Dekker Rondvaarten

Prima geregeld. Tevreden.

Anne-Marie

Snel en simpel! Een verbeterpuntje: 5 stiften besteld en die kunnen wel door de brievenbus. Dat hoeft niet in een doos verzonden te worden.

adri van ark

Folie besteld, niet goed zit geen plakkant aan. voor eigen rekening teruggezonden en nog steeds geen geld retour ontvangen. Wel een creditnota, maar dat was het dan ook.

Reactie Krijtbordstore.nl:

Beste heer Van Ark,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review, deze stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren.

Onze oprechte excuses dat wij de creditnota nog niet hebben uitbetaald. De betaling is vandaag alsnog verricht.

Wij hebben inmiddels de interne procedure aangescherpt om dergelijke problemen in het vervolg te voorkomen.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.

Signdisplaystore.nl

poffertjeskraam

Ruijsdael

Ik wilde 2 krijtborden bestellen om het nieuwe wijnaanbod op de markt en voor de winkel te promoten. Door de drukte lukte het pas om kwart over 4 terwijl je voor 3 uur moet bestellen om het de...

Snelle levering goede service. Fout geleverd artikel. Juiste artikel nagezonden. Snelle levering.

Niessen

Op de site stond dat de krijtstiften leverbaar waren. Later werd ik gebeld dat 1 stift niet in de juiste maat aanwezig was., kon daarvoor een grotere maat krijgen. Prima, maar ik moest de stiften...

de pastisnack

Heel goed, ik heb er al meermaals gekocht, perfect!!!!!!