De Groote Christa

Zijn heel tevreden over het resultaat en overwegen om een eventuele volgende bestelling te plaatsen

Maurice De Rooy

Het duurde helaas veel langer voor ik het schilderij had ontvangen. Maar als ik ze mailde reageerde ze gelijk dat was prettig. Het schilderij hangt nu in de woonkamer en ben er zeer blij mee.... Het duurde helaas veel langer voor ik het schilderij had ontvangen. Maar als ik ze mailde reageerde ze gelijk dat was prettig. Het schilderij hangt nu in de woonkamer en ben er zeer blij mee. Tevreden klant.

Yannick Naert

Kopie van "the kiss" besteld met afmeting 200x 150. Krijg ik een schilderij met enkel de gezichten erop ipv volledige figuren dus totaal geen kopie maar een fragment van een kopie, en dit op... Kopie van "the kiss" besteld met afmeting 200x 150. Krijg ik een schilderij met enkel de gezichten erop ipv volledige figuren dus totaal geen kopie maar een fragment van een kopie, en dit op afmeting van 150x 200. Dus het schilderij past niet op mijn muur tenzij ik het 90 graden verkeerd hang. Dus ja, echt top.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Yannick,
Beste Yannick,
Na deze review te lezen hebben wij meteen contact met u opgenomen. Helaas bleek het dat u per ongeluk een offerte had aangevraagd voor het schilderij wat heel erg leek op uw gewenste schilderij en de maten had omgedraaid. Hoe wij het schilderij hebben laten schilderen door een van onze kunstschilders was juist.
Daarnaast heeft u de mogelijkheid om het binnen 14 dagen retour naar ons te sturen, hier heeft u geen gebruik van gemaakt. Desondanks hopen wij van harte dat u het schilderij nog een mooi plekje kan geven in uw huis!

Mars Koel- en Installatietechniek B.V.

Goede ervaring!

William Aalbregtse

Goede service komen afspraken na.

B.L.W.M. van Kan

Naam Elly Hesse

Het bestellen ging redelijk goed, maar kan ook aan mij hebben gelegen ben nog niet zo handdig met nieuwe mobiele telefoon.

Struys Nadia

Alles prima geregeld!!!

Esther Schut

Heel mooi groot kunstwerk voor een schappelijke prijs

Susan de Kort

Wij hebben een schilderij ontvangen dat voldeed aan onze verwachting en de service, op de hoogte van levering etc was prima.