Wilma

Altijd correct, snel in handelen.

Beste Wilma,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!
Maaike

We hebben een korte maar fijne samenwerking gehad.

Beste Jannigje,
Hartelijk dank voor deze positieve review. Fijn te vernemen dat onze samenwerking (ondanks de korte duur) naar tevredenheid is verlopen!

Martijn Kupers

Wij hebben een prima ervaring met Gastouderbureau Krokodilletje. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en telefonisch goed bereikbaar. De afspraken die er gemaakt worden zijn helder en worden vastgelegd... Wij hebben een prima ervaring met Gastouderbureau Krokodilletje. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en telefonisch goed bereikbaar. De afspraken die er gemaakt worden zijn helder en worden vastgelegd in je contract. Daarnaast worden de protocollen goed nageleefd en gaan ze professioneel om met de privacywet.

Beste Martijn,
Hartelijk dank voor deze positieve recensie. Fijn te vernemen dat jullie zo tevreden zijn over onze dienstverlening.

Lianda Bakker

Ik heb bijna geen contact met jullie omdat het gelukkig niet nodig is

Beste Lianda,
Beste Lianda,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review en aanbeveling! Meestal is het een goed teken dat er, voor de ouders, weinig contact met het gastouderbureau nodig is.
Gezien de 8 die je ons geeft ga ik er van uit dat jullie tevreden zijn over onze dienstverlening!
Met hartelijke groet,
Maaike

Fijne Gastouderbureau de kosten ervan zijn ook laag, makkelijk te bereiken.

Beste Shanon,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve recensie!

Tijgertje Gastouderopvang

Ik ben gastouder, de medewerkers van Krokodilletje staan altijd voor mij klaar en helpen waar ze kunnen! Ik vind het heel fijn det het een klein team is, zodoende ken ik iedereen die de telefoon... Ik ben gastouder, de medewerkers van Krokodilletje staan altijd voor mij klaar en helpen waar ze kunnen! Ik vind het heel fijn det het een klein team is, zodoende ken ik iedereen die de telefoon opneemt, dat schept een band en kan ik uiterst waarderen!

Beste Marielle,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en het contact met onze medewerkers.
Met hartelijke...
Beste Marielle,
Met hartelijke groet,

R. Hassankhan

Een prima gastouderbureau!! Zowel voor de gastouder als voor de vraagouder. Administratief is alles keurig geregeld. Na jaren gewerkt te hebben voor verschillende gastouderbureau’s ben ik... Een prima gastouderbureau!! Zowel voor de gastouder als voor de vraagouder. Administratief is alles keurig geregeld. Na jaren gewerkt te hebben voor verschillende gastouderbureau’s ben ik overgestapt naar Krokodilletje. Wat een verbetering! Ik werk nu ongeveer 1.5 jaar via Krokodilletje. Wat ook fijn is, is dat de vraagouders maar een zeer laag maandelijkse ouderbijdrage hoeven te betalen vergeleken met andere bureau’s. Top gastouderbureau dus!

Goedemorgen Rebbeka,
Een beter start van de dag kunnen wij ons niet wensen na het lezen van uw mooie beoordeling, hartelijk dank hiervoor!
Rens

Hanna Obbens-van der Kruis

Wanneer ik iets niet snap of ik ben vergeten een formulier in te vullen of ik kan opeens door omstandigheden toch niet op de data dat ik met een van jullie heb afgesproken, dan wordt ik altijd... Wanneer ik iets niet snap of ik ben vergeten een formulier in te vullen of ik kan opeens door omstandigheden toch niet op de data dat ik met een van jullie heb afgesproken, dan wordt ik altijd ontzettend vriendelijk en adequaat geholpen . Heel fijn !!!!

Goedendag Hanna,
Wat leuk om te lezen dat u de tijd heeft genomen om deze leuke beoordeling over ons te schrijven, dit waarderen wij dan ook ten zeerste!
Rens

Paula

Fijn bureau, maken al jaren gebruik van Krokodilletje en alles is altijd prima in orde.

Beste Paula,
Bedankt voor het plaatsen van uw leuke recensie!
Mayke

Gerben

Als je op zoek bent zo genaamd goedkoop kan je het duur komen te staan want het is zeker minder opgeleide mensen dan de kinderopvang en je gaat het merken aan je kind , en als het iets plaats heeft... Als je op zoek bent zo genaamd goedkoop kan je het duur komen te staan want het is zeker minder opgeleide mensen dan de kinderopvang en je gaat het merken aan je kind , en als het iets plaats heeft gevonden word je niet serieus genomen maar dat kan je ook niet verwachten voor 35 euro administratie kosten en onprofessionele mensen zoals gastouder, dus voor alle mensen die opvang zoeken ga aub naar de gewone kdv daar zijn ze vaak bekwaam en je kind is serieus aan het groeien

Beste Gerben,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Deze review is voornamelijk gericht op uw voormalige gastouder echter gaan wij hier toch een reactie op geven.
Alle (onze)...
Beste Gerben,
Alle (onze) gastouders beschikken o.a. over een geldig vereist diploma en worden (continu) gescreend door zowel de GGD, DUO als de gastouderbureaus alvorens zij als gecertificeerd gastouder kunnen starten. Vervolgens worden er op jaarbasis meerdere huisbezoeken met verschillende doeleinden bij de gastouders uitgevoerd en kan zowel het gastouderbureau als de GGD ieder willekeurig moment onaangekondigd op bezoek komen.
Wanneer er signalen zijn dat een gastouder kwalitatief geen goede opvang biedt, er incidenten hebben plaatsgevonden, er iets mis is met de veiligheid of het pedagogisch handelen van de gastouder wat niet strookt met het pedagogisch beleidsplan van dan worden daar door ons direct stappen op ondernomen.
In uw geval hebben we van u nooit signalen gekregen over onvrede over uw gastouder en is het (pedagogisch) handelen van uw voormalige gastouder nooit eerder onderwerp van gesprek geweest. U komt helaas pas na de opzegging van uw gastouder met punten die al ruim een jaar geleden zouden zijn voorgevallen aangezien u niet wenst te voldoen aan de wettelijk verplichte opzegtermijn van 1 maand richting uw gastouder. Zoals we al eerder bij u hebben aangegeven gaan we de door u (na de opzegging) aangegeven punten zeker bespreken met uw voormalige gastouder en extra afspraken inplannen om de vinger goed aan de pols te houden. Echter is de opvang beëindigd en bent u geen deelgenoot meer in deze situatie. Wanneer we eerder door u op de hoogte waren gesteld dan hadden we zeker een bemiddelingsgesprek met u en uw gastouder ingepland en waren we met alle partijen bij elkaar gekomen om in gesprek te gaan en tot een voor alle partijen wenselijke oplossing te komen.
Wij vinden uw bericht dan ook zeker niet op zijn plaatst en betreuren het dat u uw eerdere punten m.b.t. uw gastouder niet eerder bij ons heeft kenbaar gemaakt. U heeft uw dochter bijna 2 jaar bij uw voormalige gastouder in de opvang gehad en nooit eerder iets van onvrede geuit. U heeft ons hierdoor de gelegenheid ontnomen om te bemiddelen tussen u en uw gastouder en dat vinden wij jammer aangezien wij eigenlijk in alle gevallen tot een oplossing weten te komen.
Team Krokodilletje