Babette

Uitermate tevreden over dit bedrijf! Het contact en de dienstverlening zijn goed en er wordt snel gereageerd. Ook zijn de tarieven zee voordelig.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Hallo Babette,
Wat leuk dat u dit bericht over ons heeft geplaatst, bedankt!
Groeten,
Maaike

Sheila

Het is een goed gastouderbureau in alle facetten en dat alles voor een heel gunstig maandtarief. Wij zijn overgestapt van 4 kids en de diensten zijn beter en het scheelt ons maandelijks honderd euro... Het is een goed gastouderbureau in alle facetten en dat alles voor een heel gunstig maandtarief. Wij zijn overgestapt van 4 kids en de diensten zijn beter en het scheelt ons maandelijks honderd euro bureaukosten!

Reactie Krokodilletje B.V.:

Goedendag Sheila,
Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent en dat het u zoveel scheelt in de kosten!
Groeten,
Mayke

c de gram

Goede kwaliteit voor hele lage bureaukosten, de medewerkers zijn zeer bekwaam en vriendelijk en reageren snel op vragen.

Nabilla

Goede prijs en lieve mensen. Alles is altijd netjes en snel in orde!

Peter

Topbureau! Kom vanaf bureau VIAVIELA maar dit scheelt mij €1200,- per jaar bureaukosten want wij hebben 4 kinderen en de service is ook nog eens beter!!!

Agniezka

Een hele fijne buro. Die mevrouw is bij mijn huis geweest en zij was erg aardig en ook heeft zij mij heel goed geholpen bij invullen belastingdienst want dat vond ik moeilijk. Ik ben erg blij met... Een hele fijne buro. Die mevrouw is bij mijn huis geweest en zij was erg aardig en ook heeft zij mij heel goed geholpen bij invullen belastingdienst want dat vond ik moeilijk. Ik ben erg blij met deze buro en hun prijs.

Gastouder De Bolderkar

Ik en mijn gezinnen zitten nu al 5 jaar bij het Krokodilletje. Het contact is altijd prettig en ze werken altijd snel en slagvaardig. Er gebeurd wat afgesproken wordt en ook als er iets is dan... Ik en mijn gezinnen zitten nu al 5 jaar bij het Krokodilletje. Het contact is altijd prettig en ze werken altijd snel en slagvaardig. Er gebeurd wat afgesproken wordt en ook als er iets is dan wordt dit snel opgepakt. Mijn gezinnen zijn tevens zeer te spreken over het krokodilletje.

Jessy

Topbureau! Vriendelijke personeelsleden, werken acuraat en ze hebben een mooie actie voor de bureaukosten, betaal 11 maanden en je krijgt de 12e maand gratis!

Fam. Reuverink

Wij hebben een gezin met vijf kids, ze hebben hier een vast bedrag per maand voor het hele gezin van maar €35,-! Ons oude bureau rekende bureakosten per kind, dit scheelt ons echt 120 euro in de... Wij hebben een gezin met vijf kids, ze hebben hier een vast bedrag per maand voor het hele gezin van maar €35,-! Ons oude bureau rekende bureakosten per kind, dit scheelt ons echt 120 euro in de maand, verder is alles overigens ook prima in orde

Gastouder Essie

Fijn Gastouderbureau, reageren vrijwel direkt op alle emails en vragen. De administratie is ook goed in orde en de betalingen lopen ook goed.