Hilke van H.

Via dit bureau een fijne gastouder gevonden waar mijn kinderen met veel plezier enkele jaren naar toe zijn gegaan.

Gastouder MArtine

Ik werk al geruime tijd met Krokodilletje als gastouder. Betalingen en de andere zaken verlopen altijd soepel. Nu krijg ik voor ieder gezin die ik aanbreng een vergoeding van €35,- want ze hebben...

Jessica

Zeer te spreken over het Krokodilletje. Naast de lage bemiddelingskosten zijn de personeelsleden erg aardig, goed op de hoogte van de zaken en komt men hier de afspraken na. Ook is de snelheid van...

Jan

Mooie actie hebben ze nu, ze zijn al mooi goedkoop en als je nu elf maanden betaalt krijg je de twaalfde maand gratis!€€€

Jan

Marianne

Ze werken vlot en reageren snel. Het contact met het personeel is goed, ze zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De financien regelen ze ook altijd erg keurig op tijd.

Vriendelijke...

Carolien

Zeer tevreden over Gastouderbureau Krokodilletje. De medewerkers denken met je mee en zorgen voor een goede match. Je merkt dat ze hier veel ervaring mee hebben. Bij vragen word ik altijd netjes te...

Karin

Vriendelijk en betrouwbaar bureau. Mijn kinderen hebben de perfecte match met de gastouders. Ze gaan er met veel plezier heen.

greetz,

Karin

Peter

Prettig bureau, aardige mensen. Doen bijzonder veel voor een laag tarief. Aanrader.

Priscilla F.

Een prettige bureau met vriendelijke en communicatief sterke werknemers. Ze zijn altijd bereikbaar en zorgen voor goed contact met hun (gast)ouders

Sherella

Fijn bureau. Vriendelijke en transparant. Lage bemiddelingskosten wat als ouder heel fijn is. Nooit problemen gehad met het bureau. Altijd duidelijk en overzichtelijk