilderij is (nu is het veel blauw). Jammer dat het verschil met de... Ik heb het schilderij Flower Meadow, gekocht. Helaas mist de kleur paars volledig, waardoor voor mijn gevoel de balans wat uit t schilderij is (nu is het veel blauw). Jammer dat het verschil met de oorspronkelijke afbeelding zo groot is.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Bedankt voor je reactie Ilse. De kunstenares is zich er niet van bewust dat ze de paarse bloemetjes in dit bonte bloemenveld vergeten is. Maar natuurlijk gaan we dat meteen voor je oplossen.

Prachtig

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

duidelijke website, goede service, mooie schilderijen

Monique Hurks

Uit de kunst

Uit de kunst

Els Van Haute

Lang getwijfeld om online een schilderij te bestellen... daar heb ik nu spijt van, want het is prachtig!

Overzichtelijke website.
Mails worden heel snel beantwoord.
Schilderij is top!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Els, we wensen je heel veel kijkplezier met je mooie schilderij!