Nadia

Goed gob, hebben ons binnen 2 dagen aan een gastouder geholpen. Konden binnen een dag al kiezen uit vijf gastouders. Ze zijn heel snel met alles en hebben een goed systeem vindt ik.

Beste Nadia,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!

Krokodilletje

Ik was heel te vreden over de gastouder.
Maar krokodilletje zelf is echt een belachelijk bedrijf en financieel naaien ze je graag een oor aan.

En hebben absoluut geen respect of...
Ik was heel te vreden over de gastouder.

En hebben absoluut geen respect of medewerking.
Stiekem extra geld rekenen.
En doen aardig tot dat je wat nodig hebt ,dan mag je het uitzoeken

Beste Erik,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review al laat uw taalgebruik nogal te wensen over.
U heeft halverwege de maand mei opgezegd en de opvang wordt dan, conform de...
Beste Erik,
U heeft halverwege de maand mei opgezegd en de opvang wordt dan, conform de wettelijke opzegtermijn van 1 maand, half juni beëindigd. Hierover bent u duidelijk op de hoogte gesteld tijdens het koppelingsgesprek, de ondertekende overeenkomsten, algemene voorwaarden en het beëindigingsformulier.
U kon de opvang in mei en juni niet betalen, daarom heeft u een betalingsregeling aangevraagd. Deze mogelijkheid hebben wij u geboden. Uit coulance hebben wij zelfs de bureaukosten van de maand juni aan u kwijtgescholden. Daarnaast heeft u ook nog een compensatie i.v.m. corona van ons ontvangen waartoe wij overigens helemaal niet verplicht zijn.
Bijna twee jaar heeft u naar alle tevredenheid gebruikgemaakt van zowel onze diensten als die van uw gastouder.
U heeft nimmer aangegeven ergens ontevreden over te zijn.

U heeft bij ons nimmer een cent teveel betaald.
Dat u nu deze recensie plaatst na al onze tegemoetkomingen is dan ook zeer ongepast.
Ondanks uw volledig misplaatste review wensen wij u en uw gezin het allerbeste toe.
Team krokodilletje

Marga

Supersnel en goedkoop! Binnen een uur hadden ze al 5 gastouders voor ons gevonden waaruit we een keuze hebben gemaakt. Ook de rest is snel en zonder gedoe in orde gemaakt en er werken aardige en... Supersnel en goedkoop! Binnen een uur hadden ze al 5 gastouders voor ons gevonden waaruit we een keuze hebben gemaakt. Ook de rest is snel en zonder gedoe in orde gemaakt en er werken aardige en spontane medewerkers.

Beste Marga,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en ons bureau!

Gerard

Topbedrijf en zeer voordelig. Al een paar maanden geleden overstapt naar dit bureau, wij zaten bij een goot en achteraf zeer duur bureau. Het scheelt ons 95 euro per maand bij 't Krokodilletje en de... Topbedrijf en zeer voordelig. Al een paar maanden geleden overstapt naar dit bureau, wij zaten bij een goot en achteraf zeer duur bureau. Het scheelt ons 95 euro per maand bij 't Krokodilletje en de diensten die worden geleverd zijn prima.

Beste Gerard,
Fijn te vernemen dat u blij bent met de overstap van bureau en dat u tevreden bent over onze dienstverlening!

Ageeth Kant

Snel antwoord bij vragen

Beste Ageeth,
Hartelijk dank voor deze positieve review! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Hartelijk groet,
Team Krokodilletje

Julia

Het is een professioneel bedrijf met enthousiaste medewerkers. Wij zijn al twee jaar bij dit gastouderbureau en we zijn erg positief. Er wordt altijd goed en snel gecommuniceerd. Ook tijdens deze... Het is een professioneel bedrijf met enthousiaste medewerkers. Wij zijn al twee jaar bij dit gastouderbureau en we zijn erg positief. Er wordt altijd goed en snel gecommuniceerd. Ook tijdens deze coronacrisis moet ik een compliment maken aangezien ze ons en onze gastouder goed voorzien van de benodigde informatie, ze loodsen alles er goed doorheen!

Beste Julia,
Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn te vernemen dat u naar volle tevredenheid gebruik maakt van onze dienstverlening!
Team Krokodilletje

Ik werk alweer enige jaren voor Gastouderbureau Krokodilletje en ben zeer tevreden. Een enkele keer gaat er wel eens iets mis, zoals overal, maar het wordt altijd zeer snel weer opgelost.

Beste Lyda,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn te vernemen dat u onze samenwerking al jaren als positief ervaart.
Maaike

Te veel onzinnige communicatie vol spelfouten. Waaronder tig keren de mailing over eventuele korting bij het jaarlijkse betalen van de vergoeding. Individueel c.q. een-op-een contact is nihil te... Te veel onzinnige communicatie vol spelfouten. Waaronder tig keren de mailing over eventuele korting bij het jaarlijkse betalen van de vergoeding. Individueel c.q. een-op-een contact is nihil te noemen maar daarvoor hebben wij dit bureau ook gekozen. Eenvoudig betalen en geen rompslomp. Als er zaken zich voordoen regelen wij dit zelf met onze gastouder.

Beste Jasper,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. We zullen uw feedback meenemen en er aan werken om onze dienstverlening betreffende de door u aangegeven punten te verbeteren....
Beste Jasper,
Wanneer u geen mailing van ons wenst te ontvangen kunt u dit aangeven, dan halen we u van de lijst.

Mijn ervaring is goed

Beste Hannie,
Hartelijk dank voor deze positieve review. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening!
Maaike

Als je ze nodig heb reageren ze altijd. op 1 keer na daar heb ik nooit reactie op gehad op een mail.

Beste Mireille,
Beste Mireille,
Hartelijk dank voor deze positieve review. Fijn te vernemen dat u al jaren tevreden bent over onze dienstverlening! We zullen ervoor zorgen dat geen enkele mail meer onbeantwoord blijft!