Hassna

Leuke medewerkers , snelle reactietijd, goed administratie en urensysteem! Fijne organisatie

Jennifer

Betalingen lopen altijd erg soepel en op tijd, dat vindt ik een groot pluspunt, ook is de overige service prima

gr,

Jennifer

Tevreden gastouder

Ben nu drie jaar bij Krokodilletje en zowel ik als mijn gezinnen kunnen Krokodilletje zeker aanbevelen!

tevreden gastouder

Ouder

Ik werd erg goed te woord gestaan. Ik ben op zoek naar een gastouder aan huis. Hier blijken nogal wat regeltjes en voorwaarden bij te horen die mij niet door een ander gastouderbureau waren verteld....

Esther

Geen gedoe met betalingen enzo, gewoon goed geregeld!

Violetta G.

Ze zijn snel met nieuwe aanvragen en hebben een enorm bestand met gastouders. Ik kon met 6 gastouders kennismaken!

Frans

Geweldig bedrijf, aardige eigenaren en personeel. Mooi goedkoop ook en alles gaat hier op rolletjes!

gegroet,

Frans

F. Jelsmaa

Wat ik fijn vindt bij hun is dat je zelf je afspraken kunt inplannen in hun agenda, je krijgt een link en je kunt kiezen uit veel opties. Dit werkt prettig en voorkomt dagenlang mailen met mijn...

Gastouder

Gewoon top!

Priscilla

Ze hebben voor de gastouders een gratis dag georganiseerd waaruit ik uit 8 workshops kan kiezen net als vorig jaar. Dit was toen goed geregeld en erg leuk en leerzaam.

groet,