8.2/10

Maaike

Een ruim assoritment met veel producten op voorraad. Dus keuze genoeg en snelle levering.

Veel producten op voorraad, ook in deze tijd van feestdagen. Op een aantal andere sites waren de witte krijtstiften nie tmeer leverbaar.

Schadenet vanVliet

Het bestellen van krijtstiften

snelle levering

Laura

Snelle levering en prima krijtstiften!!

Goede indeling duidelijke omschrijving

Chris

In een woord super. Wel een foutje met de levering. Kan gebeuren, maar heel goed opgelost. Ik zal krijtstiften.nl zeker aanbevelen.

Website,,levertijd en oplossen eventuele foutjes. Prijs is ook o.k.

Gewoon doorgaan. Wellicht assortiment uirbreiden.

Katja

Fijne website, alleen jammer dat jullie geen mail sturen wanneer de stiften verzonden zijn.

Mail sturen zodra de verzending plaats vindt

Duidelijke website, voldoende info.
Prima product!

duidelijke site, voldoende info
product wordt prima opgevolgd

Super! De stiften doen het heel goed en zijn lekker fel. Precies wat we zochten.

Zeer snelle en keurige levering. Stiften werken goed!

Naar aanleiding van onze vooruitbetaling per bank (op verzoek van Krijtstiften.nl ) alsmede onze bevestigingsmail ervan zou het efficiënter zijn dat hier op wordt gereageerd door Krijtstiften. (Na... Naar aanleiding van onze vooruitbetaling per bank (op verzoek van Krijtstiften.nl ) alsmede onze bevestigingsmail ervan zou het efficiënter zijn dat hier op wordt gereageerd door Krijtstiften. (Na vier dagen -gisteren- hebben wij gebeld, er is toegezegd de bestelling per direct af te sturen, hier wachten we nu op)

Website is heel klantvriendelijk

Snelle levering!

snelle levering, zonder te wachten op de betaling