Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Zie onder

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemiddag Max, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we dit ten zeerste. Heeft u deze klacht wel al gemeld bij ons? Want dan kunnen we er zeker even naar kijken en wellicht... Goedemiddag Max, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we dit ten zeerste. Heeft u deze klacht wel al gemeld bij ons? Want dan kunnen we er zeker even naar kijken en wellicht alsnog tot een passende oplossing komen. In ieder geval onze excuses voor het ongemak en wij horen graag nog van u! Met vriendelijke groet, Linsey

Michelle van Oijen

Fijne duidelijke webshop.
Bestellen ging erg makkelijk. En goed verpakte lampen ontvangen.

Beste Michelle,
Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm!
Veel plezier van de aangekochte artikelen en uiteraard graag tot een volgende bestelling!

Tonny

Zeer goed

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Beste Tonny, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Beste Tonny, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Nummer 29

Super. Goed en snel

Beste #29,
Bedankt voor uw goede review, wij waarderen dit altijd enorm!
Goede zaken en graag tot de volgende keer.

michelle, le fleurieus

Goede en gemakkelijke ervaring

Beste Michelle,
Fijn dat wij zo goed te vinden zijn, altijd fijn om te lezen!
Veel plezier met de schildersezel en graag tot een volgende keer.

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw lamp en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw lamp en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Lisa

Super goed, snelle levering

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Hartelijk dank Lisa!! Voor de goed review.
Veel plezier met de lampen en graag tot de volgende bestelling.
Groet, Chantal.

CAERS

Bestelling ging goed maar is nog steeds niet aangekomen

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemiddag Ida, Hartelijk dank voor de review. Ik heb het even nagekeken en deze bestelling is inmiddels afgeleverd op 09-12. Dus hopelijk is alles nu verder opgelost. Mocht dit niet... Goedemiddag Ida, Hartelijk dank voor de review. Ik heb het even nagekeken en deze bestelling is inmiddels afgeleverd op 09-12. Dus hopelijk is alles nu verder opgelost. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik dat uiteraard graag nog even. In ieder geval onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Linsey