Hoe heeft u de verkoper/verkoopster ervaren die u adviseerde?
Hoe heeft u het ophalen/afleveren ervaren?
Hoe heeft u de winkel ervaren op gebied van sfeer en inrichting?
Heeft u genoeg informatie ontvangen over de meubelen?

J. Beer

Behalve gastvrij en vrijheid om rond te kijken , zeer kundig en vriendelijk advies. Opvallend is het (bescheiden) inlevingsvermogen van de verkoopster, aandragen van mogelijkheden waardoor nieuwe... Behalve gastvrij en vrijheid om rond te kijken , zeer kundig en vriendelijk advies. Opvallend is het (bescheiden) inlevingsvermogen van de verkoopster, aandragen van mogelijkheden waardoor nieuwe ideeën ontstonden, onze blik werd verruimd en de "bank" werd in juiste perspectief geplaatst. Opeens weet je waar je naar zoekt en wat je wil van je bankstel.

Je voelt je vrij om "even rond te kijken"

heer/mevrouw de Bruin

Goed.

Veel keuze.v

Mans

Prettig verkoopgesprek. Goede informatievoorziening en een keurige aflevering.

Kwaliteit en service

heer/mevrouw Lergner

De voorlichting kan beter, de stoel zit goed maar de afwerking voldoet niet aan de eisen!

-Bete

Geachte heer/mevrouw Lergner,
Geachte heer/mevrouw Lergner,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de voorlichting die u heft ontvangen en dat de afwerking van de stoel niet naar wens is. Helaas is er bij ons verder niet iets bekend. Zou u wellicht kunnen aangeven wat er niet naar wens is?
U kunt dit per mail aan ons toelichten via; service@kruit-en-kramer.nl .
Wij wensen u in ieder geval veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien uit naar uw reactie.
KRUIT & KRAMER
H.J. Kruit

e.visser

Een betrouwbaar bedrijf en goede medewerkers

Goed assortiment en betrouwbare en vriendelijke medewerkers

heer/mevrouw

blijkbaar onze smaak, we slagen vaak

heer/mevrouw

Prettige begeleiding, veel bruikbare informatie

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Henders & Hazel/Xooon Assen by Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw meubelen, gezien de 1,5 ster welke u ons hiervoor heeft gegeven.
Graag zouden wij van u horen wat de reden is achter deze beoordeling. Zou u dit per mail aan ons kunnen toelichten via; verkoop-assen@kruit-en-kramer.nl ?
Wij wensen u in ieder geval veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
HENDERS & HAZEL / XOOON ASSEN
P.C.E. Remmers

Meerdere merken

heer/mevrouw

Tevreden over snelle verzending. Heb 2 producten gekocht alleen bij een was de kwaliteit niet goed. Was een hele mooie wall poster van een toekan en na een paar weken knapt het touwtje waar het aan... Tevreden over snelle verzending. Heb 2 producten gekocht alleen bij een was de kwaliteit niet goed. Was een hele mooie wall poster van een toekan en na een paar weken knapt het touwtje waar het aan hangt.

Goed aangegeven op site over beschikbaarheid van producten

Madsen

Okay

Zie boven

Geachte heer Madsen,
Geachte heer Madsen,
Het spijt ons te lezen dat u over het geheel niet erg tevreden bent, gezien het lage aantal sterren welke u ons heeft gegeven.
Graag zouden wij van u horen wat de reden is achter deze beoordeling. Zou u dit per mail aan ons kunnen toelichten via; verkoop @kruit-en-kramer.nl ?
Wij wensen u in ieder geval veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
KRUIT & KRAMER
H.J. Kruit