Florianne Bonhof

Uitstekende service en prachtig schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Helaas ging er wat mis met de bezorging. Gelukkig kwam er meteen actie en heb ik een heel nieuw schilderij gekregen. Echt hele fijne en betrouwbare service!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Dank je wel voor de prachtige review Florianne, daar zijn we heel blij mee! We wensen je veel kijkgenot met je schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid!
Team Kunstvoorjou.nl

Sabine Huybrecht

Mooie reeks schilderijen met goed gedoseerde kleuren

duidelijke afbeeldingen

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, ook namens de kunstenaar. Wij wensen u veel kijkgenot met uw vierluik schilderij van Buttner en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...
Kunstvoorjou.nl

Nelly de Bruijn

Mooi schilderij op maat laken maken. Alleen jammer dat het schilderij niet exact nagemaakt wordt. Je kiest immer voor het schilderij wat je ziet op de site. Er werden een paar aanpassingen gedaan... Mooi schilderij op maat laken maken. Alleen jammer dat het schilderij niet exact nagemaakt wordt. Je kiest immer voor het schilderij wat je ziet op de site. Er werden een paar aanpassingen gedaan meer hebben geen mail meer ontvangen hoe het schilderij geworden was.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website en de service is goed. Zeer gevarieerd aanbod.

Houblon

Erg mooi! Een aanwinst!

Veel keuze!

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw prachtige review, we hebben uw compliment doorgegeven aan de kunstenares. Veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Met kunstzinnige...
Het team van Kunstvoorjou.nl

Tony Kuypers

Gemakkelijk kunst in huis te halen.

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie overzichtelijke site , zeer goede service. Verzorgende schilderijen.

Coby Stork-Vuijk

Ben tevreden hoe de bestelling is gedaan

is goed

Beste mevrouw Coby Stork-Vuijk,
Beste mevrouw Coby Stork-Vuijk,
Hartelijk dank voor uw review. Omdat wij natuurlijk altijd streven naar een beoordeling met 5 sterren willen wij u vragen welke tips u voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren. We sturen u ook een link om uw review eventueel aan te passen of aan te vullen.
Het team van Kunstvoorjou.nl

Irene Van Dobbenburgh

Superleuk bedrijf en snelle klantenservice

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

prachtige kunst, snel thuis en goed verpakt

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor de prachtige review, daar zijn we enorm blij mee. Veel kijkplezier met het schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid!

Mieke Sniekers

Tevreden

Nico Oltmans

Prima geregeld

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

Mooie website, duidelijk en overzichtelijk

Beekman

Goede service, leuk schilderij

Uw oordeel over website, service, schilderijen:

In eerste instantie erg teleurgesteld toen het schilderij Illusion geleverd werd. De kleuren waren heel anders dan op de site en dit lag zeker niet aan het beeldscherm.
Uitgepakt op de plek...
Uitgepakt op de plek gezet waar het moest komen te hangen zodat ik er aan kon wennen en alsnog besloten om het te houden.
Bij een schilderij met minder verschillende kleuren had ik het zeker teruggestuurd.

Het zou beter zijn om van alle schilderijen een foto op de site te plaatsen zodat je echt de kleuren en het verloop ervan kan zien of de mogelijkheid om een schilderij eerst in het echt te zien.

Reactie Kunstvoorjou.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Omdat het schilderij speciaal voor u geschilderd is, kunnen kleuren iets afwijken van de foto's in onze webwinkel. Dat maakt het natuurlijk ook een uniek... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Omdat het schilderij speciaal voor u geschilderd is, kunnen kleuren iets afwijken van de foto's in onze webwinkel. Dat maakt het natuurlijk ook een uniek schilderij. Wij hebben er samen met de kunstenaars voor gekozen om de schilderijen alleen online aan te bieden, daarmee kunnen we de prijs ook zo laag mogelijk houden. Het openen van een winkel of galerie brengt zoals u zult begrijpen veel kosten met zich mee, waardoor de schilderijen flink duurder zouden moeten worden. Ik wens u veel kijkplezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.
Leon Mahieu
Kunstvoorjou.nl