Angelo

Geweldig bedrijf

The

Geheel volgens verwachting

Annemiek

Prachtig schilderij, het overtrof onze verwachtingen

Sandra Schilte

Was goed

Madelon

Zeer tevreden over ons schilderij

Emiel

Uitstekende kwaliteit ! Mooie side om selectief te zoeken. Variërende dikte van de olieverf maakt het levendig. Beschilderde zijkanten maken het ruim. Veilig vervoerd en tijdig geleverd.

Peter prins

Uitstekend

Jochem willemstijn

Erg goed. Prachtige selectie en snelle levertijd. Klantenservice ook erg goed.

Angelique

Vreselijk bedrijf!! Heb in Mei al contact opgenomen voor een persoonlijk schilderij voor mijn man die 50 werd. Nadat ik zelf wel 5 x opnieuw contact op moest nemen,omdat ik maar niks hoorde (daar... Vreselijk bedrijf!! Heb in Mei al contact opgenomen voor een persoonlijk schilderij voor mijn man die 50 werd. Nadat ik zelf wel 5 x opnieuw contact op moest nemen,omdat ik maar niks hoorde (daar hadden ze ook elke x een ander mooi excuus voor) kreeg ik dan uiteindelijk in juli te horen dat mijn schilderij niet meer gemaakt kon worden voor begin september,dat haalde de kunstenaar niet meer. Terwijl alle gegevens, kleuren, materialen al besproken waren! Vandaar dat ik ook al in MEi contact op opnam!!! Vreselijk onprofessioneel!!!! En heb nu helaas geen schilderij voor mijn mand verjaardag!

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Angelique,
Beste Angelique,
Ten eerste wil ik u er op attenderen dat de wensen die u had voor uw schilderij niet gebruikelijk zijn. U wilde een zelfportret van u en uw man in pop-art stijl. Normaliter geven wij geen opdrachten aan onze gespecialiseerde kunstschilders waar zij zelf invulling in kunnen geven. Het risico dat het dan toch niet naar verwachting zal zijn is dan voor ons erg groot. Dit heb ik u duidelijk aangegeven en ik heb erg mijn best gedaan om een kunstschilder voor u te zoeken die aan uw wensen kon voldoen.
U heeft gelijk dat op het begin de communicatie niet soepel verliep, dit kwam omdat wij in mei als bedrijf te maken hebben gehad met het coronavirus. Dit is ook met u gecommuniceerd.
Ik heb meteen nadat er de mogelijkheid weer was op uw mail gereageerd. Dit heeft u zelf laten liggen en u bent vervolgens opnieuw bij ons terechtgekomen in juli. Helaas kon ik geen kunstschilder meer vinden die aan uw wensen kon voldoen en het schilderij kon afhebben voor uw man zijn verjaardag.
Ik vind het erg spijtig om uw review te lezen. Wij hebben onze best gedaan voor uw speciale verzoek. Ik heb veel contact met u gehad en in juli al aangegeven dat het verzoek helaas niet meer ging.
Kunstvoorinhuis