Kaj de Hoop

Product na meer dan een maand niet ontvangen. Uiteindelijk geld teruggekregen.

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Beste Kaj,
Beste Kaj,
Bedankt voor jouw review, conform ons telefoongesprek was de ervaring met Goodstore toch prettig! Wij versturen onze pakketten met DHL en vinden dit een prettig bedrijf om zaken mee te doen, helaas zijn er altijd klanten welke voorkeur hebben voor een ander transport bedrijf als ze in het verleden minder prettige ervaringen hebben gehad met.
Mochten we je in de toekomst toch nog iets kunnen betekenen horen wij dit graag.
Marco Oosterlaken

Ingrid van de Riet

Positief.

H. W.

De website vond ik overzichtelijk. De spullen snel geleverd, een mooi! Heb er al menig compliment op gekregen.

Jeanne Daniëls

Reeds verschillende lijsten ontvangen.
Goed verpakt. Snelle levering en goede service

Elisabeth

Prachtige lijst, goede prijs.

You&Me Psychologie

Goede kwaliteit

Andre bolhuis

Goede kwaliteit snelle levering

C Wageningen

- site vermeld levering op volgende (werk)dag.
Ná bestelling ontvang je vervolgens een mail met mededeling vertraging levering ivm corona maatregelen en drukte DHL.
Levering volgende dag...
- site vermeld levering op volgende (werk)dag.
Levering volgende dag lijkt me sowieso niet haalbaar. Pas je site aan en hou t reël.

Uiteindelijk ging product pas 13 dagen na bestelling de deur uit.
Blijkbaar vanwege nalevering van bijbehorende schroeven.
Geen probleem allemaal maar een tussentijds mailtje ivm stand van zaken was prettig geweest. Laat me niet na een week zelf contact opnemen over eventuele levertijd.

DHL had op 1ste leverdag weinig zin om 3 pakketten af te leveren... die zag ik mooi aan mijn huis voorbij rijden onder t mom "u was niet thuis".

Op aanraden van DHL klantenservice contact met jullie opgenomen en dat verliep allemaal goed. Vriendelijk en oplossingsgericht.

Levering 2de leverdag DHL verliep ietsjes beter in de zin dat chauffeur dit keer wel alle pakketten uitlaadde om ze vervolgens hardhandig in de lift te mikken waarop ik de resterende trip tot aan de voordeur maar heb overgenomen. Onbegrijpelijk dat DHL geen trolley of steekkar gebruikt voor zwaardere pakketten.

Doos met de steigerbuizen was stuk. Waarschijnlijk omdat deze alle ruimte hadden om te schuiven in de doos.

In elkaar zetten van tafel was een makkie. Gewoon beetje de hersens gebruiken.
Bijgeleverde bitje is echt service!!

Pracht tafel, helemaal tevreden...op bezorging van DHL na dan.

anoniem

Klantvriendelijk bedrijf