A.M. Groen

Ik heb opnieuw een schilderij, uitgezocht op de website, en besteld.
Het is goed ontvangen en het zag er weer schitterend uit.

Ja de afbeeldingen op de website komen zeer goed overeen met het werkelijke schilderij.

Nee, ik zou niet weten wat er nog verbeterd zou kunnen worden.

Richard

Wij zijn zeer onder de indruk van de hoge kwaliteit van het bestelde schilderij en het prettige contact met Jiffrin.
Er wordt meegedacht, tips gegeven en van afspraken van begin tot eind...

De goede service, prettige en persoonlijke contact en hoge kwaliteit van het geleverde produkt

De leverrtijd was aanzienlijk langer dat de 3 tot 4 weken die vooraf wordt vermeld. Wel werd na die periode contact opgenomen op de stand van zaken door te geven.

Snelle reactie bij mailcontact. Prettige afstemmjng over de vorderingen en wensen ten aanzien van het schilderij.

Vooraf een ruimere levertijd vermelden, djd meef aanskuig bij de werkelijkheid,

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Marijke,

Onze schilderijen worden in opdracht door een kunstschilder geschilderd met olieverf op schilders canvas of linnen.
Het kan voorkomen dat wij nog correcties laten doorvoeren of dat het schilderij dik geschilderd is en dan is de levertijd iets langer dan normaal door de droogtijd van de olieverf.

Wij geven dit ook duidelijk aan in onze bestelbevestiging en wij houden u op de hoogte van het verloop van uw bestelling.

Voor het iets langer wachten dan normaal sturen wij u een cadeaubon.

JP

Hele fijne zaak om wat te bestellen goede ervaring mee

Houden zich wel aan de afspraken en goede verpakkingen alles zeer correct ingepakt

De Schilderijen op de hoeken het doek aan de achter kant te dik gehouden dan kijk je er op zij tussen .(jammer)

A. Lotte

Het schilderij na lange tijd ontvangen ( door dat DHL het pakket kwijt was en de ontvanger ook niet inlicht) verder voldoet het schilderij aan de verachtingen

Klantvriendelijke behandeling

Stuur pakketten niet vlak voor de feestdagen op , kans dat het fout gaat

Prima product en prima service. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling was en wanneer levering zou plaats vinden.

Informatievoorziening over verloop order

a ebbers

Positief we zijn netjes behandeld

alles wat ik wenste zijn ze perfect nagekomen

niet echt

Sander van der Maden

Super goed! Ik kreeg na het bestellen direct een mail van bevestiging. Ook werd ik gebeld de volgende dag voor bevestiging en kreeg ik informatie op welke dag mijn schilderij geleverd werd!

Gewoon duidelijk en overzichtelijk.

Rene

Prima site met zeer veel keus

Heb één keer tussen de bestelling en levering contact gehad over de tijdsduur en kreeg terug dat eea afhankelijk was van de technische aspecten van het schilderij mbt dikte van de verf, tijd dat nodig is om goed te drogen etc. Was voor mij als klant een eerlijk en duidelijk verhaal. Wist waar ik qua wachttijd aan toe was.

Niet van toepassing

Zeer prettig contact, goede service, uitstekend resultaat.

Zeer prettig contact, goede service, uitstekend resultaat.