Hoe heeft u de verkoper/verkoopster ervaren die u adviseerde?
8.5/10
Hoe heeft u het ophalen/afleveren ervaren?
Hoe heeft u de winkel ervaren op gebied van sfeer en inrichting?
8.3/10
Heeft u genoeg informatie ontvangen over de meubelen?

Fijne ontvangst, hartelijk! Serieus genomen. Goede levering, ook vriendelijk. Nemen alle rommel weer mee en plaatsen zelfs vloerbeschermers.

Aflevering zeer onpersoonlijk en ongeintereseerd

Ben

Prima winkel

Prettig en vriendelijk personeel

Janny van Zwol

de aflevering is zeer goed geregeld!!

Reactie Kruit & Kramer:

Geachte mevrouw van Zwol,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Henders & Hazel/Xooon Assen by Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Uw reactie en tips voor wat betreft ons assortiment nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Wellicht vind u wat u zoekt bij Kruit & Kramer te Groningen? Het assortiment in krukken is daar groter.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groeten,

HENDERS & HAZEL / XOOON ASSEN

P.C.E. Remmers
(verkoopleider)

Alles goed afgeleverd op afgesproken tijd. Keurig op de plaats gezet

Alles is gegaan zoals afgesproken. prima werk.

Reactie Kruit & Kramer:

Geachte heer/mevrouw,

Uw reactie en tips voor wat betreft ons assortiment nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. In het pand van Kruit & Kramer te Groningen is tevens de Lampenier gevestigd, zie https://lampenier-groningen.nl/ . Wellicht kunt u met hen contact opnemen omtrent verlichting voor uw Hue verlichting.

Met vriendelijke groeten,

HENDERS & HAZEL / XOOON ASSEN

P.C.E. Remmers
(verkoopleider)

Alles naar wens en volgens afspraak.
Wel een selling up methode.l
Wilt u pocketvering € 100 erbij. Coating stof bank € 100 erbij.

Bezorgers met fatsoen en erg handig met de boormachine.

Koning

Vanmiddag op de beddenafdeling geweest, vakkundig geholpen en voorgelicht over 2 nieuwe Avek matrassen a €785 per stuk. Echter toen ik vroeg of er nog een korting gegeven kon worden, kregen we het...

Goede voorlichting op een vriendelijke wijze.

Goede services.

ruim assortiment.