Martijn Westera

Onafhankelijk, prettig, vertrouwd, betrouwbaar

Mediation bij scheiding.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima is goed in het formele stuk maar zeker ook prettig in de diepere lagen. Ze heeft ons geholpen om in gesprek te zijn en blijven en ook de noodzakelijke lastige onderwerpen te bespreken. Om dit... Kuima is goed in het formele stuk maar zeker ook prettig in de diepere lagen. Ze heeft ons geholpen om in gesprek te zijn en blijven en ook de noodzakelijke lastige onderwerpen te bespreken. Om dit voor elkaar te krijgen was het ook nodig om de gevoels en behoeften laag aan te raken. Het is goed dat we nu gaan scheiden; maar in het proces zijn we weer dichter bij elkaar gekomen, Ik ga er vanuit dat dit ons gaat helpen in de toekomst. Daar ben ik blij mee. Als is het maar vanwege onze gezamenlijke zoon.

Luisterend oor met oplossingsgericht oog

top diensten

Ik heb de gesprekjes met kuima heel prettig ( ondanks de situatie) ervaren

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ze denkt aan dingen waar je zelf niet aan gedacht had, ook de omgang met de kinderen was waardevol

Prettige ervaring.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mijn ervaring met Kuima mediation in een aantal woorden: prettig, duidelijk, serieus, goede combinatie (belastingadviseur en mediator), neutraal.

Gelijk een vertrouwelijk gevoel, veel steun, meedenkend, realistisch, kort om zeer prettig

Prima begeleiding! Een fijne persoonlijke benadering waar Kuima voor ons het optimale eruit heeft gehaald m.b.t. KGB en tevens een notaris overbodig was.

Kuima weet waar ze over praat. Tijdens de sessies werden de gesprekken in goede banen geleid en de hoofdlijnen goed in de gaten gehouden.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ik ben bij Kuima Mediation terecht gekomen doordat ik door anderen hier op werd gewezen. Ik heb goede ervaringen bij Kuima Mediation. Kuima weet waarover ze praat. Weet de gesprekken in goede orde... Ik ben bij Kuima Mediation terecht gekomen doordat ik door anderen hier op werd gewezen. Ik heb goede ervaringen bij Kuima Mediation. Kuima weet waarover ze praat. Weet de gesprekken in goede orde te begeleiden en de hoofdlijnen goed te bewaken. Vooraf wisten we wat we aan totaalbedrag kwijt zijn, ongeacht het aantal sessies.
Ook het contact met kantoor en de afspraken die gemaakt moesten worden verliepen prima. Ik beveel Kuima Mediator aan!

Kuima is financieel goed onderlegd maar kan ook goed met de emoties overweg.
Vol lof.

Lieve vrouw die zelfs bij ons thuis kwam

Professioneel en goed geregeld