Talitha

Snelle levering en goedkoop

goedkoop

W. Schrömbges

Goede snelle levering alleen de chauffeur was niet erg behulpzaam, hij bezorgde tot aan de voordeur van het appartementengebouw de rest via de lift naar de eerste etage en een flink stuk galerij heb... Goede snelle levering alleen de chauffeur was niet erg behulpzaam, hij bezorgde tot aan de voordeur van het appartementengebouw de rest via de lift naar de eerste etage en een flink stuk galerij heb ik zelf moeten doen met mijn 69 jaar!!

Snel en volgens afspraak.

Joop

Snelle reactie en snelle levertijd.

Goede kwaliteit en snelle levering tegen een goede prijs !!

heer/mevrouw Davidse

Heel goed

Mooi gras

Musch

Snelle levering, prijs en kwaliteit goed ??

Telefonisch contact van hun kant over de levering, netjes en meedenkend van de medewerker.

Wim Kruining

Snelle service en duidelijke website

Levering vond al plaats binnen een beperkt aantal dagen, nu de grasmat is aangelegd en het zand ingestrooid kunnen wij met veel tevredenheid terugkijken op de bestelling van het kunstgras bij de... Levering vond al plaats binnen een beperkt aantal dagen, nu de grasmat is aangelegd en het zand ingestrooid kunnen wij met veel tevredenheid terugkijken op de bestelling van het kunstgras bij de Kunstgrasconcurrent

Karin Cok

Perfect

Snelle levering, mooi product

Kees van de Pol

Werd goed ontvangen toen ik langs ging in de showroom. Ik kreeg een paar stalen mee naar huis om een goede keuze te kunnen maken.

De levering was super snel en de producten waren goed verpakt.

Hoek

Fijne website en snelle levering.

Lopen zelfs bij het leveren om, om het in je tuin af te geven. Topservice.

Karin

Heel prettig, snelle levering (ondanks corona)

Prijs en kwaliteit