Beewan

Zeer happy over de service!

Onze levering kwam snel binnen. Alles keurig verpakt. De helft bleek helaas stuk te zijn. telefonisch zijn jullie slecht bereikbaar... na een mailtje is alles keurig afgehandeld. Ik verwacht de... Onze levering kwam snel binnen. Alles keurig verpakt. De helft bleek helaas stuk te zijn. telefonisch zijn jullie slecht bereikbaar... na een mailtje is alles keurig afgehandeld. Ik verwacht de nieuwe levering morgen of overmorgen.

Goede service. Snelle levering en goed advies aan de telefoon gekregen.

Mamacafe Rotterdam IJsselmonde

Erg fijn! Duidelijke website, gelijk de prijzen duidelijk en bestel proces ging moeiteloos. Kon gewoon met ideal betalen. Kreeg heel snel een bevestigings email. Ik bestelde rond oud en nieuw, was... Erg fijn! Duidelijke website, gelijk de prijzen duidelijk en bestel proces ging moeiteloos. Kon gewoon met ideal betalen. Kreeg heel snel een bevestigings email. Ik bestelde rond oud en nieuw, was bang dat de levering wel even zou duren maar kreeg binnen 4 dagen geleverd. Ik ben zeer tevreden! Mooi product en zeer netjes verzonden/verpakt. Kon onmogelijk beschadigen. Bedankt

Klein Amsterdam Kleve

Mijn bestelling was snel geleverd en voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Makkelijk overzicht op de website.
levering is snel binnen

Dekker Rondvaarten

Prima geregeld. Tevreden.

Anne-Marie

Snel en simpel! Een verbeterpuntje: 5 stiften besteld en die kunnen wel door de brievenbus. Dat hoeft niet in een doos verzonden te worden.

adri van ark

Folie besteld, niet goed zit geen plakkant aan. voor eigen rekening teruggezonden en nog steeds geen geld retour ontvangen. Wel een creditnota, maar dat was het dan ook.

Reactie Krijtbordstore.nl:

Beste heer Van Ark,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review, deze stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren.
Onze oprechte excuses dat wij de creditnota nog niet hebben...
Beste heer Van Ark,
Onze oprechte excuses dat wij de creditnota nog niet hebben uitbetaald. De betaling is vandaag alsnog verricht.
Wij hebben inmiddels de interne procedure aangescherpt om dergelijke problemen in het vervolg te voorkomen.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.
Signdisplaystore.nl

poffertjeskraam