Han

Ik word gevraagd om de koop van een glasobject te beoordelen maar ik heb alleen een verlichting gekocht. Kijk dus beter uit naar wie jullie deze vraag sturen!

Bij de bestelling wordt aangegeven dat ik via de mail een bericht krijg wanneer het bestelde verstuurd is maar tot 3 keer toe is dat niet gebeurd. Erg klantonvriendelijkheid.

Maak jullie beloftes waar en let op wat voor mail je naar je kopers stuurt. Erg onprofessioneel.

Theo v d Broek

Heel goed vriendelijk personeel geven je alle tijd om tekijken wat je wil

De goede uitleg over het stuk wat je wil kopen of het wel bij het je interieur past,en een goede afhandeling

Neen

Bob Taanman

Prima verzorgd allemaal. Maar mag je dat ook niet verwachten?

Overzichtelijke website, inclusief de voorraad. Verpakking zorgvuldig. Met inbegrip van geschenkdoos.

Geen verbetersuggesties

Jielis van der Ven

Goede voorlichting en goed ontvangst in de winkel

Snelle levering en goed verpakt van het glaswerk

E. Mooiman-Vink

Mooi glas goed verzorgd verzonden.

M v Batenburg

Heel goed

Fantastisch mooi

Nee het is goed voor mekaar

A.de Wit

Snellelevering en op een vraag ook een snel antwoord.

Zie boven

ISD

Goede ervaringen met Kristal-glas.nl Ik heb in 3 weken tijd, 3 prachtige glas objecten aangeschaft.
Prachtige stukken verzonden in een correcte verpakking, die je mag verwachten bij de aanschaf van glas.

Betrouwbaar.

DCK

Snelle service.

Goede website, snelle levering en mooie cadeauverpakking.

Dit bedrijf heeft mij zeer goed geholpen in het op tijd leveren van een glasobject.

Zeer klantvriendelijk. Er is diverse malen telefonisch contact geweest om mij te helpen. Daarbij is duidelijke informative gegeven. Het bestelde kreeg ik ruim op tijd geleverd en daarbij was het ook... Zeer klantvriendelijk. Er is diverse malen telefonisch contact geweest om mij te helpen. Daarbij is duidelijke informative gegeven. Het bestelde kreeg ik ruim op tijd geleverd en daarbij was het ook nog eens heel mooi ingepakt. Ook was er zorg besteed aan de verzending/verpakking.

Ik heb geen verbeterpunten. Alles naar tevredenheid.