R.Tadema Wellnessmassage Epe

Prima ervaring!
Snelle levering.

Het bord werd op tijd geleverd en is goe. Alleen de op de pakbon vermeldde krijstiften ontbraken.

Tamara

Slechte kwaliteit en afwerking van het hout , het hout was al beschadigd maar toch gewoon over heen gebeitst, maar ik heb hem morgen nodig dus kan hem niet meer retourneren

Trees

Helemaal top. Mijn bestelling was niet op voorraad. Een aardige medewerkster belde daarover en bood alternatieven. De meerprijs werd niet doorberekend. Wat een kerstgedachte

Mijn ervaring met Krijtbordstore.nl was slecht. Ik bestelde vier krijtborden waarna ik meteen opgebeld werd dat er maar drie geleverd konden worden. Prima was geen probleem. Krijtbordstore.nl...

Reactie Krijtbordstore.nl:

Goedemiddag,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review.

Wij betreuren het zeer dat u deze ervaring met ons heeft.
Het klopt inderdaad dat als u voor 17:00 uur bestelt u de volgende dag uw levering in huis heeft. Wij vinden het namelijk belangrijk dat onze klanten zo snel mogelijk hun bestelling in huis hebben en nemen uw ervaring daarom ook uiterst serieus.
Wij gaan hiermee aan de slag en hopen u spoedig als klant opnieuw te mogen verwelkomen zodat wij uw ervaring met ons kunnen verbeteren.

Nogmaals bedankt dat u tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Team Focus Green

Hebben onlangs krijtbord besteld en daags erna ontvangen. Helaas bleek deze beschadigd te zijn. Na één telefoontje en wat foto's te mailen werd diezelfde dag een nieuw exemplaar afgestuurd. Geen...

Poppodium Burgerweeshuis

Snelle levering. Mooi afgewerkte stoepborden. Ik ben heel tevreden met dit bedrijf. Kom hier zeker terug.

just4you

Goed geholpen, had enkele vragen die heb ik gesteld en kreeg goede antwoorden waar ik iets mee kon.

Snel ontvangen wat ik had besteld en naar wens.

Duidelijke site, goede service , vriendelijk aan de telefoon.