Erg goede begeleiding van onze scheiding.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Omdat ik ondernemer ben, zocht ik iemand die me op financieel niveau ook goed kon begeleiden. Na wat zoeken, kwam ik bij Kuima terecht. Erg blij met de deskundige begeleiding.

Doortastend, persoonlijk betrokken, verdeeld goed haar aandacht over beide partijen en over alle zaken

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Goed kennis van de mediation. Prettig contact met de medewerkers op kantoor. Ruimte voor emotiesen verhalen

Esther van Gemeren

Positief
vakbekwaam

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Na een duidelijke introductie zijn we gestart met mediation bij Kuima. Ik heb haar als een empathische, vakbekwame vrouw ervaren die een goede balans weet aan te brengen in het verdelen van haar... Na een duidelijke introductie zijn we gestart met mediation bij Kuima. Ik heb haar als een empathische, vakbekwame vrouw ervaren die een goede balans weet aan te brengen in het verdelen van haar aandacht over beide partijen. Wel zou er soms iets sneller doorgepakt kunnen worden, hoewel dit natuurlijk mede-afhankelijk van snelheid van denken en handelen van alle partijen.

Helder, geeft duidelijkheid, begripvol

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

In een periode van emoties, verwarring en onduidelijkheid geeft Kuima goede richtlijnen waardoor we alles weer helder voor ogen kregen. Kuima gaf rust in de situatie!

Kuima is erg betrokken, doelgericht en begeleid gesprekken echt in de goede richting.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mijn ervaring met Kuima en haar team zijn erg positief. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Bij Kuima Mediation kun je uitgaan van een goede begeleiding bij het afwikkelen van de... Mijn ervaring met Kuima en haar team zijn erg positief. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Bij Kuima Mediation kun je uitgaan van een goede begeleiding bij het afwikkelen van de scheiding, van begin tot eind. Ook kinderen zijn belangrijk en Kuima streeft er naar om de scheiding af te wikkelen waarbij de oplossing voor alle partijen erg positief is! Ook in de ogen van de kinderen!

Betrokken, warm, doelgericht, vakkundig, terzakekundig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima bezit de juiste vermogens om een mediation traject met aandacht voor de diverse partijen en belangen goed te doorlopen. Van alle partijen vraagt ze een actieve bijdrage en controleert... Kuima bezit de juiste vermogens om een mediation traject met aandacht voor de diverse partijen en belangen goed te doorlopen. Van alle partijen vraagt ze een actieve bijdrage en controleert regelmatig of zienswijzen en afspraken stand houden.

Prettig en persoonlijk. Oog voor de omstandigheden en daarbij een deskundig advies.