Je aankoop wordt beschermd

Hoe heeft u de winkel ervaren op gebied van sfeer en inrichting?
Hoe heeft u de verkoper/verkoopster ervaren die u adviseerde?
8.5/10
Heeft u genoeg informatie ontvangen over de meubelen?
Hoe heeft u het ophalen/afleveren ervaren?

L Meulen

De eerste ervaring was goed. Wij waren op zoek naar een eettafel met zes eetstoelen. In de kruit en kramer een mooie tafel gevonden. Over de stoelen nog enige twijfel. Wij wilden ook nog graag...

Ronald McDonald Huis Groningen

In het Ronald McDonald Huis Groningen waren na bijna 10 jaar de meubels in de huiskamers grotendeels aan vervanging toe. Bij Kruit & Kramer zijn we op betrokken en vakkundige wijze geholpen bij het...

Persoonlijk en betrokken

Mevrouw F., Krisen

WE zijn prettig geholpen en hebben uitgebreide informatie gekregen en konden rustig de bank uitproberen.

zeer behulpzaam personeel bij het afleveren van de bank!

Zie onder

Goed.

Neen

Reactie Kruit & Kramer:

Geachte heer Kremer,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Henders & Hazel/Xooon Assen by Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren met de verkoopster bieden wij u hiervoor onze excuses aan.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groeten,

HENDERS & HAZEL / XOOON ASSEN

P.C.E. Remmers
(verkoopleider)

Na een kwartier wachten, heb ik zelf maar gevraagd of verkoopmedewerker me wilde helpen. Verkoopmedewerker was nors en weinig behulpzaam, zij wilde graag naar huis. Ik wilde graag een kast kopen.

Reactie Kruit & Kramer:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Uw reactie hebben wij besproken met de betreffende verkoopster en hebben wij meegenomen in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan.

Met vriendelijke groeten,

KRUIT & KRAMER

H.J. Kruit
(verkoopleider)

Gerda de Haas-Kok

Vriendelijke mensen die verstand van hun producten hebben.

K en K is sterk

Carin

Mooie sfeervolle winkel. Zowel voor jong en oud. Groot assortiment wij hebben precies dat gene kunnen vinden wat we willen.

Mooie en goede kwaliteit van meubelen. Precies zoals we het wilden en er van verwacht hadden.

Mooie winkel met ruim aanbod

Vriendelijk personeel