Hoe heeft u de verkoper/verkoopster ervaren die u adviseerde?
8.5/10
Hoe heeft u het ophalen/afleveren ervaren?
Hoe heeft u de winkel ervaren op gebied van sfeer en inrichting?
Heeft u genoeg informatie ontvangen over de meubelen?

Koning

Vanmiddag op de beddenafdeling geweest, vakkundig geholpen en voorgelicht over 2 nieuwe Avek matrassen a €785 per stuk. Echter toen ik vroeg of er nog een korting gegeven kon worden, kregen we het...

Goede voorlichting op een vriendelijke wijze.

Goede services.

ruim assortiment.

2 mooie stoelen gekocht

Mooie design meubels

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Henders & Hazel/Xooon Assen by Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

U heeft ons 2,5 sterren gegeven bij de vraag omtrent de informatie over het onderhoud van de meubelen. Graag verwijzen wij u naar onze informatiegids met alle informatie over het afleveren, service en onderhoud van uw meubelen, die u bij aankoop van ons heeft ontvangen. U kunt de informatiegids ook online inzien door te klikken op de volgende link: https://view.publitas.com/kruit-en-kramer/kruit-en-kramer-informatieboek/ . Op onze website hebben wij ook verschillende filmpjes staan over onderhoud van stoffen/meubelen zoals lederlook en informatie over bijvoorbeeld het verwijderen van vlekken, zie hiervoor https://www.kruit-en-kramer.nl/onderhoud-montage/ . U kunt uiteraard ook gerust contact opnemen met uw verkoper.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.

HENDERS & HAZEL / XOOON ASSEN

P.C.E. Remmers
(verkoopleider)

De vorige aankopen hebben wij in Groningen gedaan maar de collectie meubelen van H&H en Xooon waar wij naar opzoek waren bleek heel verrassend ook volledig in Assen te staan.

Ook in Assen bleek de volledige collectie van H&H en XOOON te staan.
De prijs/kwaliteit verhouding van de producten.
De mooie klein-meubelen en accessoires (we hebben ook nog een bijzondere Led tafellamp gekocht van CoCo Maison)

H. Meek

Onze ervaring is uitstekend.

Nia Schuiling

Verrassende sortering, goede hulp en dus geslaagd.

Grote sortering, goed advies.

Richard Fr. Hagedoorn

Goede service

alles keurig verpakt

Rien

Mooie 'low board' gekocht.
levering stipt volgens afspraak.
maar: Alweer niet goed.
De verkeerde poten geleverd, hout ipv RVS.
Bij de vorige bestelling van een dressoir...

ruime keus.

Geachte heer Rien,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Het bestaat tot de mogelijkheid dat een bestelling niet 100% goed wordt uitgeleverd, bij u in dit geval met de verkeerde uitvoering van de poten. Het spijt ons ten zeerste dat dit bij u is gebeurd. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

De juiste RVS poten hebben wij na de foutieve levering van 31 mei met 3 werkdagen weer bij u thuis omgeruild en gemonteerd en hopen u hiermee naar wens te hebben geholpen door middel van een snelle omruiling.

HENDERS & HAZEL / XOOON ASSEN

P.C.E. Remmers

L Meulen

Niet zo'n goede ervaring met de verkoper gehad, maar het is alsnog netjes afgehandeld en opgelost door kruit en kramer. Ik ben erg tevreden met de nieuwe tafel en de bezorging hiervan.

Ronald McDonald Huis Groningen

In het Ronald McDonald Huis Groningen waren na bijna 10 jaar de meubels in de huiskamers grotendeels aan vervanging toe. Bij Kruit & Kramer zijn we op betrokken en vakkundige wijze geholpen bij het...

Persoonlijk en betrokken

Beste Ronald McDonald Huis,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Bedankt dat wij deze opdracht voor jullie hebben mogen uitvoeren. Dit hebben wij met zeer veel plezier en passie voor jullie gedaan. Leuk om te horen dat jullie net als ons blij zijn met het resultaat.

Wij wensen jullie veel plezier toe met de nieuwe inrichting.

KRUIT & KRAMER

Henk-Jan Kruit