Jan Lutje Spelberg

Teleurstellend raffelwerk.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Website oké, geleverde werk niet conform aan de getoonde werken.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Jammer dat u niet tevreden bent. De kunstenares heeft het schilderij op uw verzoek aangepast aan uw wensen en dacht dat het helemaal naar uw zin zou zijn. Kunt u ons een foto sturen van het... Jammer dat u niet tevreden bent. De kunstenares heeft het schilderij op uw verzoek aangepast aan uw wensen en dacht dat het helemaal naar uw zin zou zijn. Kunt u ons een foto sturen van het schilderij en aangeven waar u precies niet tevreden bent (info@kunstvoorjou.nl)? Dan kunnen we dit met de kunstenares bespreken. Ook zijn we elke dag telefonisch bereikbaar voor vragen en opmerkingen.

Kirsten Groeneveld

Super blij met het schilderij!

Hele goede service.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling Kirsten, daar zijn we erg trots op! Veel kijkplezier met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Aleksandar

Geweldige service. We hebben al 4 schilderijen, erg blij mee!

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Geweldige service. We hebben al 4 schilderijen, erg blij mee!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige reactie, we gloeien van trots! Veel kijkplezier met alle schilderijen.

Annemie Smet

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Zeer tevreden met de aankoop

Met een snelle service een mooi schilderij in huis

veel keus makkelijk bestellen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en veel kijkplezier gewenst met uw schilderij!

Mooie schilderijen die goed overeenkomen met de afbeelding op de site. Keurig geleverd en goede communicatie.

Pima in orde.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling!

Mooi en goede sevice

goed en overzichtelijk

Mien Adriaenssens

Levering perfect. Schilderij prachtig. Helemaal zoals het beschreven werd.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Alles erg overzichtelijk. Service perfect. Mijn schilderij maakt me blij ! Ik heb jullie al aanbevolen bij vrienden, die ook enthousiast zijn over mijn schilderij.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Daar worden wij dan weer heel blij van! Dank voor uw aanbevelingen en wellicht tot een volgende gelegenheid.

Ik vind een goed idee dat kunst op deze manier onder de aandacht wordt gebracht.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goed, redelijk, voldoen helemaal aan de verwacht.

Anita

Heel tevreden.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Goed verpakt, maar verkeerd bezorgd.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Bedankt voor je mooie beoordeling Anita. Jammer om te horen dat het schilderij in eerste instantie verkeerd bezorgd is. Helaas zijn wij daarbij afhankelijk van pakketbezorger DPD, we zullen dit... Bedankt voor je mooie beoordeling Anita. Jammer om te horen dat het schilderij in eerste instantie verkeerd bezorgd is. Helaas zijn wij daarbij afhankelijk van pakketbezorger DPD, we zullen dit zeker met ze opnemen. Groet, Kunstvoorjou.nl